نماد سایت مجله دانلود فارسی

معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده

معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده

به دنبال بازی‌هایی هستید که ماجراجویانه و هیجان‌انگیز باشد؟ پس به سراغ معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده بروید تا تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را رقم بزنید! فضای بازی‌های چندنفره کمتر شناخته شده، متفاوت از رقابت‌های تکراری است. به همین خاطر هیجان بیشتری به شما و دوستانتان منتقل می‌کند. اگر یک تیم منسجم و فوق‌العاده هستید و می‌خواهید بازی‌های همکاری چندنفره که مشهور نیستند را امتحان کنید، باید با لیستی از بازی‌های خوب، سناریو قوی و گرافیک جذاب آشنا شوید!

بازی‌های Co-op ناشناخته؛ گیم‌پلی خیره‌کننده، داستانی جذاب و متفاوت دارد و شما را به چالش می‌کشد تا از مهارت‌های مختلفی که برای بازیکن تعیین شده است، استفاده کنید. به این ترتیب با بررسی این بازی‌ها می‌توانید به همراه تیم خود ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذارید و با هم‌تیمی‌های خود پیروزی‌های بزرگی را به‌دست بیاورید. پس اگر به دنبال یک همکاری چندنفره خوب، با اتفاق‌های جدید و ماجراجویانه هستید، به دنیای بازی‌های Co-op خوش آمدید!

معرفی بازی‌های چندنفره ناشناخته

اگر از بازی‌های تکراری خسته‌ شده‌اید و می‌خواهید تجربه جدید و متفاوتی به‌دست بیاورید، از لیست معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده، یکی را انتخاب کنید! این بازی‌ها را کشف کنید و بعد به همراه دوست‌های خود وارد دنیای تخیلی معماهای سخت، رازهای پیچیده، مبارزه با هیولاهای بزرگ و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز شوید. به همین خاطر بازی‌های Co-op ناشناخته، جذابیت زیادی در بین گروه سنی نوجوانان و جوانان دارد.

پس اگر یک تیم قوی دارید یا می‌خواهید وارد تیمی حرفه‌ای شوید تا بعد از چند مرحله، با حس همدلی و مشارکت، هیجان زیادی را تجربه کنید؛ به سراغ لیستی از بازی‌های همکاری چندنفره مشهور شوید. حس همکاری، اتحاد، طبق نقشه حرکت کردن برای رسیدن به یک هدف مشترک؛ از جمله ویژگی‌های خوب بازی‌های Co-op است که باعث می‌شود اشتیاق از دست رفته به بازی‌های رقابتی برگردد و شما را غافلگیر کند! پس آماده هستید سفری ماجراجویانه و جدید را به دوستان خود شروع کنید؟ اگر به اندازه کافی ترغیب شده‌اید، معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده را از دست ندهید.

بازی Mario Kart 8

بازی معروف ماریو کارت 8 در سال 2014 برای کنسول خانگی WII U ساخته شد و در سال 2017 برای نینتندو سوییج به عرضه درآمد. اگر به دنبال بازی مهیج، سرگرم‌کننده و جذاب هستید تا ساعت‌ها با دوستان خود مشغول بازی شوید و زمان را از یاد ببرید، Mario Kart را از دست ندهید! این بازی گیم‌پلی روان و خوبی دارد و سناریو آن بیشتر برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت است.

به همین خاطر ماریو کارت 8 در لیست معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده قرار دارد و به دو بخش یک نفره و چندنفره تقسیم می‌شود. فضای بازی شاد و لذت‌بخش و دوستانه است و بازیکن باید در نقش اصلی ماریو قرار بگیرد تا به جایگاه اول و خط پایان بازی برسد. 8 کارت به همراه آیتم‌های متعدد برای این بازی در نظر گرفته شده است که بازیکن با استفاده از آن می‌تواند حریف خود را شکست دهد.

بازی Gang Beasts

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های Co-op ناشناخته، بازی گنگ بیستس است. شخصیت ژله‌ای بازی برعکس ظاهر بانمک و خنده‌داری که دارد، خشن است و با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود می‌تواند به دشمنانش لگد، مشت و ضربه بزند تا از بازی حذف شود. بازی Gang Beasts، حالت یک نفره و چندنفره دارد و آیتم‌های مختلف و متنوع آن باعث شده است جز برترین بازی‌های کمتر شناخته شده آنلاین شود.

فیزیک و گرافیک گنگ بیستس، خنده‌دار و بامزه است و به‌عنوان یک سرگرمی چند ساعته، ویژگی‌های خوبی دارد. به‌عنوان مثال، شما باید به‌عنوان یک گنگ بیستس ژله‌ای با چاقو به دشمن‌های خود حمله کنید. محل مبارزه بر روی ساختمان‌های بدون داربست، پل‌های خطرناک و معلق است. گودال‌های آتش، زباله‌سوز و غیره از جمله جاهای خطرناکی است که اگر سقوط کنید، از Gang Beasts حذف می‌شوید.

بازی Mount Your Friends

یکی از مهم‌ترین مزایای بازی Mount Your Friends در کواپ، پشتیبانی 16 نفره آن است. به این ترتیب 16 بازیکن می‌توانند به صورت هم‌زمان در این گیم شرکت کنند و از سناریو مهیج آن لذت ببرند. داستان Mount Your Friends درباره بالا رفتن بازیکن از روی دوست‌هایش است تا به بالاترین نقطه برسد. اگر نتواند از روی موانع بپرد یا از سطح شیب‌دار بالا برود، از بازی حذف می‌شود. محیط‌های متنوع، گرافیک کارتونی و خنده‌دار، داستان سرگرم‌کننده و جذاب بازی Mount Your Friends آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌هایی می‌کند که در عمرتان دیده‌اید!

بازی SportsFriends

در حال حاضر، SportsFriends در لیست معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده قرار گرفته است و جذابیت‌های زیادی برای بازیکنان پلی استیشن دارد! به این ترتیب با کنترلرهای حرکت(MOVE) و دوربین پلی استیشن 4 می‌توانید وارد بازی شوید و از این بازی ویدیویی چندنفره آنلاین نهایت لذت را ببرید. یکی از بازی‌های همکاری چندنفره، SportsFriends است که با استفاده از حرکات ورزشی واقعی می‌توانید با حریف خود به رینگ بوکس بروید و یا فوتبال بازی کنید.

گیم‌پلی بازی ساده؛ اما به شدت جذاب و اعتیادآور است! با این حال یکی از مزایایی که این بازی دارد، انجام حرکات ورزشی مختلف توسط خود بازیکن است. به این صورت هم امکان بازی و هم ورزش برای شما در خانه فراهم می‌شود. در ضمن، فیزیک واقع‌گرایانه و قابلیت شخصی‌سازی بازی‌ها، ویژگی نیست که در همه بازی‌های آنلاین باشد!

بازی Nidhogg

بدون شک یکی از 10 بازی پلی استیشن 1 که دوست داریم ریمستر شوند؛ بازی ناشناخته Nidhogg است. این بازی حالت دو نفره و تک نفره دارد و بازیکنان باید باهم بجنگند تا بتوانند به مرحله آخر برسند! در مرحله نهایی مبارزه بین دو بازیکن، کسی که برنده است توسط مار Nidhogg خورده می‌شود. شخصیت‌های این بازی دو نفره جذاب، ساده و قابل کنترل است و حرکات آکروباتیک، پرش و ضربه‌های قوی جز توانایی‌هایی محسوب می‌شود که بازیکن می‌تواند در طول بازی از آن استفاده کند. موسیقی حماسی و سطح‌های مختلف بازی، از جمله مزایای مهم آن محسوب می‌شود.

بازی Towerfall: Ascension

اگر از بازی‌های اکشن جدید خسته شده‌اید و به دنبال تغییر و تنوع هستید، به سراغ معرفی بازی‌های چندنفره ناشناخته در کواپ بروید! یکی از این بازی‌ها در ژانر تیراندازی، Towerfall: Ascension است که شما به‌عنوان آدمک‌های کوچک در بازی می‌تواند تیراندازی کنید و دشمن خود را به قتل برسانید. البته فراموش نکنید که تیرها محدود است؛ بنابراین علاوه‌بر برنامه‌ریزی برای حمله به دشمن، باید به دنبال صندوقچه‌هایی بروید که پر از اسلحه، تیر، تحهیزات، سپر و هرچیزی است که به آن نیاز دارید! در آخر هم می‌تواند فیلم بازی را ببینید تا به نقطه ضعف خود آگاه شود. این بازی جز هیجان‌انگیزترین گیم‌ها، با سناریو فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.

بازی Rocket League

اگر علاقه‌مند به فیفا و ورزش هستید، بازی راکت لیگ را امتحان کنید تا شیفته سناریو جدید آن شوید! این بازی زمین‌های خاص و متفاوتی از زمین چمن فوتبال دارد. شما باید به جای بازکن فوتبال، کنترل یک ماشین را در دست بگیرید و با یک توپ بزرگ بازی کنید. حرکات آکروباتیک، شوت‌های بلند، هیجان زدن گل در دروازه حریف؛ از جمله مزایای این بازی کمتر شناخته شده است.

اگر به سراغ معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده بروید، بدون شک می‌توانید اسم این بازی را در لیست مشاهده کنید؛ زیرا برخلاف توانایی‌ ماشین‌ها در پرش بلند و چرخش 360 درجه، سناریو جدید و گرافیک خیره‌کننده؛ افراد کمی به سمت این بازی جذب می‌شوند. با این حال اگر فقط یکبار Rocket League را تجربه کنید، شیفته این بازی سرگرم‌کننده و مهیج می‌شوید.

بازی Starwhal: Just the Tip

Starwhal: Just the Tip، بازی خنده‌دار و دریایی است که جز بازی‌های همکاری چندنفره کمتر شناخته شده به‌شمار می‌آید. بازیکنان می‌تواند کنترل یک نهنگ تک شاخ را در دست بگیرند و با آن به مبارزه با هیولاهای آبی دیگر بروند. از جمله توانایی‌های مهم شخصیت نهنگ تک شاخ؛ پرش، چرخش، ایجاد موج، شلیک لیزر، شاخ‌های تیز و یخ زدن آب است. سناریو این بازی به این صورت است که باید بازیکن کنترل این نهنگ را به‌دست بگیرد و بر روی یک تخته چوبی، رقبای خود را به داخل آب بیاندازد تا برنده شود. فیزیک طنز و جذاب، گرافیک کارتونی و گیم‌پلی متنوع از جمله ویژگی‌های مهم بازی Starwhal: Just the Tip است.

بازی Speedrunners

هدف اصلی بازی Speedrunners، حل معما، مبارزه، کشف یک راز یا هرچیزی در سریع‌ترین زمان ممکن است. اگر به نام این بازی دقت کنید، درباره سریع‌تر انجام دادن بازی برای رسیدن به مرحله پایان است. توانایی‌های خاصی که در بازیکنان اصلی Speedrunners وجود دارد؛ شامل دویدن سریع، دیوارنوردی، سرعت زیاد، حل معماها و غیره می‌شود. به این ترتیب سناریوهای متفاوت و متنوعی در این گیم وجود دارد.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های Co-op ناشناخته هستید و می‌خواهید سری به آن‌ها بزنید تا با همکاری تیمی، مسابقات چندنفره، بازی‌های آنلاین سرگرم‌کننده؛ به هیجان برسید، بازی Speedrunners را امتحان کنید. این گیم دارای سه نوع است و به بازی‌های پلتفرمینگ، ماجراجویی و اول شخص تقسیم می‌شود. در ضمن، این بازی 4 نفره است و ویژگی‌های زیادی دارد که فقط در خود بازی مشخص می‌شود.

بازی Lethal League

بازی مرگ، از بهترین بازی‌های ناشناخته در کواپ است که گرافیک جذاب، گیم‌پلی فوق‌العاده و سناریو قوی دارد. این بازی به این صورت که بازیکن باید یک توپ بزرگ و ضد جاذبه را به طرف حریفش پرت کند تا از بازی حذف شود. شاید در وهله اول به نظر ساده بیاید؛ اما نیاز به دقت، تکرار و تمرین دارد. اگر می‌خواهید یکی از بازی‌های همکاری چندنفره کمتر شناخته شده را امتحان کیند، به سراغ Lethal League بروید! نفر آخری که در این بازی جان سالم به در ببرد و توپ به آن برخورد نکند، برنده نهایی است. این بازی آنلاین چندنفره می‌تواند شما و هم دوست‌هایتان را برای مدتی سرگرم کند.

بازی Haven

یکی از بازی‌های چندنفره کمتر شناخته شده، Haven است که داستان آن حول و محور دو نقش کای و یو می‌چرخد. داستان بازی بیشتر رمانتیک، ماجراجویانه با کشف رازها و سرنخ‌های مختلف است. اولین‌بار این بازی برای ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس سری ایکس، مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و طرفدارانی جذب کرد! ژانر Haven؛ ماجراجویی، مستقل، باز ویدیویی نقش آفرینی است و حس خوبی به مخاطب القا می‌کند. شما به‌عنوان بازیکن در یکی از دو نقش کای و یو قرار می‌گیرید تا به سرزمینی جدید نقل مکان کنید.

بازی Magicka 2

در لیست لیست معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده، اسم بازی Magicka 2 به چشم می‌خورد! اگر به ژانرهای فانتری، تخیلی، کمدی و هیجان‌انگیز علاقه دارید، به سراغ بازی مجیکا 2 بروید تا از المان‌های خلاقانه و سناریو جذابش لذت ببرید. در نسخه دوم Magicka، جادوگران دنیا را نجات می‌دهند و قدرت‌های ماورایی خود شما را شگفت‌زده می‌کنند! مدرسه جادویی، دیالوگ‌های خنده‌دار و داستان پرکشش Magicka، به قدری دقیق و فوق‌العاده‌ است که گیمرهای نوجوان و جوان را به خود می‌کند. این بازی ویدیویی با حالت چندنفره، مبارزه‌های استراتژیک، گرافیک کارتونی و داستانی طنز و جذاب؛ جز بهترین بازی‌های ناشناخته شده است.

بازی Alienation

در بازی ترسناک و خیره‌کننده Alienation، بیگانگان زمین را به تصرف خود درآورده‌اند. ویروسی جهش یافته وجود دارد که باعث شده انسان، به موجودی عجیب و وحشتناک تبدیل شود. از طرفی فضایی‌ها در سیاره زمین را از آن خود کرده‌اند و به دنبال بازماندگان هستند تا آن‌ها را نابود کنند. بازیکنان این گیم باید در نقش یک بازمانده، با این موجودات بجنگند تا بشر را نجان دهند.

ژانر بازی Alienation شوتر اول شخص(FPS)، اکشن، مهیج و ترسناک است! گرافیک زیبا و واقع‌گرایانه‌ای دارد و سلاح‌ها و تجیهزات مختلف، گیم‌پلی سریع، داستانی تاریک و نفس‌گیر، حالت چندنفره بازی و صداگذاری مهیج؛ از جمله ویژگی‌های اصلی این Alienation است. اگر با بازی‌های Co-op ناشناخته آشنا باشید، بدون شک با اسم این بازی مواجه شده‌اید!

بازی Unravel Two

یکی از بازی‌های همکاری چندنفره ناشناخته در کواپ، بازی ماجراجویانه و طنز Unravel Two است که برای اولین‌بار توسط شرکت Electronic Arts منتشر شد! از المان‌های جذاب این گیم که آن را متفاوت از بازی‌های دیگر می‌کند، دو موجود پشمی است که با یک نخ به هم وصل شده‌اند. البته نخ در این بازی نماد همبستگی، اتحاد و وفاداری است که برای نسل جوان علاوه‌بر اینکه جنبه طنز دارد، آموزنده هم هست. این دو موجود پشمی باید به همراه هم معماها و موانع مختلف را پشت سر بگذارنند تا به مرحله آخر برسند. گرافیک Unravel Two، چشم‌نواز، رنگارنگ، شاد و احساسی است. همچنین گیم‌پلی جذاب و جالبی نسبت به بازی‌های چندنفره تعاملی دارد.

بازی It Takes Two

بازی کمتر شناخته شده؛ اما محبوب برای نوجوانان، It Takes Two است. به این ترتیب اگر می‌خواهید با این بازی مهیج چند ساعتی سرگرم شوید، به سراغ پلتفرم‌‌هایی مثل نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، اکس باکس وان و اکس باکس سری اکس بروید! این بازی ویدیویی چند نفره نامزد دریافت جوایز زیادی؛ نظیر The Game Awards 2021 شده است و در دسته ژانر اکشن-معمایی قرار دارد. داستان بازی حول و محور دو نقش می و کوردی می‌چرخد. این زوج که قصد جدایی دارند، با آرزوی دخترسان رزی به عروسک تبدیل می‌شوند که برای نجات از این مخمه باید بایکدیگر همکاری کنند.

معماها، ماجراجویی‌های مهیج و اکشن از جمله چالش‌هایی است که شما باید به‌عنوان نقش می یا کوردی پشت سر بگذارید تا به دنیای واقعی برگردید! گیم‌پلی این بازی بر روی همکاری دو نفره تمرکز دارد. سناریو پرکشش و جالب است و بازیکنان زیادی را به خود جذب می‌کند. تنوع مراحل، همکاری آنلاین با یک بازیکن دیگرف گرافیک رنگارنگ و فوق‌العاده؛ از جمله دلایل محبوبیت It Takes Two می‌شود. البته اگر نگاهی به لیست بازی‌های Co-op ناشناخته بیاندازید، می‌توانید اسم این بازی را در بین آن‌ها ببینید.

بازی A Way Out

اسم بازی A Way Out در معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده؛ به چشم می‌خورد! این بازی با برنامه‌نویسی هیزلایت و انتشار آن توسط کمپانی Electronic Arts محبوب شده است. گیم‌پلی فوق‌العاده، سناریو قوی و گرافیک خیزه‌کننده؛ از جمله مشخصات مهم این بازی ویدیویی چندنفره محسوب می‌شود که داستان آن درباره زندانی‌هایی به اسم وینسنت و لئون است. اگر به داستان‌های مهیج، نفس‌گیر و اکشن علاقه دارید و می‌خواهید غرق بازی‌ چندنفره آنلاین شوید؛ A Way Out را امتحان کنید تا با همکاری یکی از دوست‌های خود بتوانید از زندان فرار کنید!

بازی Rayman Legends

از بهترین بازی‌های ویدیویی چندنفره، Rayman Legends است. اگر می‌خواهید این بازی مبارزه‌ای را تجربه کنید؛ به سراغ یکی از پلتفرم‌های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و یا نینتندو سوییچ بروید! ژانر بازی Rayman Legends مبارزه‌ای و ماجراجویانه است. شخصیت‌های مهم آن که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند؛ شامل گلوب، ریمن، باربارا و تز می‌شود.

داستان بازی بیشتر درباره ریمن و دوستانش است. جادوگر با آزاد کردن کابوس‌های ترسناک، بشر را به خطر می‌اندازد و وظیفه ریمن این است که از خواب بیدار شود و با جادوگر بجنگد! بازی به صورت آنلاین و چندنفره است. مینی بازی‌های متنوعی دارد و موسیقی متن Rayman Legends تحسین‌برانگیز است. گرافیک کارتونی، حل معماها و کارتونی بودن شخصیت‌های این بازی ویدیویی؛ جنبه سرگرمی دارد.

بازی Spiritfarer: Farewell Edition

ژانر بازی Spiritfarer: Farewell Edition ماجراجویانه، شبیه‌سازی، مدیریت و ساخت‌وساز است. این بازی ویدیویی چندنفره، جز گیم‌های کمتر شناخته شده به‌شمار می‌آید که در پلتفرم‌هایی مثل اندروید، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، آیفون و اکس باکس وان در دسترس است! اگر به بازی‌های ناشناخته علاقه دارید و می‌خواهید درباره آن‌ها بیشتر بدانید؛ این بازی ویدیویی چندنفره می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد. Spiritfarer: Farewell Edition برای اولین‌بار توسط استودیو کانادایی تاندر لوتس گیمز توسعه و منتشر شده است. بازیکنان باید در نقش Stella وارد بازی شوند و ارواح را به سوی مرگ ببرند!

بازی Sackboy: A Big Adventure

اگر به بازی‌های چندنفره کارتونی، با گرافیک رنگارنگ و چشم‌نواز علاقه دارید و از طرفی به دنبال بازی جدید و متفاوت هستید که چند ساعت غرق آن شوید؛ Sackboy: A Big Adventure را از دست ندهید! در معرفی بازی‌های چندنفره، A Big Adventure آمده است که شرکت سازنده آن به اسم Sony Interactive Entertainment شناخته می‌شود. در ضمن این بازی، بازسازی شده LittleBigPlanet است. بازیکن باید در نقش Sackboy برای نجات دوستانش وارد ماجراجویی و حل راز و رمزهای مختلف شود. این موجود، شبیه به یک عروسک پارچه‌ای بانمک است که برای شکست دادن دشمن شرور خود( Vex)، از یک ماشین قوی و ریز کن استفاده می‌کند.

بازی Serious Sam Collection

آخرین معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده، بازی Serious Sam Collection است! این بازی ویدیویی اکشن اول شخص، اولین‌بار توسط شرکت Devolver Digital منتشر شد و به محبوبیت فراوانی رسید؛ زیرا این بازی صحنه‌های اکشن، مبارزه با هیولاها و گرافیک به نسبت خوبی دارد و جز مجموعه بازی‌هایی به‌شمار می‌آید که هر سری از آن با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، بازیکنان را شوکه و غافلگیر می‌کند!

شما باید در نقش اصلی “سام ستون” به جنگ فضایی‌ها و هیولاهای وحشتناک بروید و از اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف برای حذف نیروهای شیطانی استفاده کنید. به این ترتیب اگر می‌خواهید در فضایی اکشن، با مکانه‌های گاها کمیک، مبارزه‌های هیجان‌انگیز و شاهکار قرار بگیرید، بازی ویدیویی تک نفره و چندنفره Serious Sam Collection را امتحان کنید. تاریخ سری‌های مختلف و منتشر شده این بازی از سال 2001 تا 2011 است.

کلام آخر

اگر از بازی‌های معروف و پرطرفدار خسته شده‌اید، به سراغ معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده بروید تا با گنجینه‌ای از بهترین بازی‌هایی ویدیویی آنلاین روبه‌رو شوید! چرا بازی‌های کواپ کمتر شناخته شده مهیج‌تر است؟ فرض کنید عصر یک روز تعطیل می‌خواهید با دوست خود یک بازی دو نفره یا چندنفره آنلاین کنید که تازگی داشته باشد و شما را هیجان‌زده کند. در اینجور مواقع چه بازی می‌تواند به شما حس خوبی بدهد؟ بدون شک بهترین بازی‌های ناشناخته‌ای که در ژانر مبارزه‌ای، اکشن، پازل و معمایی باشد. در این مطلب ما به معرفی بازی‌های Co-op ناشناخته، با سناریو و گیم‌پلی فوق‌العاده پرداختیم تا فضایی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه کنید!

سوالات متداول

چرا به جای بازی‌های معروف، سراغ بازی‌های Co-op ناشناخته برویم؟

بازی‌های پرطرفدار بعد از مدتی تکراری می‌شوند برای اینکه لذت و هیجان بیشتری از گیم‌های آنلاین چندنفره ببرید، بهتر است بازی‌های کمتر شناخته شده را امتحان کنید.

بازی‌های کمتر شناخته شده بیشتر در چه ژانری هستند؟

ژانر بازی‌های کمتر شناخته شده؛ اکشن، پازل، معمایی و ماجراجویانه است.

پلتفرم بازی‌های همکاری چندنفره کدام است؟

نینتندو سوییچ، اکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پلی استیشن 3 و غیره از جمله پلتفرم‌های معروف برای بازی‌های کمتر شناخته شده است.

خروج از نسخه موبایل