نماد سایت مجله دانلود فارسی

آموزش حالت Club بازی FC 24

آموزش حالت Club بازی FC 24

آموزش حالت Club بازی FC 24

مطمئنا بازی فوتبال در FC 24 می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. با این‌حال، لازم است قبل از هرچیز آموزش حالت Club بازی FC 24 را یاد بگیرید تا بتوانید باتوجه ‌به این آموزش‌ها، عملکرد خوبی در بازی فوتبال داشته باشید و با دوستان خود و یا سایر افراد مسابقه دهید.

قسمت کلاب و پروکلاب یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بازی به‌شمار می‌آید که تغییرات بیشتری نسبت به سایر قسمت‌های بازی دارد؛ این تغییرات، منجر به داشتن تجربه‌ای متفاوت از بازی می‌شود. با یادگیری این تغییرات، مطمئنا شما هم می‌توانید تا یک سال آینده با این بازی سرگرم شوید و از قسمت‌های مختلف آن لذت ببرید. پس اگر تاکنون حالت Club در بازی FC 24 را امتحان نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با نحوه تغییر حالت در بازی فیفا آشنا شوید.

آموزش ابتدایی حالت Club در بازی FC 24

پیش از شروع آموزش حالت Club بازی FC 24، اولین کاری که در زمان ورود به حالت Club در بازی FC 24 باید انجام دهید، این است که شخصیتی مخصوص به خودتان ایجاد کنید و آن را باتوجه به سلیقه خود، شخصی‌سازی نمایید.

به این منظور شما می‌توانید از نام، نام مستعار، رنگ لباس، شماره پیراهن، تاریخ تولد، قد و وزن موردنظر خود به طور کامل با توجه به سلیقه‌ای که دارید، استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید مشخص کنید که در زمین بازی چه پستی داشته باشید.

در این قسمت، امکان تغییر ظاهر و حتی مدل موی خود را نیز خواهید داشت. نکته جالب توجه درباره آموزش حالت Club بازی FC 24 این است که در بخش Volta شما می‌توانید برای ظاهر خود از حالت خالکوبی و سایر گزینه‌های تغییر ظاهر نیز استفاده نمایید؛ اما یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های حالت Club در این بازی، این است که شما می‌توانید 5 پروفایل مخصوص به خود، به صورت مجزا ایجاد کنید و در هر یک از آن‌ها پست‌های مختلف را قرار دهید.

به عبارت دیگر شما می‌توانید در هر یک از پروفایل‌ها، مشخص کنید که چه پستی در زمین بازی داشته باشید تا در هر زمان که خواستید، روی یکی از آن‌ها سوییچ کنید.

انتخاب مهارت و پلی استایل

یکی از مهم‌ترین تغییرات این بازی نسبت به سال‌های گذشته که می‌تواند توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به سمت خود جلب کند، پلی استالین‌های موجود در آن است. به این صورت که شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید باتوجه به سطح خود، یکی از مهارت‌های مورد نظر را انتخاب نمایید.

همچنین با دستیابی به تعداد بردهای مشخص، امکان اسکیل پوینت‌های ساده برای بازیکنان تیم خود وجود دارد. این در حالی است که در سطح‌های 25 و 75 دو پلی استایل پلاس در اختیار شما قرار داده می‌شوند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها قدرت و عملکرد بازیکنان خود را تا حد خیلی زیادی بهبود بخشید.

موقع انتخاب پلی استایل و درخت مهارت، باید به پست بازیکن مورد نظر خود توجه زیادی داشته باشید؛ به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید یک مهاجم قوی بگیرید، بهتر است با انتخاب قد و وزن کمتر، سرعت بازیکن خود را افزایش دهید.

در مقابل، اگر به دنبال ایجاد یک مدافع حرفه‌ای هستید، می‌توانید قد و وزن مدافع خود را افزایش دهید تا عملکرد بهتری برای دفاع داشته باشد. نکته دیگری که می‌تواند به بهبود عملکرد بازیکن شما در بازی کمک کند، این است که آموزش حالت Career Mode در بازی FC 24 را به‌طور کامل یاد گرفته باشید.

تعداد دسته‌بندی‌ها برای هر برد

اگر سال‌های گذشته را به یاد داشته باشید، بدون شک به این موضوع آگاه هستید که هر بازی 10 دسته‌بندی یا دیویژن (Division) داشت که اگر به تعداد مشخصی از بردها می‌رسیدید، می‌توانستید به سطح بالاتری وارد شوید. این در حالی است که در صورت نداشتن برد کافی، سطح شما کاهش پیدا می‌کرد. این حالت در نسخه آپدیت شده بازی فیفا به‌طور کامل تغییر کرده است.

در سیستم جدید خبری از این گونه دسته‌بندی‌ها و سقوط به سطح‌های پایین در صورت نداشتن برد کافی وجود ندارد. به این ترتیب اگر به تعداد بردهای موردنیاز برسید می‌توانید وارد سطح بالاتر شوید. همچنین با شروع بازی، دسته‌بندی بازی شما از 10 شروع نمی‌شود و نقطه شروع بازی از سطح ۵ است.

از سوی دیگر زمانی که تعداد بردهای مورد نیاز را به دست می‌آورید، وارد قسمت مسابقات یا بازی‌های صعود (Promotion Matches) می‌شوید. اکنون باید از تعداد محدودی از بازی‌هایی که انجام می‌دهید، تعداد مشخصی از این مسابقات را برنده شوید تا بتوانید به سطح بعدی ورود پیدا کنید.

به عنوان مثال، تصور کنید که بازی شما از دیویژن 5 آغاز شده است و برای رسیدن به بازی‌های صعود، باید 10 برد به دست بیاورید. زمانی که وارد بازی‌های صعود شدید، باید مثلا از بین 5 بازی که انجام می‌دهید، حداقل سه برد داشته باشید تا بتوانید مجوز ورود به سطح بعدی را به دست بیاورید.

تغییرات قسمت لابی در نسخه جدید

در آموزش حالت Club بازی FC 24 می‌توانید متوجه شوید که قسمت لابی نسبت به نسخه‌های قبلی تغییری نداشته است و به همان شکل به نظر می‌رسد. بعد از این‌که وارد این بخش شوید، می‌توانید براساس پروفایل و پستی که وارد کرده‌اید، پست مورد نظر خود را دریافت کنید و به محض قرار گرفتن سایر هم تیمی‌ها برای شروع بازی آماده شوید.

اگر نیاز به اعمال هرگونه تغییر در بازی داشتید، می‌توانید در قسمت لابی بخش Setting را پیدا کنید و خیلی راحت این تغییرات را اعمال نمایید. همچنین اگر تمایل داشتید که بازیکن‌های NPC خود را در بازی کنترل کنید، می‌توانید تنظیمات را روی گزینه Any قرار دهید.

ثابت شدن جایگاه تیم در پایان هر فصل

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه که در حالت Club بازی FC 24 مشاهده کردیم، این بود که بعد از به اتمام رسیدن هر فصل، جایگاه تیم شما در واقع همان جایگاهی خواهد بود که در آغاز دیویژن 5 داشته‌اید. به عبارت دیگر، بعد از به پایان رسیدن هر فصل یا سیزن، جایگاه تیم شما ریست می‌شود و به همان حالت اولیه باز می‌گردد.

در هر فصل، بازی‌ها به مدت 6 هفته به طول می‌انجامند و بعد از این‌که همه بازی‌ها به پایان رسیدند، بازی‌های صعودی به اتمام می‌رسند و بازی‌های پلی آف جایگزین آن‌ها می‌شوند.

بعد از اینکه جایگاه تیم شما در پایان هر سیزن به طور کامل مشخص شد، وارد مسابقات جدیدی می‌شوید که نام آن بازی‌ها پلی آف است. اگر در این بازی‌ها برنده شوید می‌توانید جوایز خوبی برای باشگاه و تیم خود دریافت کنید. در نتیجه، امکان افزایش تعداد طرفداران تیم شما ممکن است بیشتر شود تا سطح بهتری در حالت Club پیدا کنید.

حالت پنالتی بازی‌های پلی آف

در بازی‌های پلی آف هیچ گزینه مساوی وجود ندارد و اگر هر دو تیم به یک اندازه مساوی گل بزنند، باید وارد ضربات پنالتی شوند. این تغییر، یکی از جذاب‌ترین تغییراتی است که بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای از سال‌های پیش تاکنون منتظر آن بودند. پس اگر بازیکنان بعد از به اتمام رسیدن بازی مساوی شوند، باید آنقدر هر دو تیم ضربه پنالتی بزنند تا بالاخره یکی از آن‌ها برنده شوند.

مزایای برنده شدن در پلی آف

گفتیم که وقتی شما در بازی‌های پلی آف برنده شوید و بردهای بیشتری به دست بیاورید، تعداد طرفداران باشگاه افزایش می‌یابد. علاوه‌بر این، شما می‌توانید باتوجه به سلیقه خود، استادیوم‌ خود را خیلی راحت شخصی‌سازی کنید و هر قسمتی از آن را که بخواهید، تغییر دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید تندیس زیبایی که به خاطر برد در بازی‌های پلی آف به دست آورده‌اید را در گوشه‌ای از استادیوم خود بگذارید تا زمانی که حریف با شما مسابقه دارد، متوجه شود شما در فصل قبل چه موفقیت‌هایی داشته‌اید. علاوه‌بر این، هرچه تعداد تماشاگران، طرفدارها و سطح باشگاه شما افزایش پیدا کند، می‌توانید بنر و آیتم‌های ظاهری بیشتری برای تبلیغ خود در استادیوم خودتان قرار دهید.

قابلیت انتخاب رندوم تیم در حالت Club در بازی FC 24

مطمئنا استفاده از آموزش حالت Club بازی FC 24 می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای شما داشته باشد. بااین‌حال، اگر تیم و باشگاه خاصی ندارید و همچنان دوست دارید که از این حالت استفاده کنید، این امکان را دارید که با افراد غریبه به صورت کاملا رندم و آنلاین، به بازی بپردازید.

اما از آنجا که در این روش مشخص نیست که چه پست و موقعیتی در زمین بازی خواهید داشت، ممکن است آن تجربه‌ای که انتظارش را دارید، به دست نیاورید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با دوستان و کسانی که فکر می‌کنید به این بازی علاقه دارند، تیم خود را تشکیل دهید و تجربه بی‌نظیری از بازی‌های فیفا داشته باشید. با یادگیری آموزش بخش آلتیمیت تیم بازی FC 24 به‌صورت حرفه‌ای می‌توانید این لذت را چندین برابر افزایش دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب مهم‌ترین قسمت‌های آموزش حالت Club بازی FC 24 را برای شما توضیح دادیم و گفتیم که این حالت چه تغییراتی نسبت به نسخه‌های قبلی در سال‌های پیش داشته است. در حالت Club بازی FC 24  می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را با انتخاب نام، ظاهر، تیم و غیره بسازید و در چالش‌ها و مسابقات مختلف شرکت کنید.

اگر شما هم این حالت جدید را امتحان کرده‌اید، به نظر شما چه ویژگی‌های مثبت و منفی نسبت به سال گذشته در آن وجود دارد؟ شما به کدام یکی از بخش‌های حالت Club در این بازی علاقه دارید و تا چه حد از انجام بازی‌های صعودی و پلی آف در فیفا لذت برده‌اید؟

سوالات متداول

بله، امکان تغییر زمین بازی و هر تغییر دیگری برای ایجاد فضایی بهتر در بازی FC 24 وجود دارد.

بله، بازیکنان در منوی حالت Club بازی FC 24 می‌توانند جستجوی تیم و انتخاب نام تیم و سطح مراجعه کنند.

در منوی Club بازی FC 24 به بخش بازی‌های من مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل