دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم

کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم همسو با برنامهٔ درسی ملی و در ادامهٔ تغییر کتاب های ریاضی پایه های هشتم و نهم توسط عاطفه و آنیتا عبدالهی نانواپیشه تألیف شده است. در گذشته تأکید کتاب های درسی ریاضی بیشتر بر توانایی انجام محاسبات بوده است. در کتاب های جدید ضمن حفظ این هدف، تأکید اصلی بر پرورش قوهٔ تفکر و تعقل و رشد توانایی حل مسئله است. اگرچه رسیدن به چنین هدفی با موانع و دشواری های فراوانی روبه روست و تحقق کامل آن به سرعت امکان پذیر نیست ولی مدّنظر قرار دادن چنین هدفی می تواند جهت اصلی حرکت جامعهٔ آموزش ریاضی را تعیین کند .

اصلی ترین و مؤثرترین نقش در این برنامه به عهدهٔ دبیران ریاضی است. توانایی انعطاف و هماهنگی و همراهی معلمان با برنامه های جدید ستودنی است. مؤلفان کتاب حاضر سعی کرده اند که در جهت ادای وظیفه نسبت به معلمان عزیز ریاضی، ضمن اطلاع رسانی به موقع دربارهٔ تألیف، کتاب راهنمای معلم و نیز فیلم های آموزشی را در اختیار همکاران عزیز قرار دهند. مطمئنا این کتاب می تواند همراه خوبی برای شما در روزهای آمادگی جهت امتحانات پایان سال باشد. امیدواریم که از دانلود کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : حل تمرینات ریاضی پایه دهم

– نویسنده : عاطفه و آنیتا عبدالهی نانواپیشه

– تعداد صفحات : 60

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب حل تمرینات ریاضی پایه دهم

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *