دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی London Has Fallen 2016 دوبله فارسی

London Has Fallen 2016 فیلم سینمایی در ژانر اکشن , جنایی , درام می باشد که توسط استودیوی Millennium Films ساخته شده است . پس از آنکه نخست وزیر بریتانیا یکسری شرایط سخت را پشت سر می گذاشت در نهایت درگذشت . تمام رهبران جهان غرب در تشییع جنازه او شرکت کردند به همین منظور این رویداد یکی از مهترین رخدادهای بشر تا به امروز بر روی زمین بود . به همین منظور منطقه ی بسیار خوبی برای ترور جمعی تمام رهبران و رقم زدن آینده ای متفاوت می باشد . داستان اصلی در مورد رئیس جمهور آمریکا می باشد که او نیز جز اهداف ترور بوده و با داشتن سرویس مخفی و همکاری MI6 به کسی جز افراد نزدیکش اعتماد نداشته و سعی در زنده ماندن در خاک انگلیس دارد .

دانلود فیلم سینمایی London Has Fallen 2016

سایر توضیحات : فیلم اکشن London Has Fallen 2016 را کارگردانی ایرانی به نام بابک نجفی ساخته است و Creighton Rothenberger به همراه Katrin Benedikt وظیفه ی نویسندگی را برعهده داشتند . بودجه ی اصلی ساخت فیلم 60 میلیون دلار تخمین زده شده و در اولین هفته فروش خود در 4 مارچ 2016 توانست فروشی 21 میلیون دلاری داشته باشد . فروش کل آن نیز 62 میلیون دلار بوده است . بازیگران زیادی نظیر Gerard Butler, Aaron Eckhart, Morgan Freeman در این فیلم به ایفای نقش پرداختند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی London Has Fallen 2016

مشخصات فیلم London Has Fallen 2016 :

– ژانر : اکشن – جنایی – درام

– کارگردان : Babak Najafi

– شرکت سازنده : Millennium Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 99 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

London Has Fallen 2016

به روز رسانی :

1395/05/06 صوت فارسی اضافه شد .