معرفی بازی Mortal Kombat: Onslaught
معرفی بازی Mortal Kombat: Onslaught

آیا طرفدار بازی‌های اکشن هستید و دوست دارید هیجان و نبردهای نفس‌گیر را همیشه در جیب خود داشته باشید؟ این بار توسعه دهندگان خلاق NetherRealm Studios با ارائه‌ی بازی Mortal Kombat: Onslaught، شما را به دنیای پر از هیجان و مبارزات حماسی دعوت می‌کنند. این بازی جذاب که برای دستگاه‌های موبایل طراحی شده است، ترکیبی از گیم‌پلی فوق‌العاده و گرافیک خیره‌کننده را به همراه دارد و می‌تواند تجربه‌ای ناب از سری Mortal Kombat را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و جزئیات این بازی مهیج خواهیم پرداخت. آماده‌اید وارد میدان نبرد شوید.

بازی  Mortal Kombat: Onslaught

Mortal Kombat: Onslaught یک بازی سرگرم کننده و اکشن و دارای گرافیک با کیفیت Triple-A  است که مبتنی بر جمع کردن تیم است. در حقیقت بازی کنان باید برای انجام نبردهای گروهی با دشمنان متعدد، تیم‌هایی از مبارزان نمادین Mortal Kombat مانند اسکورپیون و ساب زیرو بسازند.

در این نسخه از بازی تمامی قهرمان‌های پیشین نظیر  Sub-Zero , Scorpion , Liu Kang , Kung Lao , Raiden , Kitana , Jax , Sonya , Johnny Cage و غیره وجود دارند.  لازم به ذکر است این نسخه از بازی  Mortal Kombat تنها برای موبایل ساخته شده است.

برخی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای این بازی عبارتند از:

  • حداقل اندروید مورد نیاز برای بازی: اندروید 10
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای بازی: 4 گیگ حافظه رم
  • دسترسی به اینترنت: ضروری است.

نسخه Mortal Kombat: Onslaught  توسط Warner Bros. Games منتشر شده است و توسعه دهنده آن نیز NetherRealm Studios است. این بازی که بیش از 10 فصل دارد، و بیش از 300 نبرد در آن طراحی شده است که سطح بالایی از گرافیک و دیزاین را دارا است. فصل‌های مختلف Mortal Kombat: Onslaught  قرار است تا سال 2024 منتشر شوند و چهار فصل  نیز در زمان انتشار در دسترس است.

Mortal Kombat: Onslaught برای دانلود رایگان در اپ استور یا گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حال شما می‌توانید این بازی اکشن گروهی را از دانلود فارسی دریافت کنید. شما می‌توانید لیست کاملی از پرطرفدارترین بازی‌های اندروید را با کلیک کردن روی همین لینک بخوانید.

بازی  Mortal Kombat: Onslaught

داستان بازی  Mortal Kombat: Onslaught

روند شروع بازی به این شکل است که برای چندین سال، قلمروها در Mortal Kombat قفل شده‌اند، چرا که طی نبردهای فراوانی افراد بسیاری کشته شده و خونه‌ها بسیاری ریخته شده است.اکنون خدایان بزرگ از شما می‌خواهند که وارد عمل شوید و به نبردهایی بپیوندید که سرنوشت قلمروها را تعیین می‌کند!

دنیای گسترده Mortal Kombat را در یک سفر RPG سینمایی و منحصر به فرد برای موبایل تجربه خواهید کرد. شما باید تیمی را با مبارزان مورد علاقه خود در مورتال کامبت بسازید و آنها را  برای نبرد در مقابل دشمنان تشنه به خون قرار دهید.

برای اولین بار در تاریخ پر اکشن Mortal Kombat، در نبردهای RPG سریع و استراتژیک با حداکثر 10 کاراکتر به طور همزمان، کاری شما باید انجام دهید این است که گروهی متشکل از 4 قهرمان کلاسیک-مانند رایدن، لیو کانگ، اسکورپیون و شائو کان را جمع آوری کنید.

مبارزان نمادین Mortal Kombat فهرستی عظیم از کهنه سربازانی مانند ساب زیرو، جانی کیج، جید، کیتانا، جکس، سونیا بلید و بسیاری دیگر  را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید برای تجربه این نبرد هیجان انگیز تیم‌های توقف ناپذیری بسازید که بتوانند با بسیاری از چالش‌های منحصر به فرد مقابله کنند.

شما باید فهرست متنوعی از Assassins، Warriors، Snipers و Defenders را برای آماده شدن برای یک اقدام استراتژیک جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید برای افزایش قدرت جنگنده‌های خود، تکامل مهارت‌ها و ارتقاء سطح Gear، پاداش‌ها و منابع بی‌شماری به دست آورید.

قبل از هر نبرد، دشمنانی را خواهید دید که قرار است با آنها روبرو شوید. قبل از شروع  به شما این امکان داده می‌شود که به صورت استراتژیک گروه خود را برای مبارزه تنظیم کنید. تیم شما، و همچنین دشمنان، به چهار زیرگروه تقسیم می‎شود:

  • جنگ‌جویان، در خط مقدم نبرد
  • مدافعان که مانند  تانک عمل می‌کنند.
  • تک تیراندازها برای حملات گسترده
  • قاتلان، که توانایی های ویژه‌ای مانند حمله از پشت به دشمن را دارند.

 گرافیک بازی  Mortal Kombat: Onslaught

Mortal Kombat: Onslaught یک تجربه داستانی سینمایی کاملاً جدید و منحصر به فرد را برای کاربران موبایل به ارمغان می‌آورد. این بازی با گرافیک با کیفیت Triple-A، نبردهای احشایی و کات سین‌های سینمایی، تجربه‌ای بی‌نظیر از مبارزات بی‌رحمانه را ارائه می‌دهد که تنها مورتال کامبت می‌تواند آن را به خوبی پیاده‌سازی کند.

طراحی بصری پرجزئیات در Mortal Kombat: Onslaught، توجه هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند. محیط‌ها با دقت و وسواس فراوان طراحی شده‌اند تا حس و حال دنیای مورتال کامبت را به بهترین شکل ممکن منتقل کنند. از جزئیات دقیق شخصیت‌ها تا افکت‌های ویژه در هنگام اجرای حرکات خاص، همه چیز در این بازی با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش درآمده است.

اگرچه گرافیک پیشرفته و پرجزئیات این نسخه از بازی باعث شده است که حجم فایل آن نسبتاً سنگین باشد، اما این موضوع به هیچ وجه از ارزش تجربه بازی نمی‌کاهد. علاقه‌مندان به بازی‌های گرافیکی و اکشن می‌توانند Mortal Kombat: Onslaught را به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت کنند و از نبردهای نفس‌گیر و گرافیک خیره‌کننده آن لذت ببرند.

در نهایت، Mortal Kombat: Onslaught نه تنها یک بازی موبایل، بلکه یک شاهکار بصری و داستانی است که شما را ساعت‌ها به خود مشغول خواهد کرد. پس اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، این بازی را از دست ندهید و همین حالا دانلود کنید.

 گرافیک بازی  Mortal Kombat: Onslaught

موسیقی بازی  Mortal Kombat: Onslaught

در خصوص موسیقی این بازی باید گفت که همه چیز کاملاً با فضای اکشن و هیجانی آن هماهنگ است و به خوبی می‌تواند احساس نبرد و حماسه را در انسان بیدار کند. در حقیقت موسیقی Mortal Kombat: Onslaught به عنوان نقطه قوتی در کنار گرافیک جذاب و شخصیت پردازی آن به حساب می‌آید. تنها نکته منفی که وجود دارد این است که صداگذاری برای شخصیت‌ها انجام نشده است و این ممکن است که درگیری و تعامل با شخصیت‌ها را کاهش دهد.

جمع بندی

در نهایت اگر دوست دارید یک بازی اکشن را با بالاترین کیفیت گرافیکی  در قالب گروه‌هایی از افراد مبارز انجام دهید، Mortal Kombat: Onslaught بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت کنید.

برای انجام بازی  Mortal Kombat: Onslaught تنها به یک موبایل با اندروید 10 و 4 گیگ حافظه احتیاج دارید. پس منتظر چه هستید؟

سوالات متداول

  • Mortal Kombat: Onslaught چیست؟

Mortal Kombat: Onslaught یک بازی سرگرم کننده و اکشن و دارای گرافیک با کیفیت Triple-A  است که مبتنی بر جمع کردن تیم است. در حقیقت بازی کنان باید برای انجام نبردهای گروهی با دشمنان متعدد، تیم‌هایی از مبارزان نمادین Mortal Kombat مانند اسکورپیون و ساب زیرو بسازند.

  • داستان بازی Mortal Kombat: Onslaught چیست؟

تصور کنید که برای چندین سال متوالی به دلیل نبردهای پیاپی قلمروها در Mortal Kombat قفل شده‌اند، اکنون خدایان بزرگ از شما می‌خواهند که وارد عمل شوید و به نبردهایی بپیوندید که سرنوشت قلمروها را تعیین می‌کند!

  • ناشر Mortal Kombat: Onslaught  کیست؟

نسخه Mortal Kombat: Onslaught  توسط برادران Warner منتشر شده است

  • بازی Mortal Kombat: Onslaught فردی است یا گروهی؟

برای انجام این بازی باید گروه‌هایی از مبارزان را جمع آوری کنید که هر کدام نقش ویژه خود را دارند.

  • آیا برای دسترسی به Mortal Kombat: Onslaught به اینترنت نیاز داریم؟

بله در صورت قطع شدن اینترنت امکان ادامه بازی وجود نخواهد داشت.

معرفی بازی Mortal Kombat: Onslaught

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *