دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانود مستند سریالی VICE + قسمت های 1 تا 3 فصل 2 اضافه شد.

رویکرد جدی  و کلی نسبت به داستان، علامت تجاری “VICE” است که یک سری اخبار خبرنگاری پیشگام است که مسائل جهانی را که اغلب از رسانه های سنتی نادیده گرفته می شود، حل می کند. از “شورشیان ضد دولتی”، “حوزه های فعالیت های تروریستی”، “درگیری و فساد”، “VICE” از یک مجموعه مستند جذاب استفاده می کند تا چشم انداز منحصر به فردی را برای رویدادهای آینده شکل دهد. سری این نام را از یک شرکت رسانه ای جوانان فعال در بیش از 34 کشور نام برد. بنیانگذار آن، شین اسمیت، میزبان و خبرنگار ارشد هواپیما “VICE” است که توسط شبکه خبرنگاران شامل سوریوش آلوی، یکی از بنیانگذاران VICE، فیلمساز مستند و نویسنده بن آندرسن، فیلمساز مستند و روزنامه نگار فاضل، برنده جایزه اسکار شده است اسلم و گلاره کیازند، عکاس خبری و فیلمساز ایرانی.این نمایشنامه به خبرنگاران معروف روزنامه نگاران معروف و شین اسمیت و سووروش آلوی موسسات و رایان دافی و توماس مورتون میزبان می رسد، آنها به نقاط مختلف دنیا می آیند و با مردم مصاحبه می کنند تا در مورد موضوعات سیاسی و فرهنگی بحث کنند. موضوعات مرتبط شامل ترورهای سیاسی، تولید کنندگان سلاح های جوان، بمب گذاران انتحاری کودک، سیاست های مرزی هند و پاکستان، سیاست فرزند چینی چینی، تغییر آب و هوا و کارگران متخلف در کوره آجر پاکستان شامل سید غلام فاطمه، فعال حقوق بشر و حقوق کار است.

VICE.www.download.ir

Vice (به سبک VICE) یک مجموعه تلویزیونی مستند است که توسط شین اسمیت ، معاون مجله  تولید شده است. تهیه کننده از بیل مائر،روزنامه نگار روزنامه CNN به عنوان یک مشاور استفاده می کند و موضوعات را با استفاده از سبک ناآشنا از فیلم سازی مستند به نمایش می گذارد. این برنامه در تاریخ 5 آوریل 2013 در HBO عرضه شد. فصل دوم نمایش در سال 2014 پخش شد و جایزه امی را برای سری اطلاعاتی برجسته یا ویژه به دست آورد.در 7 می 2014، HBO این نمایش را برای دو فصل دیگر ادامه داد. فصل سوم 14 قسمت از تاریخ 6 فوریه سال 2015 آغاز شد، یک هفته بعد از ساعت “سرطان کشتن” که در 27 فوریه پخش شد. فصل چهارم نهایی در سال 2016 منتشر شد.در تاریخ 25 مارس 2015، HBO، تجدید معاون را از طریق فصل 7 با 30 فصل فصل پنجم در تاریخ 24 فوریه 2017 پخش گردید.

برنده 2 جایزه Emmy و دو جایزه دیگر و نامزد 20 جایزه از جشنواره های بین المللی

اطلاعات مستند سریالی VICE :

+ کارگردان : Shane Smith

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Shane Smith, Thomas Morton, Gianna Toboni

+ محصول کمپانی :  Vice Media

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | News

+ تعداد فصل و قسمت : 5 فصل و 56 قسمت

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.9/10

VICE

به روز رسانی :

1397/03/02-- فصل 2 قسمت های 4و5 اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *