دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

ساخت ، مدیریت و ویرایش اسناد PDF با eXPert PDF Professional Edition v7.0.880.0

تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد PDF تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت PDF تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد PDF تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند.
ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است eXPert PDF نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد PDF تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت PDF هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد PDF طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.
ویرایش اسناد با نرم افزار eXPert PDF بسیار ساده و آسان و به صورت کاملا مستقیم انجام می شود و همین امر نقش مهمی در سرعت کار کاربران خواهد داشت ضمن آن که دیگر لازم هم نیست که اصل سند به فرمت اصلی بازگردد تا قابلیت ویرایش وجود داشته باشد. ارسال سند از طریق نرم افزار و پست الکترونیکی یکی دیگر از قابلیت های مهمی است که در این نرم افزار قدرتمند تعریف شده است. قابلیت قرار دادن WaterMark برای جلوگیری از کپی غیرمجاز سند کمک شایانی برای آن دسته از کاربرانی است که هیچگاه از دست کپی های غیر مجاز در امان نبوده اند. نسخه 6 این نرم افزار به تازگی ارائه شده است. کاربرانی که با اسناد PDF زیاد سروکار دارند eXPert PDF Professional Edition می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eXPert PDF Professional Edition v7.0.880.0 :
– تبدیل از تمامی نرم افزارهایی که قابلیت پرینت دارند به PDF
– سهولت در تبدیل و استفاده از نرم افزار
– قابلیت ویرایش مستقیم اسناد
– امکان تبدیل به صورت دسته ای فایل ها
– امکان ارسال به پست های الکترونیکی
– امکان قرار دادن Watermrk در اسناد
– حجم مناسب نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و…

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *