دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Asperger’s Are Us 2016

در این فیلم سینمایی سالهای متمادی، چهار دوست در طیف اوتیسم که از طریق طنز پیوند داده شده و به عنوان گروه کمدی “Asperger’s Are Us” اجرا شده است، پیش از انجام راههای جداگانه خود برای یک نمایش نهایی، جاه طلبانه آماده می شوند.اما مهمتر از همه، من باید این چهار نفر را در سطح شخصی ببینیم. یکی از قسمت های مورد علاقه این فیلم زمانی است که یکی از موضوعات جدید مایکل، آنها را نسبت به بیتلز مقایسه کرد، جایی که نوح، کمی قدیمی تر بود و تجربه بیشتری در مورد جهان اطرافش به نظر می رسید مانند جان گروه، New میچل، که به خاطر عدم اطمینان او بازنگري می کنیم، می خواهد همه را شناخته باشی که پل این گروه است. این یک داستان عالی برای شروع فیلم در توضیح تعامل بین این دو است.

Aspergers Are Us (2016).www.download.ir

تابستان سال 2010 در ساحل شمالی ماساچوست شکل گرفت، پس New Michael Ingemi، Jack Hanke و Ethan Finlan از اردوگاه تابستانی که Noah Britton مشاور آنها بود فارغ التحصیل شد. آنها بیش از 100 نمایش کمدی اصلی را در 9 کشور انجام داده اند و چندین بار توسط مطبوعات محلی و ملی مصاحبه کرده اند.مستند “Duplass Brothers Productions” در مورد این سریال در اواخر سال 2016 در Netflix منتشر شد.نامزد دریافت جایزه Best Original Score – Documentary از جشنواره Hollywood Music In Media Awards (HMMA) 2016.

اطلاعات فیلم مستند Asperger’s Are Us 2016 :

کارگردان : Alex Lehmann

نویسنده : —

ستارگان : Noah Britton, Ethan Finlan, Jack Hanke 

محصول کمپانی :  Duplass Brothers Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Comedy | Drama

تاریخ انتشار : 11 November 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.7/10

Asperger’s Are Us 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *