نماد سایت مجله دانلود فارسی

بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر تا سال ۲۰۲۳

بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر تا سال ۲۰۲۳

بازی اکشن کامپیوتر یکی از بهترین و محبوب‌ترین نوع بازی در میان گیمرها است. در دنیای امروز بازی‌های ویدئویی پیوند عمیقی با زندگی بسیاری از افراد جامعه خورده‌اند. به همین دلیل حضور آنها در سیستم‌های خانگی بسیار مهم و ضروری است. این بازی‌های در سبک‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که سبک اکشن یکی از بهترین و محبوب‌ترین سبک بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌آید.

قبل از اینکه به فکر دانلود بازی اکشن باشید؛ ابتدا باید بهترین بازی‌های این حوزه را بشناسید و سپس بر اساس علاقه خود مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. درواقع شرط اصلی برای دانلود بازی اکشن کامپیوتر، آشنایی با لیست بهترین بازی‌های اکشن است.

در حال حاضر انواع بازی‌های اکشن توسط شرکت‌های معتبر ساخت بازی به بازار عرضه شده و حتی بسیاری از آنها در سال 2023 در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. دراین‌بین یک‌سری از بازی‌های اکشن به دلیل داستان قوی، سطح گرافیکی بالا و سبک هیجان‌انگیزی که دارند؛ بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

در این مقاله به طور کامل بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر تا سال 2023 را معرفی خواهیم کرد تا بیشتر از پیش با پرطرف‌دارترین بازی‌های این حوزه آشنا شوید.

بازی Call of Duty Warzone

بدون شک بازی کال آف دیوتی وارزون (Call of Duty Warzone) یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر است که گیمرها آن را تجربه می‌کنند. این بازی که توسط موتور گرافیکی آی دبلیو ساخته‌وپرداخته شده است؛ یک بازی اکشن و شاتر است که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

محیط بازی جذاب، اسلحه‌های متنوع، شخصیت‌های مختلف، بازیکن‌های سریع و قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که این بازی را در سطح جهانی مشهور کرده است. محیط بسیار بزرگ بازی و سایر خصوصیات آن باعث شده که از کال آف دیوتی به‌عنوان یک بازی نسل نهم نام برده شود.

ساخت کال آف دیوتی را شرکت INFINITY WARD بر عهده داشته است. این بازی مهیج و بسیار محبوب توانسته امتیاز بالای 92 از 100 را اخذ کند؛ پس اگر به دنبال یک بازی اکشن هستید که به‌صورت آنلاین بازی کنید؛ بدن شکل بازی Call of Duty Warzone یک انتخاب بسیار عالی به شمار می‌آید.

بازی Apex Legends

اگر عاشق دانلود بازی‌ اکشن برای کامپیوتر هستید؛ حتما بازی Apex Legends را هم در لیست بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر قرار دهید. این بازی بسیار مهیج، همان راه کال آف دیوتی را رفته، اما این بازی خصوصیات و قابلیت‌های خاص خود را دارد.

بازی Apex Legends به‌صورت آنلاین و در یک فضای بسیار عالی انجام می‌شود. با اینکه فضای بازی به نسبت بازی‌های دیگر این سبک مانند کال آف دیوتی و پابجی کوچک‌تر است، اما تعداد کاراکترها و قابلیت‌های آنها بازی را جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند.

از جمله توانایی بازیکن‌های بازی Apex Legends، می‌توان به قابلیت دیدن از پشت دیوار، افزایش میزان سلامت خود و تیم توسط پهپاد و… اشاره کرد. این ویژگی‌های عالی در کنار اسلحه‌های متفاوت، رایگان بودن محتوای جذاب بازی، وجود قابلیت‌ها و عناصر نقش‌آفرینی، وجود کاراکترها و قهرمان‌ها با قابلیت‌های ویژه و سرعت بالای بازی قطعاً شما را غافلگیر کرده و ساعت‌ها پای کامپیوتر خواهد نشاند.

شرکت EA ساخت این بازی را بر عهده داشته و توانسته امتیاز بسیار خوبی هم از گیمرها بگیرد. همچنین بهتر است بدانید که در سبک بازی کال آف دیوتی و Apex Legends، بازی مهیج دیگری به نام فورتنایت وجود دارد که می‌توانید آن را هم امتحان کنید.

بازی Max Payne 3

در لیست بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر، حتماً باید Max Payne 3 حضور داشته باشد. امکان ندارد که عاشقان بازی اکشن در هنگام جستجو درباره دانلود بازی اکشن کامپیوتر، به بازی Max Payne 3 برخورد نکنند. این بازی محبوب در سال 2012 توسط راکستار ساخته شد و در زمان کمی توانست طرف‌داران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده و حتی نمره بسیار خوب 86 از 100 را کسب کند.

بازی مکس پین یک و دو، داستان یک پلیس زخم‌خورده بود که برای انتقام مرگ خانواده خود، وارد یک جنگ تمام‌عیار با دشمنان می‌شود. داستان ازآنجایی جالب می‌شود که مکس پین حتی توسط پلیس هم تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در نسخه سوم این بازی داستان مقداری عوض شد.

در نسخه سوم از این بازی، مکس پین را در سال‌ها بعد نشان می‌دهد که در کشور برزیل تبدیل به محافظ شخصی شده است. این بازی اکشن و هیجان‌انگیز به دلیل گرافیک زیبا، داستان مهیج و درگیری‌های بسیار زیبا، توانسته به یکی از بهترین بازی‌های اکشن یک دهه اخیر تبدیل شود. اگر می‌خواهید بازی اکشن کامپیوتر را به‌صورت تک‌نفره و در سطح بالایی بازی کنید؛ Max Payne 3 را در اولویت‌های خود قرار دهید.

بازی God of War

گرفتن امتیاز 93 از 100 در metacritic باعث شده که گاد آف وار تبدیل به یک بازی محبوب در میان گیمرها و بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر شود. در واقع بازی GOD OF WAR یک بازی کاملاً موفق بود که حسابی گیمرها را هیجان‌زده کرد. این بازی مهیج توسط استودیو Insomniac Games ساخته شد و علاوه بر کامپیوتر، روی پلی‌استیشن 4 و 5 قابل‌اجرا است.

نسخه‌های قبلی بازی گاد آف وار روی پلی‌استیشن راحت‌تر و با فریم ریت بالاتر اجرا می‌شد. اجرای آسان این بازی آرزوی گیمرهای PC بود تا اینکه در نسخه جدید آرزوی آنها برآورده شد. در حال حاضر می‌توانید این بازی را برای کامپیوتر دانلود کرده و بالاترین کیفیت آن را اجرا کنید.

داستان‌گویی استثنایی گاد آف وارد در کنار شخصیت شکست‌ناپذیر کریتوس در سرزمین‌های نور، باعث شده که هیجان این بازی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. بدون شک بازی GOD OF WAR بهترین بازی اکشن برای کامپیوتر در سبک و سیاق خاص خود است.

بازی Red Dead Redemption 2

بدون شک راکستار یکی از بهترین سازندگان بازی‌های اکشن و بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر به‌حساب می‌آید. شهرت بسیار زیادی که راکستار در دنیای بازی‌های اکشن ساختارشکن دارد؛ باعث شده که گیمرها استقبال زیادی از بازی‌های آن به عمل بیاورند. در سال 2019 بود که راکستار بازی Red Dead Redemption 2 را به بازار عرضه کرد و توانست نمره فوق‌العاده 97 از 100 را اخذ کنید.

با اینکه بازی Red Dead Redemption 2 متفاوت‌تر از بازی GTA 5 است، اما همچنان سیستم‌های مشابه و پیشرفته‌تری نسبت به این بازی دارد. اگر دنبال بازی اکشن برای کامپیوتر می‌گردید؛ حتماً باد رد دد ردمپشن 2 را تجربه کنید. این بازی با داستان بسیار جذاب و نقاط اوج و فرود خود؛ حسابی شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End

در هنگام جستجو برای دانلود بازی اکشن کامپیوتر، حتماً بازی Uncharted 4: A Thief’s End را هم در لیست بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر قرار دهید. این بازی اکشن بسیار عالی که توسط استودیو NAUGHTY DOG ساخته شده است؛ به دلیل کیفیت بالای بازی و گیم‌پلی فوق‌العاده آن، توانسته امتیاز بسیار عالی 93 از 100 را در متاکریتیک اخذ کند.

بیشتر بازی‌هایی که این استودیو ساخته بود؛ معمولاً مورد استقبال گیمرها قرار می‌گرفت، اما بازی Uncharted 4: A Thief’s End توانست بیشتر از پیش تحسین گیمرها را برانگیخته و حسابی شهرت این استودیو را بیشتر کنید. نکته بسیار مهمی که درباره این بازی باید بدانید این است که داستان‌سرایی آن به‌قدری قوی است که فرقی نمی‌کند از ابتدا آن را انجام داده یا از میانه به آن پیوسته‌اید. این بازی که بر اساس رویدادهای انفرادی شکل‌گرفته، حسابی شما را پای کامپیوتر خود خواهد نشاند.

بازی Marvel’s Spider-Man

اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی یکی از مشهورترین شخصیت‌های برجسته سینما است که بازی آن توسط استودیوی Insomniac Games ساخته شده است. این استودیوی معتبر هرگاه بازی خاصی را منتشر می‌کرد؛ گیمرها علاقه خاصی به آن نشان می‌دادند. هنگامی که بازی Marvel’s Spider-Man توسط اینسامنیاک گیمز منتشر شد؛ تمامی گیمرها انتظار یک بازی اکشن و هیجان‌انگیز را داشتند.

گیم‌پلی بی‌نقص بازی در فضای باز در کنار صحنه‌های اکشن مطلق، دقیقاً همان چیزی بود که گیمرها انتظار داشتند. شخصیت پیتر پارکر در کنار حرکت‌های سریع و مبارزه‌های خشن آن برای دفاع از شهر نیویورک، این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر تبدیل کرده است. نکته جالبی که درباره بازی اسپایدرمن باید بدانید این است که نسخه جدید آن در سال 2023 انتشار می‌یابد و می‌توانید آن را هم تجربه کنید.

بازی Devil May Cry 5

استودیو کاپکام یکی از خوش‌نام‌ترین استودیوهای ساخت بازی ویدئویی در سراسر جهان است که توانسته با ساخت بازی‌های مختلف، اعتبار خود را بالاتر ببرد. بازی Devil May Cry یکی از بهترین و مشهورترین بازی‌هایی است که این استودیو ساخته است. این بازی به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاصی که دارد؛ اوج هیجان و آدرنالین خالص را به شما انتقال خواهد داد.

نسخه Devil May Cry 5 یک بازی اکشن کامپیوتر است که هرآنچه از بازی اکشن انتظار دارید را برآورده خواهد کرد. در این بازی باید در نقش دانته انواع اسلحه‌ها، تپانچه، شمشیرهای بزرگ، موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل دیگر را به کار گرفته و اهریمن را با استفاده از آنها شکست دهید.

طراحی گرافیک زیبا در کنار روایت جذاب داستان از جمله ویژگی‌های خاص بازی Devil May Cry 5 هستند که ریتم یازی را خسته نکرده و در سراسر بازی هیجان بالایی را تجربه خواهید کرد. تمامی این ویژگی‌ها به همراه موجودات عجیب‌وغریب بازی، شما را به‌شدت در پای کامپیوتر میخکوب خواهد کرد. این ویژگی‌ها باعث شده این بازی در لیست بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر قرار گیرد.

بازی  Control

در هنگام دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر، بازی  Control از شرکت Remedy Entertainment را از دست ندهید. این شرکت فنلاندی معتبر با ساخت بازی‌های مشهوری مانند Alan Wake، Max Payne و Quantum Break توانسته خود را در میان گیمرهای جهان حسابی مشهور کند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصه بازی‌های شرکت Remedy Entertainment که شهرت آن را افزایش داده است؛ خلق ماجراهای عجیب، پرانرژی و متفکرانه است.

بازی Control یکی از بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر این شرکت فنلاندی است که با انجام آن می‌توانید تمام تخصص‌های رمدی اینترتینمنت را در قالب یک مجموعه مشاهده کنید. این بازی اکشن و هیجان‌انگیز سرشار از موجودات ماورا طبیعی است که هیچ ترسی برای مبارزه با آنها نخواهید داشت.

شما در این بازی فوق‌العاده، قدرت‌های ماورا طبیعی خواهید داشت و لحظه‌به‌لحظه باید چالش‌های خاصی را پشت سر بگذارید. پس اگر علاقه خاصی به بازی اکشن کامپیوتر در حوزه ماورا طبیعی دارید؛ بازی Control بهترین و مناسب‌ترین گزینه ممکن است.

بازی Horizon Forbidden West

بازی اکشن و جذاب Horizon Forbidden West دنباله بازی Horizon Zero Dawn است. یکی از دلایلی که جذابیت این بازی اکشن را بالا برده این است؛ بردن گیمرها به یک جهان خیالی است. تجربه بازی در یک فضای باز و مبارزه با دایناسورهای عظیم‌الجثه، قطعاً یک تجربه جذاب خواهد بود.

شاید بپرسید که چگونه باید با این دایناسورهای بزرگ مبارزه کرده و آنها را شکست دهیم؟ جواب بسیار ساده است؛ طراحان بازی Horizon Forbidden West انواع سلاح‌ها و تله‌های الکترونیکی را برایتان ایجاد کرده‌اند تا به کمک آنها بتوانید چالش‌ها را پشت سر گذاشته و با این موجودات بزرگ مبارزه کنید.

در هنگام دانلود بازی اکشن کامپیوتر با گزینه‌های زیادی مواجه خواهید شد، بدون شک تجربه صحنه‌های اکشن در یک دنیای خیالی و مبارزه با دایناسورهای بازی Horizon Forbidden West یک تجربه فوق‌العاده خواهد بود.

بازی Dying Light 2

بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر با داستان‌ها و گیم‌پلی‌های زیادی ساخته می‌شوند، اما بدون شک گیرافتادن میان زامبی‌ها در آخرزمان، یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز است. اگر می‌خواهید این نوع از بازی‌های اکشن را در سطح بالایی تجربه کنید؛ بازی Dying Light 2 را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید.

در بازی Dying Light 2 شما در یک شهر بزرگ قرار دارید که سراسر این شهر پر شده از زامبی‌های مختلف. برای اینکه بتوانید در این شهر زنده بمانید؛ باید با استفاده از سلاح‌های مختلف زامبی‌های مهاجم را از میان ببرید. در بازی Dying Light 2 آزادی عمل زیادی به شما داده شده است تا در خیابان‌ها، داخل خانه و حتی پشت‌بام‌ها مبارزه خود را ادامه دهید. تجربه این بازی جذاب در محیط باز قطعاً شما را از انجام یک بازی اکشن و متفاوت راضی خواهد کرد.

جمع‌بندی

در هنگام دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر، قطعاً با گزینه‌های مختلفی روبرو خواهید شد که هرکدام با ارائه یک داستان خاص شما را غافلگیر می‌کنند. برای اینکه زمان خود را هدر ندهید و بتوانید بهترین بازی اکشن کامپیوتر را داشته باشید؛ باید لیستی از بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر را در اختیار داشته باشید.

در این مقاله به طور کامل بهترین بازی اکشن کامپیوتر تا سال 2023 را در سبک‌ها و داستان‌های مختلف معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شده و در نهایت بر اساس سلیقه و علاقه خود بهترین گزینه را دانلود کنید. اگر بعد از خواندن این مطلب همچنان درباره دانلود بازی اکشن کامپیوتر سؤال خاصی دارید یا بازی دیگری را برای حضور در این لیست می‌شناسید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین بازی اکشن آنلاین کدام است؟

بازی‌های اکشن آنلاین بسیار زیاد هستند، اما بازی‌هایی مانند Call of Duty Warzone و Apex Legends توانسته‌اند محبوبیت زیادی پیدا کنند.

بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر کدام‌ها هستند؟

در طول سالیان اخیر شرکت‌های معتبر جهانی بازی‌های اکشن زیادی تولید کرده‌اند که از جمله بهترین بازی‌های اکشن برای کامپیوتر می‌توان به Call of Duty Warzone، Apex Legends، Max Payne 3، و مواردی که در مقاله آمده است اشاره کرد.  

خروج از نسخه موبایل