دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 1 – 5

Evermotion Archinteriors Vol 1 – 5  پنج بخش اول از این مجموعه بیست و سه بخشی است که یک مجموعه گرافیکی است . در بخش اول ما به ده صحنه  داخلی بافت سه بعدی و shadered آماده می پردازیم و آن را نمایش می دهیم . همه صحنه های این مجموعه تنها برای نرم افزار V-ray 1.47.03 با 3dSMax آماده شده است . مشخصات سیستم توصیه شده برای این مجموعه ها : پردازنده Intel Core Duo با 4GB رم، و سیستم های 64bit می باشد . فرمت فایل های این مجموعه max می باشد .

‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 1 - 5

در بخش دوم ما به ده صحنه تجسمی shadered می پردازیم و آن را به نمایش می گذاریم . در بخش دوم هم ، همه صحنه ها برای V-ray 1.47.03 با 3DS حداکثر 7 آماده شده است .

 

‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 1 - 5

 

بخش سوم و چهارم هم در مورد بخش دوم توضیح می دهد ، به عبارتی دیگر بخش سوم و چهارم  آن ادامه بخش دوم است .

 

‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 1 - 5

در بخش پنجم ما به ده صحنه تجسمی shadered می پردازیم و آن را به نمایش می گذاریم . با این تفاوت که در بخش پنجم ، همه صحنه ها برای V-ray 1.5 با 3ds مکس 8 آماده شده است . همه ما برای دکوراسیون داخل خانه همیشه به دنبال بهترین نماها هستیم . زیرا دکوراسیون داخلی منزل مهم ترین بخش از نمای خانه است زیرا ما پس از ورود به خانه اولین چیزی که می ینیم به چشم ما می خورد دکوراسیون داخلی خانه می باشد . شما با این مجموعه می توانید بهترین ایده ها را برای دکوراسیون داخل خانه خود طراحی کنید . و یا با دیدن این مجموعه ها و تلفیق کردن آن ها با هم می توانید دکوراسیون متفاوتی را برای خانه خود طراحی کنید . این مجموعه به بیستو سه بخش تقسیم می شود که ما در اینجا تنها به پنج بخش آن می پردازیم .  Evermotion Archinteriors Vol 1 – 5 از بهترین مجموعه هایی است که تا به حال در عرصه دکوراسیون داخلی به بازار آمده و ما مفتخریم که می توانیم آن را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دهیم .

Evermotion Archinteriors Vol 1 – 5