دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Microsoft Cortana v2.9.2.1896 – دستیار صوتی کورتانا برای اندروید

Microsoft Cortana دستیارهای صوتی جدیدی نظیر Google Now از شرکت گوگل، سیری از شرکت اپل و حالا کورتانا از شرکت ماکروسافت در حال رشد هستند. تاریخچه پیدایش کورتانا به یک هوش مصنوعی در سری بازی های معروف Halo باز میگردد که نامی آشنا برای تمامی گیمرها است. این دستیار صوتی تا چندی پیش به صورت اختصاصی برای سیستم عامل ویندوز فون تولید میشد اما با افزایش امکانات این دستیار صوتی چندکاره و نیز ارتباط ماکروسافت با سیستم عامل اندروید پس از خریداری امتیاز شرکت نوکیا، شرکت ماکروسافت تصمیم به عرضه این محصول قدرتمند برای پلتفرم محبوب اندروید گرفت. سایت دانلود فارسی نیز با افتخار جدیدترین نسخه این نرم افزار و دستیار صوتی قدرتمند را برای شما کاربران گرامی فراهم نموده است.

سایر توضیحات: کورتانا فقط یک نام نیست بلکه یک دستیار صوتی تمام عیار است که به شما در حین کار با کامپیوتر یا موبایل کمک میکند. با این دستیار دیگر هیچ قرار ملاقات یا … را فراموش نخواهید کرد. اگر درحال رانندگی هستید و نیاز دارید تا یک تماس بگیرید، این کار را کورتانا برای شما انجام خواهد داد. اگر میخوا هید به شخصی ایمیل بزنید میتوانید از کورتانا بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. جالبتر اینکه میتوانید سوالاتی را که در ذهن دارید از دستیار خود بپرسید و با کمال تعجب جواب آن را خواهد گفت. اینها تنها بخش کوچکی از توانایی های این دستیار صوتی قدرتمند است و قطعا زمان کار با آن به ویژگی ها دیگری برخورد خواهید کرد.

دستیار صوتی microsoft cortana برای اندروید

یکی از نکات قابل توجه این نرم افزار در مقایسه با رقبای خود این است که قدرت کورتانا بر خلاف محصول شرکت گوگل، به سیستم عامل شما مربوط نمیشود و تفاوت نسخه سیستم عامل در توانایی های کورتانا تاثیری نخواهد گذاشت. همچنین این محصول خود را با شرایط منطقه ای و بومی و فرهنگی هر منطقه مطابقت میدهد و هم اکنون برای 6 زبان آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، چینی، ایتالیایی و فرانسوی و 10 منطقه مختلف جهان عرضه شده است.

Microsoft Cortana

به روز رسانی :

1396/05/30 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *