دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب هری پاتر و دومین حلقه قدرت

کتاب هری پاتر و دومین حلقه قدرت نوشته جوآن کتلین رولینگ می باشد . با اینکه تابستان خیلی وقت بود که شروع شده اما سرما هنوز بیداد می کرد . اغلب روزها خیابان ها یخ زده و  شیشه ي ماشین ها و خانه ها بخار زده بود. هیچ کس در کشور بدرستی نمی دانست علت این مه ناگهانی چیست و چرا از بین نمی رود . تلوزیون و روزنامه ها محل انواع شایعات و جنجال ها بودند . برکناري ناگهانی نخست وزیر و سر کار آمدن نخست وزیر جدید نه تنها بر سر و سامان بخشیدن اوضاع کمک نمی کرد بلکه بر تشنج ها و کشته شدن ناگهانی و بدون علت مردم افزوده بود .

مردم دیگر جرئت بیرون ماندن و یا به تفریح رفتن را نداشتند حتی خبر نگارهاي روزنامه ها و کانال هاي تلوزیونی هم گاهاً از درون ماشین هاي گرم و نرمشان با وزیران و اعضاي کابینه مصاحبه می کردند . شایعه شده وبود که عده اي از مردم بدون علت می افتند و می میرند یا اینکه تا م دت ها بی روح و هویت به نقطه اي خیره می شوند انگار که سالها با شادابی و سلامتی فاصله دارند . یکی از گزارشگران پر شور کانال شماره 1 که پر جرئت ترین خبرنگار منطقه بود هر روز در خیابان ها پخش زنده داشت . دیگر مردم عادت کرده بودند که در خانه هاي امن و گرم و نرمشان بشینند و پر بیننده ترین برنامه زنده یعنی برنامه کانال شماره ي 1 را ببینند . امیدواریم که از دانلود کتاب هری پاتر و دومین حلقه قدرت لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : هری پاتر و دومین حلقه قدرت

– نویسنده : جوآن کتلین رولینگ

– تعداد صفحات : 214

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب هری پاتر و دومین حلقه قدرت

  • 1 replies
    1. یاشار عِطری says:

      البته این کتاب نوشته خانم رولینگ نیست و یکی از فن فیکشن هایی هست که سالها پیش توسط یکی از طرفداران سری کتابهای هری پاتر نوشته شده و مابین عرضه کتاب ششم تا هفتم منتشر شده.
      فن فیکشن به داستانهایی که با محوریت شخصیتها و مکانهای اصلی کتاب های معروف ،توسط طرفداران اون نوشته شده گفته میشه.
      حدود صد کتاب (شاید بیشتر)توسط طرفداران در این مدت منتشر شده.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *