دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

ساخت اسناد PDF با نرم افزار Aloaha PDF Suite v3.9.211

Aloaha PDF Suite يك پكيج نرم افزار فوق العاده جالب و قدرتمند براي ساخت و مديريت اسناد الكترونيكي با فرمت PDF به شمار مي رود. نرم افزاري كه به واسطه قابليت هاي متعددش مي تواند خيال يك كاربر را از هرجهت در رابطه با اين نوع اسناد كه امروزه استفاده از آن ها بسيار رايج شده است را راحت و آسوده نمايد. با توجه به اين كه امروزه PDF به يكي از رايج ترين فرمت ها در جا به جايي ها براي اسناد و كتاب هاي الكترونيكي تبديل شده است داشتن نرم افزار مانند Aloaha PDF Suite بسيار مي تواند راه گشا باشد.
اين ابزار كه در مقايسه با نرم افزاري مانند Acrobat Pro حجمي ناچيز دارد قادر است تا بسياري از عملكردهاي اين محصول Adobe‌ را به كاربران هديه دهد هرچند كه در كارآيي ها با هم قابل مقايسه نيستند. كيفيت بالا در ساخت و نمايش اسناد به همراه امكان تبديل به فرمت هاي مختلف و همچنين قابليت پرينت از جمله قابليت هايي هستند كه در اين ابزار به چشم مي آيند. گاهي لازم است تا حجم اسناد را كاهش دهيم اين كار با ابزار به نام PDF Optimize كه قابليتي ساده در نرم افزار Aloaha PDF Suite است فراهم مي شود ؛  بهينه سازي نقشه مهمي را در سرعت بارگزاري هرچه سريعتر اسناد ايفا مي كند.
سازگاري با اكثر استانداردهاي موجود براي اسناد PDF‌خصوصيت بسيار مهمي است كه كاربران حرفه اي اهميت زيادي به آن مي دهند. چراكه وقتي چنين نرم افزاري بتواند استانداردها را رعايت كند خيال كاربر راحت خواهد بود كه به واسطه سند توليد شده از اين نرم افزار به راحتي مي تواند آن سند را در هرجا كه خواست با هر نرم افزار گشوده و مشاهده نمايد. امنيت بالاي اين نرم افزار هم يكي ديگر از دلايل موفقيت آن محسوب مي شود ؛ متدي كه براي امنيت تعريف شده اين قابليت را به كاربر مي دهد كه با امنيتي مثال زدني اسناد را توليد و با خيال آسوده آن ها را جا به جا كند. براي شما كاربراني كه استفاده از اسناد PDF به يكي از عادي ترين كارها تبديل شده است آخرين نسخه از Aloaha PDF Suite مي تواند بسيار راه گشا باشد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Aloaha PDF Suite v3.9.211 :
– ساخت اسناد PDF
– تبديل به ديگرفرمت هاي رايج
– پشتيباني از آخرين استانداردها
– امنيت بالا در نرم افزار
– قابليت بهينه سازي اسناد PDF
– امكان پرينت با انواع تنظيمات
– نهايت كيفيت در هنگام تبديل و نمايش
– امكان ارسال اسناد به دوستان از طريق Email
– استفاده بسيار آسان از تمامي امكانات نرم افزار
– قابليت ويرايش اسناد به صورت مستقيم
– عدم نياز به كتابخانه هاي PDF
– سازگار با نسخه هاي مختلف از نرم افزار آفيس
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *