دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی The Legend of the Black Charro 2018 + دوبله فارسی

پس وقوع حادثه ‘The Legend of the Chupacabras’ افسانه قدیمی ، Leo San Juan تصمیم میگیرد به خانه مادربزرگ خود برگردد و با برادرش دوباره دیدار کند.او در مسیر به  black charro روبرو می شود. black charro قصد دارد Leo فریب دهد و تبدیل به یک دختر فریب خرده ای که در دنیای مردگان هستند تبدیل کند.Leo راهی جز این نداردکه این پیشنهاد را قبول کند و وارد یک چالش جدید شود که دوستانش او را در این چالش همراهی می کنند و تلاش میکنند او موفق و پیروز بیرون آید.اما برنامه های شیطانی black charro باعث می شود Leo و دوستانش با خطرات و مشکلات فراوان و خطرناکی روبرو شوند … .

The Legend of the Black Charro 2018.www.download.irمحصول 2018 کمپانی  Anima Estudios کشور مکزیک به کارگردانی Alberto Rodriguez که در تاریخ  19 January 2018 در کشور مکزیک منتشر خواهد شد.یکی از ویژگی های نمایان این انیمیشن که سازندگان آن بر روی آن تاکید بسیاری دارند نواخته موزیسین معروف آمریکای جنوبی Leoncio Lara است.

اطلاعات انیمیشن سینمایی The Legend of the Black Charro 2018 :

+ کارگردان : Alberto Rodriguez

+ نویسنده : —

+ صداپیشگان : Mayté Cordeiro,Andrés Couturier,Erick Elias,Eduardo España,Herman López,Benny Mendoza

+ محصول کمپانیAnima Estudios

+ ژانر : Animation

+ تاریخ انتشار : 19 January 2018

+ مدت زمان : نامشخص

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8./10

The Legend of the Black Charro 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *