دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

نرم افزاری برای ساخت و ویرایش فایل های CHM با GridinSoft CHM Editor 1.3 Build 032

HTML Help مایکروسافت، قالب اختصاصی برای فایل‌های راهنما می‌باشد که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. اولین بار در ویندوز ٩٨ معرفی شد، و تا به حال در نسخه های XP و Vista پشتیبانی شده است. در بیشتر موارد این قالب برای تولید فایل های راهنمای محصولات نرم افزاری مورد استفاده قرار گرفته است. به علاوه قالب CHM به صورت رو به رشدی برای تولید کتاب های الکترونیکی (e-book) نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تا همین چند وقت پیش تولید و ویرایش فایل ها در این قالب کاری دشوار و زمانبر بود. هر شخص باید از مترجم هایی (Compiler) که امکانات WYSIWYG نداشتند و البته مهارت و تجربه در استفاده از آنها را نیاز داشت استفاده می نمود. این نرم افزار مفید و کم حجم GridinSoft CHM Editor نام دارد. با این نرم افزار، دیگر مشکلی به برای ایجاد صفحه جدید نخواهید داشت. در این برنامه امکاناتی مانند قالب بندی، امکان افزودن تصویر و لینک و نمایش بلافاصله نتیجه آن فراهم شده است. همچنین صفحات تولید شده توسط شما امکان باز شدن در تمام رایانه ها را خواهند داشت، و دیگر لارم نیست نگران سازگاری این صفحات با سیستم های مختلف باشید.

از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ترجمه آسان صفحات است. فرض کنید که فایل راهنمای نرم افزاری که استفاده می کنید به زبانی باشد که شما با آن آشنایی ندارید. این موضوع ممکن است باعث به وجود آمدن مشکل یا حتی عدم امکان استفاده از نرم افزار شود. جالب است بدانید که این مشکل در نرم افزار CHM Editor یا یک کلیک حل می شود. شما می توانید نسخه ترجمه شده صفحه ی اصلی با قالب بندی مشابه را در زبان مورد نظرتان داشته باشید. برای ترجمه می توانید یکی سایت های ترجمه که برنامه از آن پشتیبانی می کند را انتخاب نمایید. ده ها زبان برای ترجمه وجود دارند. استفاده از این نرم افزار به کسانی که با صفحات و اسناد الکترونیکی کار می کنند و و مشکلاتی در زمینه استفاده از برنامه های کار با فایل های راهنمای CHM در زبان های خارجی دارند، مترجمان حرفه ای، کسانی که به جوع آوری کتابخانه الکترونیکی می پردازند و … توصیه می شود. همچنین استفاده از این برنامه به تمامی کاربران نیز توصیه می شود. این برنامه از نسخه های مختلف ویندوز همچون 95، 98، ME، 2000، XP، 2003، Vista پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GridinSoft CHM Editor 1.3 Build 032:
– کار با فایل های CHM به سادگی و سرعت بالا
– قابلیت قالب بندی صفحات
– امکان داشتن نسخه ترجمه شده صفحه اصلی با قالب بندی مشابه در زبان مورد نظر
– قابل استفاده برای مترجمان حرفه ای
– امکان ترجمه آسان صفحات
– رفع مشکلات در زمینه استفاده از برنامه های استفاده از فایل های راهنمای CHM
– امکان افزودن تصویر و لینک و نمایش بلافاصله نتیجه آن
– محیط کاربری کاربرپسند و استفاده آسان از برنامه
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون 95، 98، ME، 2000، XP، 2003، Vista
– و …

این نرم افزار را می توانید از سرورهای دانلود فارسی با لینک مستقیم دریافت نمایید .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *