دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Colonia 2015 + زیرنویس فارسی

Colonia 2015 فیلم سینمایی در سبک درام , تاریخی , عاشقانه می باشد که توسط کمپانی Majestic Filmproduktion ساخته شده است . این فیلم توسط Florian Gallenberger کارگردانی شده و Gallenberger به همراه Torsten Wenzel وظیفه ی نویسندگی را برعهده داشتند . داستان فیلم در مورد یک زوج جوان به نام لنا و دنیل است که ناخواسته گرفتار کودتای شیلی در سال 1973 می شوند . دنیل توسط پلیس مخفی Pinochet دستگیر می شود و لنا رد او را تا منطقه ای در جنوب کشور پیگیری می کند . منطقه ای که به آن Colonia Dignidad گفته می شود . کلنیا در حال حاظر به عنوان یک مکان برای انجام کارهای خیریه می باشد که توسط پدر روحانی Paul Schäfer اداره می شود ولی در واقع جایی است که تا به حال کسی از آن فرار نکرده است . لنا برای رسیدن به دنیل تصمیم می گیردد به این گرئه ملحق شود .

سایر توضیحات : وقایع داستانی فیلم Colonia 2015 بر اساس داستان واقعی می باشد . Emma Watson بازیگر نقش لنا قبل از آغاز فیلم برداری یک بار به منطقه کلونیا رفته تا با حوادث پیش آماده در آنجا بیشتر آشنا شود . فیلمبرداری این اثر در کشورهای مختلف نظیر فرانسه , لوگزامبرگ و آلمان انجام شده است . بودجه ساخت آن بسیار کم و چیزی بالغ بر 14 میلیون دلار بوده است . شما می توانید در ادامه این فیلم محبوب را دانلود کرده و یا آن را از فروشگاه دانلود فارسی تهیه کنید .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Colonia 2015 - Screen

مشخصات فیلم Colonia 2015 :

– ژانر : درام , عاشقانه , هیجانی

– کارگردان : Florian Gallenberger

– استودیو های سازنده : Majestic Filmproduktion, Iris Productions, Rat Pack Filmproduktion

– محصول کشور : آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، لوگزانبرگ

– تاریخ انتشار : 15 آپریل 2016 در آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 49 دقیقه و 54 ثانیه

_ مدت زمان سانسور شده : 10 دقیقه و 15 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p – 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *