دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی جدیدترین محصولات دیجیتال ایران

به روز ماندن و همگام شدن با فضای همیشه در حال رشد و  تغییر فناوری، کار بسیار دشواری است. آنچه که باعث شده هماهنگی با این رشد سریع کمی پیچیده شود؛ معرفی روزانه محصولات دیجیتال جدید است. در واقع شرکت‌ها و کمپانی‌های تولیدکننده این محصولات، برای عقب نماندن از رقبای پیشگام خود، هر روز در حال ارائه کالاهای جدید به بازار هستند.

معرفی جدیدترین محصولات دیجیتال و هوشمند در ایران

 ما در این مقاله سعی می‌کنیم از بین چندین محصول دیجیتالی که جدیدا به بازار ایران عرضه شده‌اند؛ چند نمونه از پرطرفدارترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

ماساژور کمر و گردن زیلیون شیاتسو

امروزه با وجود مشغله کاری زیاد و تغییراتی که در فعالیت‌های فیزیکی بشر رخ داده؛ دردهای مزمن عضلانی و اسکلتی به شدت شیوع پیدا کرده‌اند. بسیاری از پزشکان به افرادی که این دردهای مزمن را در ناحیه کمر و گردن دارند؛ خرید ماساژور را به عنوان یک راه‌حل ارزان و کم خطر توصیه می‌کنند. اما یکی از مشکلاتی که این خریداران با آن روبه‌رو هستند؛ تنوع بالای ماساژورهای خانگی در بازار است. اگر شما هم نمی‌دانید که برای رفع دردهای عضلانی که پایان روز به سراغ‌تان می‌آید باید کدام ماساژور را بخرید؛ ما به شما جدیدترین محصول کمپانی شیاتسو را توصیه می‌کنیم. این ماساژور را می‎توان هم در منزل و هم در خودرو و در طول مسیر محل کار تا خانه روی نواحی مانند شانه، کمر و حتی ساق پا استفاده کنید. مکانیزم ماساژ این محصول به صورتی است که نه تنها عضلات را ورز می‌دهد؛ بلکه برای تسکین بیشتر، مجهز به مکانیزم گرم‌کن نیز می‌باشد.

پرینتر سه بعدی AnkerMake M5 3D

این پرینتر سه بعدی جدیدترین محصول کمپانی انکر و بهترین چاپگر سه بعدی از نظر بسیاری از کارشناسان اهل فن است. این محصول به صورتی طراحی و تولید شده که می‌تواند حتی پیچیده‌ترین اشیاء را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت چاپ کند. پرینتر سه بعدی انکر مجهز به یک صفحه نمایش لمسی و نرم‌افزار تلفن همراه اختصاصی است و نصب و استفاده از آن نسبت به محصولات مشابه بسیار آسان‌تر است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه AnkerMake M5 می‌توان به دوربین داخلی محصول که برای نظارت بر پیشرفت چاپ و ساختار آلومینیومی دایکاست آن که بسیار براق و مستحکم است اشاره کرد.

چاپگر سریع عکس فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini Link 2

این چاپگر عکس جمع‌وجور جدیدترین محصول کمپانی فوجی فیلم است که می‌تواند عکس‌های داخل گوشی شما را با کیفیتی عالی روی کاغذی در ابعاد ۲ در ۳ اینچ چاپ کند. شرکت فوجی فیلم برای این محصول اپلیکیشن اختصاصی نیز طراحی کرده که کاربر می‌تواند به کمک ابزارهای پیچیده آن، قبل از چاپ روی عکس ویرایش‌هایی را انجام دهد. این محصول در رنگ‌های متنوع مشکی، آبی و صورتی تولید شده و تقریبا با تمام گوشی‌های جدید بازار سازگار است.

پاوربانک انکر Prime 20K

پاور بانک Prime 20K انکر می‌تواند دو لپ تاپ مجزا را از طریق یک جفت کانکتور USB-C سریع با حداکثر توان خروجی 140 وات شارژ کند. این پاور بانک مجهز به باتری قوی است که تقریبا هر وسیله الکترونیکی را می‌توانید با آن شارژ کنید. ضمن اینکه پرایم 20K مجهز به یک صفحه نمایش رنگی است که به شما کمک می‌کند تا روند شارژ دستگاه را کنترل کنید. جالب است بدانید که گرچه قیمت پاور بانک انکر مدل Prime 20K نسبت به پاور بانک‌های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر نسبتا بالاست؛ اما ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در هیچ پاور بانک دیگری نمی‌توانید آنها را پیدا کنید.

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 نسخه‌ای شیک‌تر، به‌روزتر و جدیدتر از محصولی است که سال‌هاست به سرگرمی جذابی برای بسیاری از کودکان در سراسر جهان تبدیل شده است. نسخه اسلیم این محصول به ترتیب 30 و 24 درصد  کوچک‌تر و سبک‌تر از نسخه اصلی است؛ در حالی که همان قدرت و عملکرد باورنکردنی را دارد. در مقایسه با نسل اول پلی استیشن 5، کنسول به‌روز شده چند تغییر دیگر را نیز تجربه کرده است. به عنوان مثال این محصول دارای یک درایو دیسک بلوری قابل حمل و حافظه داخلی بیشتری است.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 9

سرفیس پرو 9 مایکروسافت بهترین رایانه شخصی یا همان تبلت 2 در 1 امروزی است. این محصول تازه وارد طراحی ظریفی داشته و حاشیه‌های نمایشگر آن بسیار باریک است. ضمن اینکه مشخصات سخت‌افزاری درجه یکی نیز دارد. پردازنده‌های قدرتمند، صفحه نمایش با وضوح بالا و پورت‌های متعدد اتصال از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‎شوند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال Emberton II

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال امپلیفیکیشن مدل Emberton II جدیدترین نسخه این محصول جمع و جور و مستطیل شکل است که دارای درایورهای 10 واتی با برد کامل و رادیاتورهای غیرفعال است که به متعادل کردن صدای خروجی کمک می‌کند. صدای 360 درجه، این اسپیکر را به انتخابی عالی برای استفاده در گردهمایی‌ها و جشن‌های کوچک تبدیل کرده است. کمپانی مارشال عمر باتری این مدل را نیز بهبود بخشیده و آن را از 20 ساعت به 30 ساعت رسانده است.

ساندبار Sonos Ray

این گجت جمع و جور به لطف اندازه نسبتا کوچکش، جایگاه بسیار خوبی در لیست بهترین محصولات دیجیتال جهان دارد. ضمن اینکه طراح بدنه‌اش به صورتی است که می‌توان آن را به راحتی با هر نوع چیدمان و طراحی دکوراسیونی هماهنگ کرد. ساندبار Sonos Ray چه در حال تماشای فیلم‌های اکشن باشید و چه درام‌های هیجان‌انگیز یا پخش زنده مسابقات ورزشی، در هر شرایط می‌تواند با افزایش کیفیت صدا، لذت تماشا را برای شما چند برابر کند.

مینی پهپاد حرفه‌ای DJI Mini 3

اگر می‌خواهید یک اسباب بازی فناورانه واقعی بخرید که پرواز کند و از زاویه بالا برای‌تان فیلم و عکس بگیرد؛ خرید مینی پهپاد حرفه‌ای DJI Mini 3 که بسیار شبیه به نسخه Pro از همین محصول است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. وزن این پرنده کوچک تنها 249 گرم است؛ بنابراین در اکثر کشورها برای پرواز با آن نیازی به دریافت مجوز خاصی ندارید. DJI Mini 3 می‌تواند از فراز آسمان برای شما ویدیوهای 4K با کیفیت 30 فریم بر ثانیه و عکس‌های 12 مگاپیکسلی بگیرد و دوربین آن می‌تواند 90 درجه چرخش داشته و به صورتی عمودی نیز عکس و فیلم تهیه کند. این محصول از QuickShots DJI نیز که گرفتن ویدیوهای کوتاه و مناسب رسانه‌های اجتماعی را بدون دخالت دست امکان‌پذیر می‌کند پشتیبانی می‌کند. مینی پهپاد حرفه‌ای DJI Mini 3 بیشتر این کارها را به تنهایی انجام می‌دهد و نیاز به مهارت خاصی برای تهیه عکس و فیلم هوایی با آن ندارید.

هدست گیمینگ Audeze Maxwell

Audeze Maxwell بهترین هدست گیمینگ بی‌سیمی در بازار است که خرید آن را به افرادی که عاشق بازی‌های کامپیوتری هستند بسیار توصیه می‌کنیم. این محصول کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد و هر بیس و صدایی که قرار است در بازی‌های چند نفره بشنوید را با جزئیات کامل به گوش شما می‌رساند. هدست گیمینگ Audeze Maxwell علاوه بر خروجی صدای فوق‌العاده، میکروفون جداشونده نیز دارد و کارش در کاهش نویز پس زمینه بازی عالی است. اما مهم‌ترین ویژگی این محصول طراحی زیبای آن نسبت به اکثر هدست‌های گیمینگ است که ضرر استفاده مداوم را به شدت کاهش می‌دهد. عمر باتری تقریبا 80 ساعته، این محصول را از این نظر نیز جزء هدست‌های گیمینگ خوب در بازار قرار داده است. به علاوه شرکت مدل‌های مخصوص پلی استیشن و ایکس باکس نیز از این محصول تولید و روانه بازار کرده است.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *