دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

سمپل موزیک SYMPHONY SERIES BRASS SOLO

به جهان سمپل موزیک SYMPHONY SERIES BRASS SOLO خوش آمدید . هنر صدابرداری در این نسخه , صوتی بی نظیر و واقع گرایانه را به ارمغان می آورد و یک رابط کاربری زیبا و ساده به کار شما سرعت می بخشد .  یکپارچه سازی بی عیب و نقصی که در سری KOMPLETE KONTROL S صورت گرفته پارامترهای کلیدی را زیر انگشتان شما قرار می دهد . این بسته برای آهنگسازان حرفه ای خلق شده است , SYMPHONY SERIES یک ارکستر تمام عیار را برای شما به وجود می آورد . همانند BRASS ENSEMBLE , BRASS SOLO نیز با همکاری Soundiron تولید شده است .

BRASS SOLO همانند BRASS ENSEMBLE در کلیسای سنت پل واقع در سان فرانسیسکو ضبط شده است . BRASS SOLO زنجیره ای از صدای ترومپت , ترومبون , شیپور و tuba را خلق می کند . در این نسخه ضبط دو نمونه به جای سه نرمال داریم و در نگاه اول ممکن است کمی اعصاب خرد کن باشد اما هرچه بیشتر با این پکیج کار می کنید متوجه خواهید شد که با استفاده از این روش به جهان واقعی نزدیکتر خواهید شد . این نرم افزار با اعمال شکل اجراهای دینامیک , حمله , آزادی و کنترل ویبره عملکرد واقعی را به ارمغان می آورد . در نسخه های قبلی اعمال تغییرا در آهنگ بسیار زمانبر و مشکل بود اما با انتشار این نسخه به راحتی می توانید تنها با تغییر دکمه داینامیک , آهنگی دراماتیک را خلق کنید . امکان سفارش سازی این اجازه را به شما می دهد تا دستتان در اعمال تغییرات آزاد باشد . آپشن MIX یا میکسر این اجازه را به شما می دهد تا با اعمال تغییرات در بخش صداگذاری با توجه به موقعیت , کنترل کامل بر میکس خود داشته باشید و طیف گسترده ای از گزینه ها پیش روی شما وجود داشته باشد . تنظیمات میکسر می تواند ذخیره شده و بعدها مورد استفاده قرار گیرد .

  • 5 replies
    1. EmAD says:

      لطفا اگه امکان داره این پلاگین رو هم به صورت لینک مستقیم بذارید که به تازگی منتشر شده
      Native Instruments Symphonic Series String Ensemble
      با تشکر

      پاسخ دادن
        • EmAD says:

          اسم دقیق ترش اینه;)
          native instruments symphony series string ensemble kontakt

          توی بعضی از سایت های همسایه هست ولی نه به صورت لینک مستقیم
          ممنون از پاسخگویی سریع و سایت فوقولادتون

          پاسخ دادن
    2. مهرداد says:

      سلام واقعا خسته نباشید سایتتون عالیه دو درخواست دارم اونم اینه که بیشتر در زمینه قرار دادن وی اس تی و پلاگین های آهنگسازی فعالیت کنید ودرخواست دوم من اینه که اگه براتون زحمتی نیست مجموعه پلاگین های میکس و مسترینگ elysia allience complete رو قرار بدید برا دانلود خیلی خیلی ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *