دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم مستند Westwood: Punk, Icon, Activist 2018

از آنجا که اشتعال جنبش پانک با شریک سابق، مالکوم مک لارن، خانم ویویان وست وود شده است تعریف جدیدی مد بریتانیا بیش از 40 سال، و مسئول ایجاد بسیاری از به نظر می رسد متمایز ترین زمان ما است. این فیلم شامل آرشیو، زیبایی بازسازی شده و مصاحبه های بصری با شبکه جذاب ویویان از همکاران، هدایت ما را در سفر خود را از دوران کودکی در Derbyshire پس از جنگ به باند فرودگاه های پاریس و میلان است. این یک تسلط صمیمانه و تند و تیز به یک آیکون فرهنگی واقعی از زمان ما است، به عنوان مبارزه برای حفظ یکپارچگی نام تجاری خود، اصول خود و میراث خود را در یک کسب و کار مبتنی بر مصرف گرایی، سود و گسترش جهانی است….

Westwood Punk, Icon, Activist 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور انگلستان به کارگردانی و نویسندگی Lorna Tucker، با حضور ستارگانی همچون Vivienne Westwood . این مستند ساخت کمپانی Finished Films, Roxanna Films و Sharp House که برای اولین بار در تارخ 8 June 2018 به نمایش در آمد.نامزد 3 جایزه بین المللی از جشنواره های Cleveland International Film Festival 2018 وSundance Film Festival 2018 .

اطلاعات فیلم مستند Westwood: Punk, Icon, Activist 2018 :

کارگردان :  Lorna Tucker

نویسنده :  Lorna Tucker

ستارگان : Vivienne Westwood

محصول کمپانی :  Finished Films, Roxanna Films, Sharp House

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 8 June 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقیه

زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 5.3/10 — RoTo 78%

Westwood: Punk, Icon, Activist 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *