نماد سایت مجله دانلود فارسی

نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite

نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite

با نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite می‌توانید بفهمید که به یکباره در دنیایی پر رمز و راز، با اتفاق‌هایی جدید و پر خطر کشیده شده‌اید! تغییراتی که در بازی فورتنایت رخ داده‌اند برای برخی بازیکنان، تعجب برانگیز است. به عنوان مثال، Tier و سطح بازیکنان در فصل دوم این گیم‌پلی یکی می‌شود؛ به این ترتیب بازیکنان باید برای دریافت جوایز بتل پس اول از همه XP بگیرند!

نقشه چپتر دوم بازی Fortnite کاملا جدید، متفاوت، با زیست‌بوم‌های تازه و متنوع است که هر بخش از آن داستان خاص خودش را دارد. بازیکنان باید برای اکتشاف جنگل‌های انبوه، پرواز کنند تا با دیدن تمامی بخش‌های جزیره در رویدادهای هیجان‌انگیز بازی جذاب و پرطرفدار فورتنایت قرار بگیرند! تغییرات چپتر دوم Fortnite به بخشی از محیط جزیره و ویژگی‌های مهم استراتژی گیمرها مربوط است که آن را از فصل قبلی این بازی متمایز می‌کند.

نقشه جدید Fortnite چپتر دوم

بازکنان مشتاق شروع فصل جدید بازی فورتنایت بودند تا از سیاه چاله‌ای که در آن، مدت طولانی گیر کرده بودند، بیرون بیایند. با نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite متوجه تغییرات اساسی آن خواهید شد؛ زیرا این بازی با طراحی خلاقانه و متفاوت خود همه گیمرها را غافلگیر کرده است! در واقع نقشه جدید Fortnite در چپتر دوم بازی، قدرت و آیتم‌های جذابی دارد که در فصل‌های پیش این مورد قفل بود.

به عنوان مثال، سازندگان فورتنایت از شهرهای مدرن آمریکا، جنگل‌ و محیط‌های طبیعی آن برای ساخت نقشه جدید چپتر دوم الهام گرفته‌اند تا محیطی بی‌عیب‌ونقص را برای بازیکنان حرفه‌ای طراحی کنند. نقشه چپتر دوم فورتنایت، از 13 ناحیه تشکیل شده است که چند جزیره را با جریان رودخانه به هم وصل می‌کند. در ضمن، امکان ماهیگیری و شنا برای گیمرها فراهم شده است تا آیتم‌های آبی بازی فعال شود. از دیگر تغییرات نقشه جدید Fortnite، توانایی بروز احساسات اعضا تیم است که باید آن را مدیون شرکت Epic Games دانست!

تغییرات چتر دوم Fortnite

اگر نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite بیاندازید، کاملا می‌توانید متوجه نقطه عطف بودن این بازی محبوب و بین‌المللی شوید. چپتر دوم بازی فورتنایت با تغییرات مهم و گسترده خود توانست میلیون‌ها گیمر حرفه‌‌ای را به سوی خود جذب کند و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان شناخته شود! به همین خاطر عده‌ای از بازیکنانی که برای اولین‌بار می‌خواهند بازی فورتنایت را شروع کنند، باید اول به دنبال 16 نکته برای بهتر شدن در بازی فورتنایت باشند تا با دیدن محتواهای متنوع و جذاب آن در فصل دوم، گیج نشوند.

همانطور که گفتیم، یکی از تغییرات چپتر دوم Fortnite، اضافه شدن آیتم‌های جدیدی مثل ماهیگیری، شنا، وسیله‌‌های جدید حمل‌ونقل، سازه‌های دفاعی و محیط‌های تازه و قابل و دسترس است که باعث تنوع بیشتر محتوای بازی و عمیق‌تر شدن استراتژی آن می‌شود. در ضمن، با رویکرد شرکت Epic Games مبنی بر اینکه نقشه چپتر دوم فورتنایت با چپتر اول در یک جهان موازی است، هیجان بیشتری را به گیمرها می‌دهد!

به عنوان مثال، برخی محیط‌های قدیمی در کنار محیط‌های جدید وجود دارد که کشف آن برای بازیکن می‌تواند جذاب و ماجراجویانه باشد. در ضمن یکی از تغییرات نقشه جدید Fortnite تغییر فصل‌ها و پوشیده شدن بخشی از خشکی به خاطر برف است که برای کاربران جذابیت و تازگی بازی را بیشتر می‌کند. همچنین از سری همکاری‎‌های شرکت ایپک گیمز با کمپانی‌های معروف همچون دی سی کامیکس و مارول، باعث محبوبیت بیشتر فورتنایت و افزایش چشمگیر درآمد این کمپانی شده است!

ویژگی‌های مهم چپتر دوم بازی Fortnite

در چپتر دوم بازی Fortnite، نقشه پلی‌گیم به‌طور کلی تغییر پیدا کرد و بازیکنان با دنیایی مواجه شدند که به شدت شگفت‌انگیز بود! یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها که اگر نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite بیاندازید، متوجه آن می‌شوید، محیط‌های متنوع و مکان‌های مخفی در دل بازی است. البته بازیکن باید با تجربه رویدادهای مهم و هیجان‌انگیز، به آرامی مکان‌های متنوع نقشه جدید فورتنایت را کشف کند تا جذابیت بازی دو برابر شود.

بازیکنان با ورود به بازی می‌توانند به ماموریت‌های مختلف بروند و چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارنند تا به برخی از آیتم‌های مهم و کاربردی بازی Fortnite برسند! به عنوان مثال، امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها وجود دارد و بازیکن می‌تواند با خرید سلاح‌های جدید، نقش‌های متنوعی را در طول بازی ایفا کند. همچنین از ویژگی‌های مهم نقشه جدید Fortnite، برگزاری رویدادهای حماسی زنده است که در آن تمامی بازیکنان می‌توانند از سراسر جهان شرکت کنند و به مبارزه بپردازند.

در ضمن مبارزه‌های مخصوص به هر فصل با اتفاق‌های خاص و منحصر‌به‌فرد، انتخاب حالت‌های بازی متنوع و جنگ با ربات‌ها از جمله ویژگی‌های مهم و کاربردی چپتر دوم بازی Fortnite است که جذابیت و هیجان‌انگیز بودن آن را بیشتر از بازی‌های آنلاین دیگر می‌کند. پس، اتفاق مهمی که باعث شد این بازی به سطح بالایی برسد و رقبا را شکست دهد، نقشه جدید و ویژگی‌های خاص آن در چپتر دوم است!

محیط‌های جدید چپتر دوم بازی Fortnite

اگر بخواهیم فقط به یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر پیشرفت و محبوبیت بازی فورتنایت از شرکت سازنده Epic Games اشاره کنیم، نقشه جدید آن است که مکان‌های متنوع و منطقه‌های جدید و مخفی دارد که در طول بازی مشخص می‌شود. به همین خاطر بعد از اینکه نگاهی به تغییرات چپتر دوم Fortnite انداختید، باید به سراغ شناخت محیط‌های جدید آن بروید تا به بازی مسلط شوید.

محیط چپتر دوم Fortnite توضیحات
Sweaty Sands منطقه Sweaty Sands جایگزین منطقه تیلتد تاورز است که در آن هتل‌ها و ساختمان‌های زیادی برای مبارزه وجود دارد.
Misty Meadows یکی از مناطق زیبا در جنوب چپتر دوم بازی فورتنایت، Misty Meadows است که به اروپا شباهت زیادی دارد.
Craggy Clifs یکی از مناطق خطرناک در چپتر دوم بازی فورتنایت، منطقه شمالی Craggy Clifs است که امکان مبارزه هم از سمت دریا و هم از سمت خشکی وجود دارد.
Frenzy Farm منطقه Frenzy Farm در شرق بازی قرار گرفته است. در آنجا بیشتر مزرعه و زمین‌های کشاورزی وجود دارد که برای حمله دشمن می‌تواند مکان خوبی باشد.
Holy Hedges در منطقه Holy Hedges که در غرب نقشه چپتر دوم فورتنایت است، خانه‌ها و خیابان‌ها به آمریکا شباهت دارد و بازیکن می‌تواند برای استتار پشت گل و گیاه‌های هر خانه پنهان شود.
Slurpy Swamp در منطقه Slurpy Swamp باتلاقی وجود دارد که برای حمله به دشمنان و یا حتی غافلگیر شدن شما به عنوان بازیکن، بالا است.
Dirty Docks اگر به محیط‌های ساحلی با صخره‌های بلند برای نبرد علاقه دارید، منطقه Dirty Docks دقیقا برای همین طراحی شده است.
Lazy Lake Lazy Lake در ظاهر به منطقه‌ای در فصل قبلی بازی شباهت دارد؛ اما کاملا متفاوت است برای فرار از آنجا می‌توان از قایق‌هایی که وجود دارد، استفاده کرد.
Steamy Stacks اگر به دنبال مبازره‌های خیابانی آمریکایی هستید، منطقه Steamy Stacks در شرق نقشه چپتر دوم فورتنایت، مناسب برای اینکار است.
Weeping Woods منطقه جنگلی Weeping Woods شبیه به چپتر اول؛ اما با این حال یکسری تغییرات جزئی دارد که برای بازیکنان جذاب شده است.

مکان‌های محبوب در نقشه جدید Fortnite

با تغییر اساسی نقشه جدید Fortnite، گیمرهای زیادی جذب این بازی معروف شدند و برای اینکه بتوانند تجربه خود را از موقعیت‌های استراتژیک، با طراحی خاص و آیتم‌های زیاد بالا ببرند؛ وارد این بازی با گیم‌پلی فوق‌العاده شدند! به این ترتیب، شناخت یکسری از مکان‌های محبوب فورتنایت در چپتر دوم برای کسانی که تازه به دنبال کشف این بازی مهیج هستند، لازم است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

کلام آخر

در این مطلب درباره اینکه بازیکنان باید ابتدا نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite بیاندازند و بعد وارد فضای جزیره شوند، توضیحاتی دادیم و در ادامه گفتیم که تغییرات چپتر دوم Fortnite چقدر بر میزان فروش بازی و افزایش درآمد شرکت سازنده آن تاثیر داشته است! در واقع گیمرهای زیادی با شروع چپتر دوم بازی فورتنایت، به سمت این بازی معروف با استراتژی خاص و فوق‌العاده کشیده شدند تا از آیتم‌های مختلف آن بهره‌مند شوند. همچنین با کشف نقشه جدید Fortnite از مکان‌های مخفی و منطقه‌های جدید بازی که هر کدام داستان خاص خودش را دارد، لذت ببرند.

سوالات متداول

یکی از بزرگترین تغییرها در چپتر دوم بازی فورتنایت، عوض شدن نقشه آن است که امکانات و منطقه‌های جدید زیادی دارد.

اگر نگاهی به نقشه چپتر دوم بازی Fortnite داشته باشید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که تغییر نقشه، اضافه شدن آیتم‌های جدید و همکاری با برندهای معروف باعث پیشرفت و معروفیت این بازی شد.

حدود 13 ناحیه در نقشه جدید چپتر دوم Fortnite شناسایی شده است.

خروج از نسخه موبایل