دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب افسانه های آذربایجان

کتاب افسانه‌های آذربایجان کتابی به روایت صمد بهرنگی و بهروز دهقانی می باشد و شامل افسانه‌های خطه آذربایجان است که عیناً به فارسی ترجمه شده و در بیشتر این افسانه‌ها فرد دولتمند و ثروتمند چهره‌ای پلید و قهرمان تهیدست و یک لا قبا چهره‌ای پاک و اسطوره‌ای دارد. ۳۹ قصه با روایت “صمد بهرنگی و بهروز دهقانی“در این مجموعه گرد آمده که عناوین آنها بدین قرار است : دختر حاجی صیاد، پدر هفت دختر و پدر هفت پسر، آدی و بودی، دختر درزی و شاه‌زاده، شتر و روباه، آلتین توپ، اذان گو، گل خندان، ای وای های، نخودی، پیرزن و سه دخترش، ملک محمد، بیزووم، گرگ و گوسفند، عروسک سنگ صبور، بی‌بی لی جان، موش گرسنه، دیو پخمه، شیر و روباه، هفت جفت کفش آهنی، هفت تا عصای آهنی، رفیق خوب و رفیق بد، به دنبال فلک، فاطمه خانم، پیراهن عروسی از سنگ آسیا، پسر زرنگ و دختر تنبل پادشاه، بز ریش سفید، انار خاتون، محمد گل بادام، گرگ و روباه، پرنده آبی، درویش و میومیو خانم و دختر غازچران، گل و سیناور، دختران انار، شاهزاده حلوا فروش، تیزتن، روباه و پیرزن خمره سوار، گنج، و کچل مم سیاه . امیدواریم که از دانلود کتاب افسانه های آذربایجان لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : افسانه های آذربایجان

– نویسنده : صمد بهرنگی و بهروز دهقانی

– تعداد صفحات : 327

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب افسانه های آذربایجان

  • 6 replies
      • مطهره زارعیان says:

        وی پی ان سیستم رو خاموش کنین تا لینک های دانلود بهتون نمایش داده بشه

        پاسخ دادن
    1. حمید says:

      سلام. چندین سال بود دنبال این کتاب میگشتم . بچه بودم این کتابا خونده بودم.حتی به این کتاب فروشی‌ها هم سفارش داده بودم ولی هیچ خبری نشد.داستان انار چهل دخترانا برای بچهام تعریف کردم.الان اینجا دیدم کتابش هست ذوق مرگ شدم از خوشحالی بال درآوردم.ممنونم از شما.سپاس گذارم.

      پاسخ دادن
    2. مهری says:

      سلام، من چندین سال بوددربدر دنبال این کتاب بودم و خیلی خوشحال شدم که اینجا تونستم دانلودش کنم. واقعا ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *