دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانولد بازی Highway Getaway Chase TV 1.0.2 برای اندروید و iOS + مود

یک بازی بسیار جذاب و تلفیقی از سبک مسابقه و اتومبیل رانی همراه با سبک Runner همراه با گرافیک بسیار خیره کننده و کنترلرهای بسیار ساده با عنوان جدیدی به نام Highway Getaway Chase TV به بازار عرضه شد! شما به عنوان یک راننده در یک اتوبان شلوغ در حال رانندگی هستید. وظیفه شما بسیار ساده است؛ فرار از دست پلیس تا جایی که نه تصادف کنید و نه در دام پلیس بیوفتید. هرچه بیشتر برانید بدون شک پول بیشتری به جیب می زنید. پس ترس را کنار بگذارید و از آدرنالین ترشح شده در رگهایتان استفاده کنید و جاده را به آتش بکشید! رقبا همیشه و همه جا در تعقیب شما هستند اما این هوش و ذکاوت و مهارت رانندگی شماست که یاور شماست… . آیا انها شما را پشت سر می گذارند؟ در بازی Highway Getaway Chase TV شما می توانید از میان بیش از 10 خودرو مختلف، انتخاب خاص خود را داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر کدام از این اتومبیل ها دارای نقاط ضعف و قدرت هستند ولی با استفاده از آپدیت های مختلف می توانید کیفیت و سرعت آنها را بهبود ببخشید و رکورد خود را افزایش کنید. فراموش نکنید که یکی از مسائل بسیار جدی در این بازی، مدیریت سوخت است و بدون داشتن سوخت کافی نمی توانید به مسیر ادامه دهید.

سایر توضیحات: بازی Highway Getaway Chase TV در سبک تلفیقی Racing و Runner توسط شرکت بازی سازی .Vivid Games S.A برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. گرافیک بسیار زیبا و روان این بازی در کنار گیم پلی بسیار جالب آن گیمر های بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. علاوه بر اینها، قابلیت ارتقاء وسیله نقلیه در بازی های Runner بی سابقه است که همین مسئله باعث شده است تا لذت رانندگی بی حد و مرز چندین برابر شود.

*این بازی نیاز به اینترنت دارد و در طول بازی باید کانکشن اینترنت فعال داشته باشید*

دانلود Highway Getaway Chase TV جدید

ویژگی های اصلی بازی Highway Getaway Chase TV:

بازی تلفیقی از سبک های Racing  و Runner

قابلیت انتخاب از میان تعداد زیادی خودرو

گرافیک بسیار زیبا و روان

گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آور

بازی به صورت آنلاین و چند نفره

و …

Highway Getaway Chase TV

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *