دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار AutoRap برای اندروید

نرم افزار AutoRap ابزاری است قدرتمند برای سیستم عامل اندروید که کاربران می توانند گفتگو های خود را به رپ تبدیل کنند . نرم افزار AutoRap بخش بخش کلمات شما را بر روی ریتم آهنگ‌ ها هماهنگ می‌کند تا هر بار یک آهنگ رپ منحصر به‌ فرد داشته باشید . در این برنامه بیش از ۷۰ ریتم از خواننده‌های معروف رپ موجود است که می‌توانید طبق آن‌ ها رپ بخوانید . پس از آماده شدن آهنگ می‌ توانید آن را به وسیله ایمیل ، گوگل پلاس ، فیسبوک و یا توییتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . در نرم افزار AutoRap فقط خودتان هستید و قافیه های خودتان را با زبان خودتان و با سبک خودتان ادا کنید . تعدادی بیت در هر هفته به این نرم افزار اضافه می شوند که از خواننده هایی مانند BOB , Nicki Minaj , Eminem , Rihanna , Snoop Dog , Ludacris , 2pac , DRE , Nelly , Kelis , Chamillionaire و بسیاری دیگر … می باشند .

 

ویژگی های نرم افزار AutoRap :

– امکان انتخاب بین حالت صحبت کردن و حالت رپ خوانی

– دارای بیت های مختلف

– اشتراک گذاری آثار خود توسط ایمیل ، گوگل پلاس ،فیسبوک و توئیتر به افراد دیگر

– اضافه شدن بیت های مختلف در هر هفته

– دارای بیت هایی از خواننده هایی مانند BOB , Nicki Minaj , Eminem , Rihanna , Snoop Dog , Ludacris , 2pac , DRE , Nelly , Kelis , Chamillionaire

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *