دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Milford Graves Full Mantis 2018

Milford Graves Full Mantis

اولین کاوش در طول عمر از پرکاوی مشهور ، میلفورد گریوز است که در جستجوی خلاقیت کالیودوسکوپی و کنجکاوی بی رحم است.گریوس از سال 1964 در بین المللی اجرا کرده است، هر دو به عنوان یک سولیست و در گروه هایی با افسانه هایی مانند آلبرت آیلر، گیزپلی لوگان و سانی شارروک. او پیشگام بنیانگذار جاز آوانگارد است و او یکی از چهره های تاثیر گذار زندگی در تکامل شکل است.این فیلم تماشاگر را از طریق باغ سرسبز هنرمند و خانه تزیین شده، به هنرجویان هنرهای رزمی در حیاط خلوت خود و آزمایشگاه در زیرزمینش می کوبد – همه اینها فقط از آن جایی که او در پروژه های مسکونی جامائیکا، کوئینز بزرگ شده است، بلوک می کند.گریوس داستانهای کشف، مبارزه و بقای داستانها را براساس ماهیت “نوسان” مینویسد و در آزمایشگاه زیرزمینی خود آزمایشهای زیر را انجام میدهد تا صدای قلبش را پردازش کند و به ژاپن سفر کند تا جایی که او در یک مدرسه برای کودکان مبتلا به اوتیسم، بدن دانش آموز را به نمایش عجیب و غریب از انرژی جمعی خود به خود.نوازندگی از حال حاضر به گذشته و بافتن چشم انداز های متواضع از کیهان شناسی پیچیده هنرمند با اجرای تلطیف از سراسر جهان، میلفورد GRAVES کامل منتیسم سینما پر از سیالیت، پلییریتم و شدت، تجسم ماهیت موسیقی موسیقی گریوس است.

Milford Graves Full Mantis 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Jake Meginsky, Neil Young و نویسندگی Milford Graves, Jake Meginsky، با حضور ستارگانی همچون  Milford Graves. این مستند ساخت کمپانی  Mantis Film که برای اولین بار در تارخ 13 July 2018 به نمایش در آمد.برنده دو جایزه بین المللی از جشنواره های Oak Cliff Film Festival 2018 و Sarasota Film Festival 2018.

نام: Milford Graves Full Mantis 2018
حجم فایل: 1.8 گیگابایت
شرکت سازنده: Mantis Film
تاریخ انتشار: 2018
کیفیت: 1080p
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 1 ساعت 32 دقیقه
محصول کشور: آمریکا
کارگردان: Jake Meginsky, Neil Young
نویسنده: Milford Graves, Jake Meginsky
ستارگان: Milford Graves

به روز رسانی :

1399/11/20 لینک دانلود اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *