دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب Janevarane Shegeft Angiz جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها

کتاب Janevarane Shegeft Angiz توسط رولینگ در سال 2001 پس از نوشتن اولین کتاب هری پاتر و جام آتش و در ادامه کتاب کویدیچ در گذر زمان و با نام مستعار نیوت اسکمندر نوشته است. کتاب طوری نوشته شده که به خواننده این احساس دست دهد که در حال مطالعه یکی از کتابهای مدرسه جادوگران هاگوارتز است.

جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها اثر جی کی رولینگ (جوآن کتلین رولینگ) نویسنده سری داستان های هری پاتر است. این کتاب که به تعریف و توضیح جانوران جادویی و موجودات خبالی افسانه ها پرداخته است از موجوداتی نام می‌برد که رولینگ در مجموعه هری پاتر نیز از آن ها یاد نکرده است و از اقصی نقاط دنیا و افسانه‌های گوناگون جمع آوری شده است. همچنین خاصیت قابل توجه این کتاب نوع نثری است که باعث می‌شود انسان به اعماق افسانه‌ها سفر کند. رولینگ در این کتاب تخیلات خود را نیز اضافه کرده به طوری که خواننده احساس کند که یکی از کتاب های مدرسه هاگوارتس، مدرسه جادوگری سری داستان های هری پاتر را مطالعه می‌کند. جی کی رولینگ این کتاب را با نام مستعار نیوت اسکمندر تالیف نموده است.

توضیحات کتاب Janevarane Shegeft Angiz :

نام کتاب : جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها

نویسنده : جوآن کتلین رولینگ

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 52

قالب کتاب : PDF

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *