معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties
معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties

پیش از معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties جالب است بدانید که این بازی یکی از گیم‌پلی‌های نوستالوژیک دهه 80 است. نسخه قبلی این بازی از سری بازی‌های ویدیویی Kingdom  توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد.

این بازی یک اثر ماجراجویی حماسی تک نفره با ترکیبی از استراتژی‌های متنوع است. گیمرها در مراحل مختلف امکان ساخت پایگاه‌هایی برای دفاع از برج‌های امنیتی را خواهند داشت. شما در این بازی مأموریت دارید که از شهر کوچک خود در مقابل موجودات شرور و تهدیدآمیز دفاع کنید. این بازی با ارائه سبک نمادین هنری توانست در پلی ‌استور بهترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

گیم پلی بازی موبایل Kingdom Eighties

اگر بخواهیم به معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties بپردازیم، باید این گیم‌پلی را از چند جنبه از جمله روایت بازی، گرافیک و جلوه‌های بصری و سبک آن را به عنوان بی‌بدیل‌ترین آثار نوستالوژیک دهه 80 قلمداد کنیم.

این بازی که توسط استودیو Fury Studios ساخته شده است، در زمره بهترین بازی های زامبی اندروید قرار دارد. بازی Kingdom Eighties روایتگر داستان دهه ۸۰ میلادی است که تعدادی نوجوان باید از کمپ تابستانی خود در برابر موجودات ناشناخته محافظت کنند. در این بازی گیمرها می‌توانند در نقش شخصیتی به نامLeader  قرار بگیرند و اقدامات اولیه برای بازسازی مناطق از دست رفته کمپ انجام دهند.

در مراحل مختلف بازی، شما می‌توانید با سبک نمادین و هنری آن آشنا شوید و برخی آموزش‌ها نیز در آن ارائه شده است. بازیکنان در کنار برخی از مناطق مانند برجک‌ها، خانه و موارد دیگر با خرج سکه می‌توانند آن سازه را دوباره بسازند.

در عین حال برای جابجایی در محیط بازی نیز می‌توانید از دوچرخه استفاده کنید. ممکن است ابتدای بازی کمی چالش‌برانگیز باشد. یکی از نقاط ضعف این بازی این است که شما نمی‌توانید در مسیرها به سرعت جابجا شوید. باید در هر مرحله کمی مکث داشته باشید.

پس از اتمام هر بخش نیز می‌توانید از شخصیت‌های دیگر بازی کمک بگیرید. اما چندان کار آسانی نیست. برای اینکه بتوانید شخصیت‌های بازی را با خود همراه کنید، ابتدا باید خواسته‌های آنها را با خریدن کاپ قهرمانی برآورده سازید.

افرادی که به گوشه و کنار خانه و برجک‌ها هجوم آورده‌اند، می‌توانند دردسرساز شوند. در برخی از مناطق هاله بنفش رنگی وجود دارد که از آن موجودات کوچکی بیرون می‌آید و شما باید آنها را نابود کنید.

فراموش نکنید که بازی در مراحل بالاتر سخت‌تر می‌شود. ممکن است با یک ضربه هاله بنفش رنگ، تاج طلایی از دست شما برود یا توسط همان موجودات دزدیده شود. اما اگر نتوانستید ادامه دهید، می‌توانید به ذخیره قبلی بازی برگشته و عملکرد بهتری داشته باشید.

هرچقدر مراحل بیشتری طی کنید، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. حتی می‌توانید با دوچرخه و داشتن سرعت بالا و تک چرخ زدن به این موجودات ضربه وارد کنید.

برای توسعه کمپ خود و بازسازی آن نیز می‌توانید از سکه‌هایی که در گوشه و کنار سازه‌ها وجود دارد، استفاده کنید. در واقع در هر بخش از بازی برای بازسازی مکان، نیازمند سکه هستید.

گیم پلی بازی موبایل Kingdom Eighties

گرافیک و موسیقی متن بازی موبایل Kingdom Eighties

گرافیک بازی موبایل Kingdom Eighties به شکل پیکسلی است و گیمرها را وارد یک فضای به شدت جذاب می‌کند. این موارد در تک تک بخش‌های بازی قابل مشاهده است. در بعضی از مراحل به واسطه روایت بی‌نظیر، صحنه‌های مملو از جزئیات وجود دارد.

همه این عناصر بدون اینکه به فضا ضربه بزنند، باعث جذاب و متفاوت شدن روند بازی می‌شوند. موسیقی متن بازی نیز باعث ایجاد حس و حال خوب و القای ترس در بازیکنان می‌شود و همین هیجان بازی را برای آن‌ها دو چندان می‌کند.

در مجموع این بازی ساخته استودیوFury Studios  یک اثر ماجراجویانه و جذاب است که ساعت‌ها گیمرها را سرگرم خواهد کرد. تا جایی که می‌توانیم آن را به عنوان اعتیادآورترین بازی های ویدئویی قلمداد کنیم.

گرافیک و موسیقی متن بازی موبایل Kingdom Eighties

ویژگی‌های بازی Kingdom Eighties

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Kingdom Eighties که در سبک آرکید، به یکی از آثار ماندگار تبدیل شده، عبارتند از:

  • داشتن حس نوستالوژیک سبک دهه ۸۰
  • سبک ماجراجویی و داستان محور بودن اثر
  • ارائه استراتژی با المان‌های دفاع از قلعه
  • وجود همراهان منحصربه‌فرد در نبرد
  • مبارزه با موجودات شرور
  • درجه سختی متفاوت و امکان افزایش مهارت کاراکترها

امتیاز بازی Kingdom Eighties در پلی ‌استور

بازی Kingdom Eighties در پلی استور دارای امتیاز 3.5 از 5 است. در میان آثار نوستالوژیک و سبک ماجراجویانه، این امتیاز قابل قبول محسوب می‌شود. منتقدین نیز این اثر را بسیار ستایش کرده و آن را در دسته بهترین بازی‌های اعتیادآور ویدیویی قرار داده‌اند.

نحوه دریافت بازی Kingdom Eighties

بازی Kingdom Eighties به تازگی بر روی اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید آن را از طریق سایت دانلود فارسی نیز دریافت کنید. برای تجربه این بازی بر روی pc نیز باید از طریق برنامه‌های شبیه‌ساز اقدام کنید. با دانلود این بازی مهیج، می‌توانید ساعت‌ها در فضای رمزآلود بازی مشغول باشید.

دقت داشته باشید که برای دریافت این بازی ابتدا باید آنتی ویروس خود را کاملاً غیر فعال کنید و بررسی کنید که بر روی کدام گوشی‌ها قابل پشتیبانی است.

 

 

 

کلام آخر

در معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties باید بگوییم این بازی از برجسته‌ترین آثار استراتژیک دهه 80 میلادی است. این بازی که توسط استودیوFury Studios  ساخته شده، روایتگر داستان تعداد نوجوان است که باید از کمپ خود در مقابل هجوم موجودات ناشناخته حفاظت کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به حس نوستالوژیک، داستان ماجراجویانه و امکان مبارزه با عوامل شرور و تهدیدآمیز اشاره کرد. با ارائه گرافیک بسیار عالی، این بازی توانسته محبوبیت زیادی بین گیمرها داشته باشد. برای دریافت نسخه اندروید و آیفون این بازی هم اکنون می‌توانید از طریق سایت دانلود فارسی اقدام کنید.

سؤالات متداول

  • بازی Kingdom Eighties در چه سبکی ارائه شده است؟

این بازی در سبک پیکسلی و هنری ارائه شده و می‌توانیم آن را به عنوان اثر برجسته نوستالوژیک دهه 80 میلادی به شمار آوریم.

  • بازی Kingdom Eighties چه ویژگی‌هایی دارد؟

این بازی دارای گرافیک بسیار عالی، استراتژی‌های مختلف، سبک ماجراجویانه و مبارزه با موجودات ناشناخته است و آن را به یک اثر منحصر به فرد تبدیل کرده است.

  • آیا می‌توانیم بازی Kingdom Eighties را بر روی کامپیوتر دریافت کرد؟

بله شما می‌توانید از طریق دانلود برنامه‌های شبیه‌ساز، به نسخه موبایلی بازی بر روی کامپیوتر دسترسی داشته باشید.

معرفی بازی موبایل Kingdom Eighties

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *