دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۹۵

با خواندن نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۹۵ نیاز به هیچ کتاب و جزوه ای برای شرکت در آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی ندارید.ما برای همه شما کاربران سه آزمون را به صورت رایگان قرار داده ایم . این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۵ برگزار شده لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات صحیح می باشد.با خواندن این سوالات قبولی شما را در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تضمین میکنیم.بسته نمونه سوالات آیین نامه شامل بیست و شش آزمون بوده و در هر آزمون ۳۰ سوال طراحی شده است.آزمون شماره یک تا سه این بسته را به صورت رایگان برای کابران عزیز قرار داده شده این سوالات به صورت تستی می باشد تمامی سوالات ایین نامه را می توانید در کمتر از دو ساعت مرور کنید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است .همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است .این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست . امیدواریم که از نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۹۵ لذت ببرید .

سوالات آزمون شماره یک :

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۹۵