دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

فیلم سینمایی Wonderstruck 2017

فیلم سینمایی Wonderstruck 2017 داستان دو کودک گمشده و معيوب است که در عرض زمان يکديگر را پيدا مي‌کنند . فيلم بر اساس يک رمان مصور کودکانه به قلم برايان سلزنيک ساخته شده است . فیلم شگفت زده روايتگر پسر جواني در غرب ميانهاست که  هم‌ زمان با قصه دختر جواني در نيويورک پنجاه سال قبل از او صورت می گیرد و بر اساس این که هر دو ارتباط اسرار آميز واحدي را دنبال مي‌کنند توصیف مي‌شود . تا مدتي فيلم به‌ گونه‌ای است که انگار دو فيلم در يک فيلم روايت مي‌شود و هاينس به‌ قدري خوب هر يک را روي پرده برده که بيننده به‌ راحتي در نشئه مختلط تلخ و شيرين فيلم‌سازي هاينس غرق مي‌شود . در سال 1927، با رز دخترک شيطان 12 ساله‌اي با چهره‌اي عجيب و گربه شکل آشنا مي‌شويم . او تنها و ناشنواست و از عمارت خانوادگي‌ اش در هوکوبن نيوجرسي مي‌گريزد تا در ميان نورهاي درخشان و برج‌هاي سنگي نيويورک رستگار شود.

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Wonderstruck 2017 فیلمی درام، خانوادگی و معمایی به کارگردانی تاد هینز می باشد که در سال 2017 اکران می‌شود . این فیلم بر اساس رمان به همین نام نوشته برایان سلزنیک ساخته شده است . فیلم شگفت زده 2017 برای رقابت در بخش نخل طلا هفتادمین جشنواره فیلم کن انتخاب شده است . تادهاينس فيلم‌ساز فوق‌ العاده‌اي است که مي‌تواند در تخيل شما خانه کند و شما را با خود به سفر ببرد اما در Wonderstruck 2017 در داستان‌ گويي او هنرمندي بيشتري در مقايسه با هنرمندي نهفته در داستان مکانيکي پيچيده‌اي که تعريف مي‌کند وجود دارد. در اين فيلم مشغول تماشاي يک اومانيست رؤياپرداز هستيم که نواي درخشان خود را در يک تکه تينکرتوي 1 عاطفي وارد مي‌کند . فيلم بر اساس يک رمان مصور کودکانه به قلم برايان سلزنيک ساخته شده است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی Wonderstruck 2017 :

– ژانر : درام – خانوادگی – معمایی

– کارگردان : Todd Haynes

– نویسنده : Brian Selznick

– استودیوی سازنده : Amazon Studios

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2017

– مدت زمان : 117 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

Wonderstruck 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *