دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

راهنمای استفاده از کورتانا Cortana در ویندوز 10

استفاده از کورتانا Cortana در ویندوز 10 ، شرکت Microsoft پس از مدت ها انتظار Windows 10 را روانه ی بازار کرد که یک سیستم عامل فوق العاده قدرتمند در چند نسخه ی متفاوت می باشد . یکی از ویژگی های عالی ویندوز 10 که بسیاری کاربران به آن روی آوردند Cortana می باشد که هوش مصنوعی در ویندوز 10 است . کورتانا در ویندوز 10 در منوی Taskbar شما قرار دارد که با کلیک کردن بر روی کادر جستجو می توانید خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید . در Windows 10 می توانید با بیان Hey, Cortana کورتانا را صدا بزنید . از این پش شما می توانید با کامپیوتر خود همانند موبایل و تبلتتان صحبت کنید و از کورتانا درخواست کنید که به شما آدرس بدهد و یا یک یادآوری را برای شما ثبت کند . کورتانا فقط در حال حاضر برای زبان های ایالات متحده و انگلستان در دسترس است ، هر چند کورتانا جستجو در همه زبان ها کار خواهد کرد . مایکروسافت با این حال به کاربران وعده اضافه کردن قابلیت های جدید و زبان های دیگر را داده است . 

شما می توانید با انجام دادن مراحلی که در عکس توضیح داده شده است کورتانا را در ویندوز خود فعال کنید و همچنین می توانید فیلم مربوط به فعال کردن Cortana را دانلود نمایید .

مرحله 1 :

1

مرحله 2 :

2

مرحله 3 :

3

  • 5 replies
    1. omid says:

      سلام در مرحله دوم قبل از کلیک روی Settings یک منو باز شده , من اون منو رو ندارم , چیکار باید بکنم؟؟

      پاسخ دادن
    2. Hamidreza says:

      سلام :
      مطالبتون زیبا وآموزنده هست. یه سوال از حضورتون داشتم، همونطور که مستحضرید کورتانا جواب سوالها رو به دو صورت میده،
      ۱. بصورت صفحات وب.
      ۲. واژه‌های از پیش تعیین شده در خود نرم افزار.
      خواستم بدونم آیا در تنظیمات نرم افزار کورتانا این امکان وجود داره تا خودمون بتونیم با انتخاب یکی از دو گزینه فوق جواب سوالمون داده بشه، اگه راهی وجود داره میشه لطفاً راهنماييم کنید،بابت مزاحمتی که براتون ایجاد کردم پوزش ميخوام. از لطفتون بینهایت سپاسگذارم

      پاسخ دادن
    3. daimon says:

      سلام.
      اول که آیکنش بود..ولی روش کلیک نکرده بودم..چون تا زه داشتم نرم افزار های مورد نیازم رو نصب میکردم.
      ولی الان تنظیماتش off هست و نمیشه تغیرش هم داد.
      چه جوری روشن میشه؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *