دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

مستند دکتر پول شگفت انگیز The Incredible Dr. Pol

مستند دکتر پول شگفت انگیز The Incredible Dr. Pol یک نمایش تلویزیونی ، بر اساس داستان واقعی است که در شبکه ی نشنال جغرافی نمایش داده میشود . این برنامه در سال 2011 با حضور یک دامپزشک هلندی-آمریکایی به نام jan pol شروع به کار کرد . خانواده او و کسانی که برای او کار میکنند در محل انجام تمرینات وی در روستای وایدمن ، میشیگان با او همراه هستند.

 

جان هارم پول ، در 4 سسپتامبر 1942 ، در واترن هلند متولد شد.

او در یک مزرعه ی خانوادگی بزرگ شد .

بعدها در رشته ی داروهای دامپزشکی دانشگاه اوترخت به تحصیل پرداخت .

با مدرک DVM فارغ التحصیل شد و کار خود را به عنوان یک دامپزشک شروع کرد  .

بعد از آن به همراه همسرش دایان ، به ساحل بندر میشیگان نقل مکان کرد و به مدت 10 سال به عنوان دستیار دام پزشک مشغول به کار شد .

بعد از آن ، آنها به وایدمن میشیگان مهاجرت کردند و فعالیت های خود را در همان منطقه آغاز کردند و سرویس های دامپزشکی پول را در خانه ی خود و از سال 1981 راه اندازی کردند .

خود دکتر پول به شخصه ،  مبتلا به کور رنگی است و قادر به تشخصی رنگ های سبز و قهوه ای نمیباشد .

در آپریل سال 2015 ، برخی از افراد متوجه سهل انگاری دکتر پول ، در برخورد او با سگی که در می سال 2011 ، توسط یک ماشین صدمه دیده بود ، می شوند .

یک کمیته فرعی انضباطی از طرف هیئت دامپزشکی میشیگان ، پول را موظف به پرداخت جریمه ای به مبلغ  500 دلار و برگشت مجوز او جهت محاکمه بر مبنای نقض حداقل استانداردهای مراقبت در درمان حیوانات ، ساختند و پول تا زمانی که دوره ی آموزش تکمیلی خود را به صورت مداوم شرکت میکرد و به پایان میرساند ، به هیچ عنوان واجد شرایط برای کار به عنوان یک دام پزشک نبود .

 

این مستند به بخشی از داستان زندگی دکتر پول میپردازد .

 

نام: The Incredible Dr. Pol
شرکت سازنده: National Geographic
تاریخ انتشار: 2011
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
کارگردان: Weidman, Michigan
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *