دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود 11 پریست مخصوص طبیعت برای Lightroom

در این قسمت مجموعه ای از 11 پریست زیبا را برای نرم افزار ادوبی لایتروم قرار داده ایم که مخصوص عکس های منظره و طبیعت ساخته شده است. این پریست ها که هر کدام برای یک نوع منظره طراحی شده، به تصاویرتان گرمای خاصی اضافه می کند و آن ها را حرفه ای تر جلوه می دهد. استفاده از این فایل ها بسیار آسان می باشد و حجم بسیار کمی را نیز اشغال می کنند. اگر می خواهید با تنها چند کلیک، عکس های زیبا به همراه افکت های جذابی دریافت کنید، پس این پریست ها را دانلود نمائید. ما چندین تصویر از نمونه کار این فایل ها را برای شما قرار داده ایم که می توانید در ادامه آن ها را ملاحظه فرمائید.

سایر توضیحات: پریست ها، افکت های از پیش ساخته شده ای هستند که با اجرای آن ها تنظیمات خاصی روی عکس های شما اعمال می شود. شما می توانید به کمک پریست ها و با نصب ساده ی آنها، تصاویر خود را به راحتی تغییر دهید و جلوه های زیبایی را بر روی آن ها اعمال نمائید. ادوبی لایت روم یک پردازشگر و ویرایشگر عکس می‌باشد که توسط شرکت ادوبی برای ویندوز و او اس ده منتشر شده است. این برنامه به کاربر اجازه ی دیدن، ویرایش و روتوش تعداد زیادی از عکس‌ های دیجیتالی را می‌ دهد.

GraphicRiver - 11 Ultra Pro Lightroom Landscape Presets center

GraphicRiver – 11 Ultra Pro Lightroom Landscape Presets

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *