دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب کلیات واکسیناسیون برای مراقبین سلامت

کتاب کلیات واکسیناسیون برای مراقبین سلامت به منظور درک بهتر جزئیات برنامه ایمن سازی در دستورالعمل های کشوری و آشنایی با مفاهیم اولیه و کلی واکسیناسیون تدوین شده است. در این متن کلیاتی از مفاهیم و اطلاعات پایه در خصوص واکسیناسیون، مورد نیاز مراقبین سلامت (که مسؤلیت اجرای برنامه ایمن سازی را به عهده دارند) ارائه شده است که ترجمه برگزیده ایی از فصل های۱،۲،۴،۵،۶ از آخرین ویرایش (۱۳TH-EDITION 2015 ) کتاب Epidemiology and prevention of vaccine preventable diseases معروف به Pink Book می باشد که مرجع نظری و عملیcdc برای پزشکان، مراقبین سلامت، پرستاران، داروسازان و دانشجویان این رشته ها می باشد. همچنین در تدوین این متن از کتاب اصوا واکسیناسیون در بیماری های قابل پیشگیری با واکسن نیز هستند راهنمای عملی ایمن سازی برای کارکنان بهداشتی که آن ها هم برگرفته از ویرایش های قبلی Pink Book هستند کمک گرفته شده است .

توضیح این نکته لازم است که مرجع ایمن سازی در کشور ما برنامه و راهنمای ایمن سازی مصوب کمیته کشوری ایمن سازی که ویرایش جدید هشتم آن منتشر شده است و همچنین کتاب های راهنمای کشوری تزیق ایمن زنجیره سرما و عوارض ایمن سازی می باشد و این جزوه در واقع با ارائه مفاهیم پایه به عنوان کمک آموزشی به درک بهتر آن کتب خواهد نمود . منبع شرایطی در دریافت کننده احتمال بروز عوارض جانبی بسیار شدید و خطرناک واکسن است که در فردی با آن شرایط افزایش می دهد . به طور کلی زمانی که فرد در شرایط منع مصرف وجود دارد نباید واکسن به آن تجویز گردد زیرا احتیاط مصرف شرایطی است که احتمال بروز عوارض شدید را افزایش می دهد یا ممکن است ایمن سازیی واکسن را کاهش دهد . احتیاط مصرف باید به تجویز واکسن به تعویق افتاد شود زمانی که شرایط مناسب باشد, البته ممکن است که احتمال تحت شرایط خاصی فایده واکسن از احتمال خطر بیشتر باشد و ارائه کننده تجویز به واکسن بگیرد .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : کلیات واکسیناسیون برای مراقبین سلامت

– نویسنده : نبی الله مهدوی پور

– تعداد صفحات : 49

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کلیات واکسیناسیون برای مراقبین سلامت

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *