دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب م‍ک‍ت‍ب‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ و ف‍ره‍ن‍گ‌ م‍خ‍ت‍ص‍ر ع‍ق‍ای‍د و م‍رام‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ ب‍ه ت‍رت‍ی‍ب‌ ح‍روف‌ ال‍ف‍ب‍اء

کتاب م‍ک‍ت‍ب‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ و ف‍ره‍ن‍گ‌ م‍خ‍ت‍ص‍ر ع‍ق‍ای‍د و م‍رام‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ ب‍ه ت‍رت‍ی‍ب‌ ح‍روف‌ ال‍ف‍ب‍اء نوشته بهاالدین پازارگاد می باشد . این کشور بواسطه موقعیت خاص جغرافیایی که دارد در جنک دوم شکل دالان یا معبری را بین قوای متفقین پیدا کرد و در واقع بصورت یک کشور بین المللی و جهانی(کاسموپولینتنان)در آمد. مرزها برداشته شد، و پای هر قوم و نژاد و ملتی از ملل جهان در این کشور باز شده، بعضی از ایشان آزادانه بفعالیت سیاسی و نشر افکار خود پرداختند. پس از جنگ نیز میدان نبردهای سری و علنی و سیاسی و حنگهای سرد قدرتهای بزرگ و مرکز تحریکات پشت پرده اجنبیان و جولانگاه تبلیغات ایادی خارجی و داخلی گردید، و در این کشمکش کمتر کسی است از هر طبقه، از کاسب بازاری و دهقان و دهاتی گرفته تا برسد بطبقات عالیه کشوری و نظامی ، که بشکلی از اشکال پایش بمیان این کشمکشها کشیده نشده و بطریقی وارد جنجال های سیاسی بیست سال گذشته نشده باشد، یا لااقل تماسی با این انقلابات و تحولات پیدا نکرده باشد.. افزایش تعداد اشخاص باسواد در پایتخت و شهرهای بزرگ نیز به افزایش تیراژ و تعداد انتشار جراید خبری و سیاسی و نشر مقالات و رسالات و احیانا کتب سیاسی کمک کرده، قدر مسلم این است که عده کثیری که هیچ قابل مقایسه با تعداد قبل از سال 1320 نیست بخواندن روزنامه ها راغب گشته، و این کار جزء عادات روزانه ایشان قرار گرفته. نمیتوان انکار کرد که بجهات فوق یک نوع بیداری سیاسی در افکار عمومی بطهور رسیده، و حوادث جنگ دوم و ده سال پس از جنگ دوم اگر زیانهای مادی و معنوی بسیار در برداشته ولی فایده بزرگ را نیز منضمن بوده و آن مسئله آشنایی افکار سیاسی است که از ضروریات اولیه زندگی هر بشر متمدن امروزی میباشد . اما با کمال تاسف، افکار سیاسی در ایران غالبا از مجاری دیقصد و منابع صاجب اغراض خاص سیاسی بدماغ(ذهن) مردم وارد گشته، نه از طریق آموزشگاه و تعلیم صحیح و منطم و کنفرانسهای آموزنده و بیدار کننده که راههای شایسته آن است .

و لذا این اطلاعات معمولا ناقص و مبهم و غالبا یکطرفه بوده و بر ابهام مسائل در دماغ مردم افزوده ، افکار و عقاید سیاسی غالبا در نظر مردم مبهم است، چه بسا که موجب گمراهی عده کثیری نیز شده است. از طرف دیگر به واسطه فقدان کتب اصیل و نشریات صحیح سیاسی و فرهنگها و کتب مآخد و مراجع مربوط به سیاست و روابط بین الملل، و عدم آشنایی اکثریت مردم بزبانهای خارجی، و هم بواسطه اینکه حتی کتب سیاسی بزبان خارجی هم برای کسانیکه آشنایی بزبانهای خارجی دارند در دسترس ایشان نیست، مسائل سیاسی حتی برای طبقات عالیه و اشخاص روشنفکر هم بصورت مبهمات و مسائل غامضی در آمده، غالبا در تشخیص صواب از ناصواب و حل مسائل سیاسی عاجز مانده اند. مثلا امروز کمتر کسی است در ایران در هر طبقه حتی مردم بازاری و عوام که اصلاحات دموکراسی، فاشیسم، لیبرالیسم، سوسیالیسم، کمونیسم، ماکیاولیسم و امثال آن بگوشش نخورده باشد. در نتیجه پندارهایی تیره و مه آلود از این عقاید و افکار و ایسم ها در دماغها پیدا شده و این خود محرک افکار مردم گردیده و میل وافر دارند بدانند معنی و مفهوم واقعی این اصطلاحات و ایسم ها چیست و از آن چه مقصود و نظر است؟ از چند سال قبل احتیاج بتالیف کتابهایی که رفع این نوع ابهامات را برای مردم بنماید و با بیطرفی کامل نوشته شده باشد و شامل نص حقایق باشد کاملا محسوس بود و ملاحظه میشد که عموم طبقات این کشور تشنه این نوع اطلاعات سیاسی بوده و احساس کرده اند که باید برای بقای خود و جامعه خویش افکار سیاسی خود را پرورش دهند و عقاید خود را با کسب اطلاعات صحیح و اصیل در باره مسلک ها و مرام های سیاسی و روابط سیاسی بین الملل اصلاح نمایند. بهمین سبب بود که نویسنده این سطور از اوایل ظهور این نهضت فکری و تحول سیاسی در ایران که این نکته را احساس نمود، بخیال افتاد در حد قدرت و امکان در صدد رفع این نقیصه برآید.و کتاب م‍ک‍ت‍ب‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ دسترنج و محصول این تلاش و همت مولف میباشد.

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : م‍ک‍ت‍ب‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌

– نویسنده : بهاالدین پازارگاد

– تعداد صفحات : 235

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

م‍ک‍ت‍ب‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ و ف‍ره‍ن‍گ‌ م‍خ‍ت‍ص‍ر ع‍ق‍ای‍د و م‍رام‌ه‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ ب‍ه ت‍رت‍ی‍ب‌ ح‍روف‌ ال‍ف‍ب‍اء

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *