نماد سایت مجله دانلود فارسی

قابلیت بازی روی 60 فریم در بازی Red Dead Redemption 2 برای PS5 ایجاد شد

قابلیت بازی روی 60 فریم در Red Dead Redemption 2

همه ما می‌دانیم که بازی کردن روی 30 فریم چقدر عذاب آور است. به همین دلیل بیشتر گیمرها علاقه دارند گیم‌هایشان را با قابلیت بازی روی 60 فریم داشته باشند. البته برای بازی کردن روی 60 فریم باید سیستم سخت افزاری قوی یا کنسول بازی قدرتمند مثل PS5 و Xbox series X داشته باشید.

اگر شما هم کنسول قدرتمندی مثل PS5 و بازی زیبایی مثل Red Dead Redemption 2 را هم از قبل خریداری کرده‌اید یا قصد خرید آن را دارید، قابلیت بازی روی 60 فریم برای این شاهکار فراهم کرده است.

مد قابلیت بازی روی 60 فریم در بازی Red Dead Redemption 2 چگونه کار می‌کند؟

اگرچه این “مد” فقط برای پلی استیشن 5 است تا در نهایت بتوانیم RDR2 را با سرعت 60 فریم بر ثانیه بازی کنیم. از زمانی که PS5 راه به بازار عرضه شد، این مشکل (قابلیت بازی تنها روی 30 فریم) در بازی وجود داشت. کافی‌ست به Reddit مراجعه کنید تا کامنت‌های بی شماری را که بازیکنان با ناامیدی پرسیده اند که “چرا RDR2 هنوز یک پچ 60 فریم در ثانیه نداشته است” را مراجعه کنید. یکی از کاربران گفت: “این واقعیت که Rockstar پچ 60 فریم در ثانیه برای نسل بعدی انجام نداده است، نشان دهنده تنبلی این شرکت آست! حتی Ubisoft یک پچ 60 فریم در ثانیه برای Far Cry 5 انجام داد.”

اگرچه، شایان ذکر است که برخی از تقصیرها نیز به پای سونی است، کاربری دیگر در این رابطه می‌گوید: “باید صادقانه بگویم، من به طور باورنکردنی از سونی و ناآگاهی آنها در مورد سازگاری با برخی بازی‌ها اذیت شده‌ام، آنها می‌توانند کارهای بیشتری را با بازی‌های PS4 و حتی بازی‌های PS3 انجام دهند.” البته برخی بر این باورند که سونی به دلایل امنیتی و جلوگیری از هک، اجازه انتشار مد برای برخی بازی‌ها را قرار نمی‌دهد.

اما به هر حال هر طرفی که مقصر است، امکان بازی رد دد ردمپشن 2 بر روی Ps5 با نرخ فریم 60 حداقل چیزی است که گیمرها انتظار دارند، حتی اگر این بازی قدیمی تر از کنسول های نسل جدید باشند. خوشبختانه، به تازگی هک هایی برای PS5 شما وجود دارد که به شما امکان می دهد RDR2 و عناوین دیگر را با این نرخ فریم (60) بازی کنید. سرانجام. با دیدن شکوه 60 فریم در ثانیه برای آرتور مورگان و دوستان، لذت بازی این شاهکار 2 چندان می‌شود.

مد قابلیت بازی روی 60 فریم در آینده برای بازی‌های بیشتری منتشر می‌شود؟

البته این قابلیت ملزم به هک شدن کنسول است و این انتخابی است که گیمرها مجبور به انجام آن هستند: هک کردن PS5 یا ادامه عذاب! بسیار خوب، این کمی دراماتیک است، اما از مشکلی در کنسول‌ها حکایت می‌کند که واقعاً باید قبل از راه اندازی کنسول‌های جدیدتر برطرف شود. همانطور که کاربر مشهور ThunderRoaring گفت: “این واقعیت که برای انجام یک بازی 5 ساله با سرعت 60 فریم بر ثانیه باید PS5 را هک کنید، وضعیت نابسامان کنسول، ناشرین و شرکت سونی را نشان می دهد.”

این موضوع کمی ناامید کننده است، بله. با این حال، به لطف افرادی که حاضر به هک کردن کنسول‌های خود نیستند، می‌توانیم به صورت مستقیم با شرکت‌ها درارتباط باشیم و از آن‌ها درخواست کنیم در آپدیت‌های بازی‌ها چنین قابلیت‌هایی را بگنجانند تا به قلمروی قابلیت بازی روی 60 فریم برای بازی‌های قدیمی‌تر وارد شویم. فقط باید ناشرین و توسعه دهندگان را از درخواست‌هایمان آگاه نماییم تا بتوانند خیلی سریعتر کار کنند.

با اینحال اگر شما هم دارای کنسول Ps5 هستید و مشکلی با هک کردن دستگاه‌تان ندارید، به راحتی می‌توانید این مد را به بازی اضافه کرده و در دنیای غرب وحشی Red Dead Redemption 2 با لذت بیشتری به گشت و گذار بپردازید.

در آخر، اگر هنوز موفق به تجربه این شاهکار نشده‌اید و کنسول نسل جدید هم ندارید، می‌توانید به راحتی بازی Red Dead Redemption 2 را برای کامپیوتر شخصی‌تان دانلود کنید تا یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم را تجربه کنید.

خروج از نسخه موبایل