Lynda Outsourcing Critical Success Factors
بیاموزید که چگونه یک رابطه برون سپاری موفق به نفع خود و خارج از مشتری ایجاد کنید و همچنین اینکه چگونه می توانید در این رابطه مثبت سهیم باشید. روابط موفق برون سپاری به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. عناصر و نگرشهای اساسی وجود دارد که باعث موفقیت یک حساب کاربری می شود. در این دوره ، مربی Bob McGannon ویژگی های محیط های برون سپاری تولیدی و سالم و اینکه چگونه مشتری و کارکنان مدیریت و کارمندان می توانند در موفقیت آن نقش داشته باشند را بررسی می کند. باب دلایل مهمی را که شرکت ها برون سپاری انتخاب می کنند و اینکه چگونه دلایل مختلف باید رویکردهای مختلف مدیریتی ایجاد کند ، بیان می کند. وی همچنین شرایطی را که با یک برون سپار به عنوان یک فروشنده یا شریک رفتار می شود ، توضیح می دهد ، سپس الزامات و اولویت بندی خدمات موجود در قرارداد برون سپاری را پوشش می دهد. باب فرآیندهای موثر درخواست خدمات را توصیف می کند و شما را از طریق چگونگی مشارکت یک برون سپاری در برنامه ریزی استراتژی راهنمایی می کند. در پایان ، باب به شما تمرین می دهد تا مشکلات موجود را در یک سناریوی برون سپاری پیدا کنید. توجه : این دوره توسط باب مک گانون ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
مم نو ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن