معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2
معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2

در نقد و معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 اولین چیزی به چشم می‌آید، طراحی منحصربه‌فرد و ارائه بازی در سبک نقاشی است. گیم‌پلی Please Touch The Artwork 2، داستان یک نقاش معروف را بازگو می‌کند که از دنیای مردگان بازگشته است. بازیکنان در این بازی، به جای نقاش کنترل بازی را بر عهده دارند که وارد دنیای نقاشی‌های خود می‌شود. در طول داستان بازی نیز باید پازل‌های مختلفی را حل کند.

زمانی که سازنده یک اثر در طراحی محتوا آزادی عمل دارد، بدون در نظر گرفتن نظر دیگران می‌تواند خلاقیت بیشتری به خرج دهد. این بازی به دلیل سبک خاص و جذابیت‌های بصری، در زمره بهترین آثار سبک استراتژیک قرار گرفته است.

نقد و معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2

پیش از معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 باید اشاره کنیم که این اثر از بهترین بازی های گوگل پلی در سبک استراتژیک است؛ که توسط توماس واترزویی به صورت تک نفره ساخته شده است. در این بازی گیمرها هدایت نقاش واقعی و برجسته به نام جیمز انسور را بر عهده دارند. در واقع این گیم‌پلی جذاب بازگو کننده زندگی وی در قرن نوزدهم است.

  • داستان زندگی پس از مرگ این نقاش بلژیکی توسط توسعه دهنده آن بسیار خلاقانه روایت شده است. بازی از آنجا شروع می‌شود که یک اسکلت از دل خاک بیرون می‌آید که در دنیای نقاشی‌های خود قرار گرفته است. گیمرها با ورود به هر یک از نقاشی‌ها، باید چالش‌ها و معماهای مختلفی را حل کنند. در این بازی بر روی نقاشی‌های این هنرمند جلوه‌های ویژه قرار گرفته و همین حس و حال پویایی زیادی در بازی ایجاد کرده است.

به طور مثال در ابتدای بازی یک نقاشی به نام پاروزن قرار دارد که در آن یک مرد سوار بر قایق است و مردی مقابل وی قرار گرفته و باید از طریق گفتگو با آن شخص، تعداد معینی از آیتم‌ها را حل کند.

نقد و معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2

در دیگر مراحل نیز با ورود به نقاشی ” ورود مسیح به بروکسل” در شرایطی قرار می‌گیرید که در آن شخصیت‌های نقاشی در حال حرکت هستند و با تلفیق صدا، سوال عجیبی به بازیکنان منتقل می‌کنند.

گیم‌پلی این بازی به صورت کلیک است و معماهای بازی نیز به صورت اشاره‌ای حل می‌شوند. برخی از معماها با یافتن اشیا پنهان و برخی با کشیدن یک شکل هندسی حل می‌شوند. در مجموع این بازی را می‌توان به عنوان یک اثر خلاقانه و هنری بشمار آورد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

جلوه‌های بصری و گرافیک بازی Please Touch The Artwork 2

بازی Please Touch The Artwork 2 با داشتن ساختار متفاوت و منحصربه‌فرد از نظر جلوه‌های بصری توانسته بسیار موفق عمل کند. هر کدام از موقعیت‌هایی که بازیکنان وارد آن می‌شوند، تصویر یک نقاشی بسیار زیبا است که باید در آن ماجراجویی کنند و پازل‌های مختلفی را حل کنند.

نوع گرافیک شخصیت اصلی بازی نیز کاملاً متفاوت از محیط بازی طراحی شده و همین جذابیت بازی را دو چندان کرده است. علاوه‌بر این، موسیقی دلنشین بازی توانسته فضای آرامش‌بخشی را برای گیمرها رقم بزنند و حتی می‌توانند بدون حل کردن معماها، ساعت‌ها مشغول تماشای نقاشی‌ها باشند.

ویژگی‌های بازی Please Touch The Artwork 2

بازی Please Touch The Artwork 2 یکی از بی‌نظیرترین آثار تولیدی است که توسط یک سازنده مستقل طراحی و پیاده سازی شده است. ویژگی‌های این بازی خلاقانه عبارتند از:

  • ساختار منحصربه‌فرد و ارائه آن به صورت نقاشی
  • جلوه‌های بصری ویژه
  • گرافیک بسیار عالی
  • موسیقی آرامش‌بخش و دلنشین
  • سبک ماجراجویانه و استراتژیک
  • امکان حل پازل‌های مختلف
  • گیم‌پلی آسان و وجود انیمیشن‌ها و جلوه‌های متعدد بر روی نقاشی‌ها

ویژگی‌های بازی Please Touch The Artwork 2

نحوه دانلود بازی موبایل Please Touch The Artwork 2

در معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2، اشاره کردیم که این بازی بر روی نسخه اندروید و آیفون قابل دریافت است. شما می‌توانید آن را از گوگل پلی و سایت دانلود فارسی دریافت کنید. قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم حتماً لیست گوشی‌هایی که این بازی بر روی آن‌ها قابل نصب است را بررسی کنید.

بسیاری از گیمرها مایلند این بازی را بر روی کامپیوتر نیز امتحان کنند. برای این کار باید برنامه‌های شبیه‌ساز را متناسب با سیستم کامپیوتر خود دانلود کنید تا بتوانید به این بازی بر روی pc دسترسی داشته باشید. این بازی در حال حاضر از طریق سایت دانلود فارسی قابل دریافت است.

کلام آخر

در نقد و معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 متوجه شدیم که این بازی یکی از آثار بی‌نظیر سبک نقاشی و پازل‌محور است. این گیم‌پلی جذاب به صورت تک نفره توسط Please Touch The Artwork 2 ساخته شده و توانسته نظر بسیاری از منتقدان و طرفداران گیم‌پلی‌های معمایی را به خود جلب کند. در این داستان یک نقاش از گور برخاسته و باید به تماشای نقاشی‌های خود بپردازد و در طول مسیر پازل‌های متعددی را حل کند.

از ویژگی‌های برجسته این بازی، جلوه‌های ویژه بسیار عالی، گرافیک جذاب و همچنین موسیقی آرام و دلنشین است که توجه هر گیمری را به خود جلب می‌کند. از سوی دیگر انیمیشن‌ها و جلوه‌های متعددی بر روی نقاشی‌ها وجود دارد که حس پویایی بازی را دو چندان می‌سازد. نسخه اندروید هم اکنون این بازی بر روی نسخه اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد. اگر به سبک بازی‌های پازلی و معمایی علاقه دارید، این بازی بهترین گزینه برای شما است و می‌توانید به آن را دانلود کنید و ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید.

سؤالات متداول

  • بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 توسط چه کسی ساخته شده است؟

این بازی به صورت مستقل توسط توماس واترزویی ساخته شده است.

  • داستان بازی Please Touch The Artwork 2 روایت چه شخصی است؟

این بازی روایت داستان نقاش برجسته جیمز انسور است که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد. این بازی داستان زندگی پس از مرگ وی را به صورت خیالی روایت می‌کند.

  • بازی موبایل Please Touch The Artwork 2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

این بازی دارای جلوه‌های بصری فوق‌العاده، انیمیشن‌های جذاب، جلوه‌های مختلف بر روی نقاشی‌ها و گرافیک بسیار عالی است.

معرفی بازی موبایل Please Touch The Artwork 2

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *