نماد سایت مجله دانلود فارسی

آموزش نحوه نصب بازی فری فایر

نصب بازی فری فایر

فری فایر یک بازی اکشن و بقا در سبک بتل رویال محسوب می‌شود که می تواند شما را به یک ماجراجویی هیجان انگیز ببرد. در این بازی شما باید با 49 بازیکن دیگر در یک جزیره دور افتاده رقابت کرده و با جمع آوری تجهیزات، اسلحه‌ها و خودروها سعی کنید که آخرین بازمانده باشید. همچنین فری فایر یک بازی پرطرفدار و هیجان انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

در این مطلب قصد داریم به آموزش نصب بازی فری فایر بپردازیم و نشان دهیم که چطور می‌توانید فری فایر را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. همچنین به برخی از روش‌های نصب فری فایر بدون اینترنت و نحوه نصب فری فایر هک شده نیز خواهیم پرداخت.

چطور فری فایر را نصب کنیم؟

برای نصب فری فایر بر روی دستگاه‌های اندروید و آی‌او‌اس، شما باید از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور استفاده کنید. این روش ساده‌ترین و امن‌ترین راه‌کار برای دریافت آخرین نسخه از بازی است. برای انجام این‌کار، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

برای نصب بازی فری فایر بدون اینترنت چه باید کرد؟

اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا می‌خواهید بازی را بر روی چند دستگاه نصب کنید، می‌توانید از روش نصب با فایل APK و OBB استفاده کنید. این روش به شما اجازه می‌دهد که بازی را از طریق یک فایل فشرده بر روی دستگاه خود کپی و نصب کنید. برای این‌کار، شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

چطور می‌توان فری فایر هک شده را نصب کرد؟

فری فایر یک بازی اول شخص محسوب می‌شود که شاید شما نیز به دنبال نسخه هک شده یا مود شده آن برای داشتن دسترسی‌های بیشتری که دارد، باشید. فری فایر هک شده در واقع یک نسخه تغییر یافته از بازی است که برخی از قابلیت‌ها را برای بازیکنان فعال می‌کند. برای مثال، می‌توانید جای دشمنان را ببینید، تیراندازی اتوماتیک داشته باشید، سرعت خود را افزایش دهید و… .

این نسخه از بازی ممکن است برای برخی از بازیکنان جذاب باشد، اما باید به چند نکته توجه کنید:

در خصوص آموزش نصب فری فایر هک شده باید بگوییم که شما می‌توانید از روش نصب با فایل APK و OBB که در بخش قبل توضیح داده شد، استفاده کنید. فقط باید به جای فایل APK و OBB اصلی، از فایل APK و OBB مود شده استفاده کنید.

آموزش نصب فری فایر بدون دیتا

اگر شما می‌خواهید فری فایر را بدون دیتا نصب کنید (یعنی بدون نیاز به بروزرسانی بازی از طریق اینترنت) می‌توانید از روش نصب با فایل XAPK استفاده نمایید. این روش به شما اجازه می‌دهد که بازی را با یک فایل تکی بر روی دستگاه خود نصب کنید. در ادامه به آموزش نصب فری فایر بدون دیتا پرداخته‌ایم:

نحوه ورود به فری فایر

از آن جایی‌که فری فایر یک بازی تیراندازی محبوب به شمار می‌آید، وقتی که آن را نصب می‌کنید؛ می‌خواهید که با سریع‌ترین روش ممکن به آن وارد شوید. پس از نصب فری فایر بر روی دستگاه خود، برای ورود به بازی، شما باید یک اکانت در بازی ایجاد کرده یا از یک اکانت موجود استفاده کنید. در ادامه به نحوه ورود به فری فایر با روش‌های مختلف پرداخته‌ایم:

خروج از نسخه موبایل