دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

ساخت فايل هاي Setup‌ با نرم افزار ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36

ساخت فايل هاي Installer امروزه براي بسياري از شركت هاي نرم افزاري و يا حتي كاربران هم به امري عادي تبديل شده است. Setup فايل هايي كه مي توان با استفاده از آن يك سري دستورها و عملكردهاي خاص را امكان پذير ساخت طوري كه پس از اجراي آن ها دستوراتي كه از قبل براي آن تعريف شده است به صورت اتوماتيك انجام پذيرد ؛ به همين دليل است كه امروزه همه نرم افزارها و بازي هايي كه برروي سيستم عامل ويندوز نصب مي كنيد به صورت يك فايل Setup هستند.
 Clickteam Install Creator نام نرم افزاريست كه در اين زمينه مي تواند بسيار راه گشا باشد. نرم افزاري كامل و مناسب براي همه كاربران كه با استفاده از آن مي توانند به سادگي فايل هاي Setup را خلق كنند. قابليت ايمن كردن نرم افزارها و قرار دادن لايسنس يا انواع سريال نامبرها براي نرم افزار نصب شونده يكي از مهم ترين خصوصياتي است كه در نرم افزار جاي گرفته و البته بسياري از كاربران حرفه اي هم به اين نكته توجه زيادي دارند.
پشتيباني از زبان هاي مختلف و Config حرفه اي و كامل براي ساخت يك فايل Setup در نسخه Pro اين نرم افزار بسيار به چشم مي آيد. امكان هماهنگ سازي با ديسك خوان هاي نوري ، قرار دادن دستوراتي مبني بر اجراي ديگر نرم افزارها پس از اجراي فايل Setup ، پشتيباني از دو نوع فرمت EXE و MSI از ديگر قابليت هاي Clickteam Install Creator Pro نيز محسوب مي شود.
نصب و هماهنگي كامل فونت هاي تعريف شده در نرم افزار و دستورالعمل هايي كه در نرم افزار جاي گرفته از قبيل قوانيني كه معمولا در همه فايل هاي نصبي مشاهده مي كنيم با قابليت تغيير آن ها و همچنين امكان استفاده از آيكن هاي دلخواه براي فايل Setup از خصوصيات جالب اين ابزار به شمار مي روند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36 :
– استفاده آسان از نرم افزار
– امكان Config تمامي قسمت ها در نرم افزار
– ساخت با دو فرمت EXE و MSI
– امكان تعريف كردن پسورد و لايسنس براي كاربران خاص
– قابليت اجراي برنامه هاي خاص پس از اجراي فايل Setup
– قابليت انتخاب آيكن دلخواه براي فايل Setup
– هماهنگي كامل با انواع ديسك خوان هاي نوري
– امكان code كردن فايل ها براي جلوگيري از كپي رايت هاي غير مجاز
– حجم پائين و نصب و سريع و آسان
– سازگار با زبان هاي مختلف
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *