بازی دخترانه برای کامپیوتر
بازی دخترانه برای کامپیوتر

بازی کردن از هیجان انگیزترین فعالیت‌هایی است که افراد انجام می‌دهند. لذت بازی کردن می‌تواند خستگی را تن بیرون کرده و مزایایی نیز برای شما به همرا داشته باشد. انتخاب بازی مخصوصا برای کودکان اهمیت زیادی دارد. بازی‌هایی که پایبند به اصول اخلاقی بوده و در طی زمان بتوانند نکات مفیدی به کودک شما آموزش دهند، بسیار اهمیت دارند. اگر به دنبال بازی جذاب برای دختر خود هستید، تا انتها با ما همراه باشید تا 10 نمونه از بازی‌های دخترانه جذاب برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.

چرا آشنایی با برخی از انواع بازی دخترانه مهم است؟

دختران گیمر زیادی هستند که به‌ بازی‌های ویدیویی مختلف می‌پردازند و بسیاری از آن‌ها در این گیم‌ها حرفه‌ای هستند؛ اما گاهی و به‌خصوص برای دخترانی با سن کم، بازی‌هایی که استرس کمتری دارند و از فضای خشن به دور هستند، می‌تواند جالب و مفرح باشد. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا این مطلب را به انواع بازی مناسب دخترخانم‌ها اختصاص بدهیم.

بازی دخترانه Stardew Valley

بازی دخترانه Stardew valley

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دخترانه که در انواع مختلفی از سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید، پلی استیشن، ایکس باکس و … قابل نصب و راه اندازی، است، بازی Stardew Valley است. این بازی توسط شرکت ConcernedApe ساخته و در 26 فوریه 2016 به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید برای دانلود به وب‌سایت ما سر بزنید.

طراحی گرافیکی استفاده شده در این بازی بسیار فوق العاده و جذاب است و دارای خط داستانی آزاد با ویژگی‌های و محتواهای بسیار عالی بوده که برای مدت طولانی شما را سرگرم می‌کند. داستان بازی در یک مزرعه قدیمی است و فرد باید با جستجوی اطراف و پاکسازی محیط در جستجوی یافتن پول باشد. پس از آن با پیدا کردن گنج‌های مختلف، دارایی را افزایش داده و می‌توانید از قسمت‌های دیگر بازی نیز استفاده کنید.

Spyro Reignited Trilogy بازی دخترانه و کم حجم

Spyro Reignited Trilogy بازی دخترانه و کم حجم

این بازی نیز یک بازی دخترانه برای کامپیوتر است که دارای حجم کمی بوده و بر روی پلتفرم‌های مختلف ویندوز، پلی استیشن، ایکس باکس و … نصب و استفاده می‌شود. سبک ماجراجویی آن باعث شده تا زمان زیادی را سرگرم شده و از بازی کردن با آن لذت ببرید. شرکت سازنده آن Toys for Bob است و در 13 نوامبر 2018 به بازار عرضه شده است.

ریمستری جذاب و هیجان انگیز که به عنوان نمادی از بازی‌های دهه‌های پیش نیز شناخته می‌شود. دارای گرافیکی بسیار جذاب و جسورانه است و سطح بالایی را به نمایش می‌گذارد. داستان اصلی این بازی در سال‌های گذشته شکل گرفته اما هنوز هم به عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شود. جذابیت آن به اندازه‌ای است که می‌تواند شما را برای لحظات طولانی سرگرم کند و یادتان باشد که برای دریافت بازی Spyro Reignited Trilogy می‌توانید به وب‌سایت دانلود فارسی مراجعه نمایید.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

یکی از بازی‌های دارای سبک ماجراجویی و ورزشی است که توسط شرکت Mediatonic طراحی و در 30 آگوست 2020 به بازار عرضه شده است. در پلتفرم‌های مختلف ویندوز، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و… نصب و راه اندازی می‌شود. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout با سرعت بسیار بالا و ویژگی‌های ظاهری بسیار جذاب که در لیست بهترین بازی‌های دخترانه قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را از سایت ما دانلود کنید.

این بازی گیم چلی منحصربه فردی داشته و همین امر سبب شده تا گیمرهایی زیادی به سمت بازی با آن هدایت شوند. شکل و شمایل بسیار زیبا و جذابی نیز در بخش‌های مختلف بازی به کار برده شده و برای عبور از هر مرحله باید از تاکتیک‌های خاصی استفاده شود.

بازی Asterigos Curse of the Stars

بازی Asterigos Curse of the Stars

Asterigos Curse of the Stars بازی دخترانه کامپیوتری است که در پلتفرم‌های ویندوز، پلی استیشن و … نصب و راه اندازی می‌شود. دارایی سبکی ماجراجویی و اکشن است که توسط شرکت Acme Gamestudio ساخته شده است. این بازی هیجان انگیز و جذاب در اکتبر 2022 منتشر شده و مورد استقبال گیمرهای زیادی قرار گرفته است.

نقشی که در این بازی ایفا می‌کنید، مبارزی است که تمام چیزهای خود را از دست داده است. چالش‌های مختلفی سر راه شما قرار گرفته که برای شما دردسرساز هستند. نقش اصلی داستان هم یک زن است و این موضوع می‌تواند برای دخترهای گیمر بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. درضمن، بازی جذاب Asterigos Curse of the Stars را می‌توانید از دانلود فارسی دریافت کنید.

بازی Chicken Invaders 5 Christmas Edition

نسخه کم حجم بازی مرغ‌های مهاجم که دارای سبکی اکشن و ماجراجویی است. این بازی نیز توسط InterAction studios ساخته و در سال 2016 به بازار عرضه شده است. مرغ‌های مهاجم از بازی‌های کم حجم بسیار قدیمی است و در زمان‌هایی که هنوز از بازی‌هایی مانند کال آف دیوتی یا فوتبال‌های فیفا خبری نبود، طرفداران زیادی داشت.

داستان بازی به این صورت است که مردم در آستانه جشن کریسمس هستند و به انتظار فردایی جدید و آغاز سال نو هستند. اما مرغ‌های مهاجم پیدا شده و قصد دارند از این اتفاق جلوگیری کنند. به این صورت با پیروزی مرغ‌ها دیگر خبری از جشن و هدیه‌های روز کریسمس نخواهد بود و شما باید از بروز این اتفاق جلوگیری کنید. این بازی مخصوصا برای گیمرهای دختر جذاب و هیجان انگیز است و می‌تواند آن‌ها را تا ساعت‌ها سرگرم کند و اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا بازی Chicken Invanders را امتحان کنید، می‌توانید از همین جا به صفحه دانلود بروید.

بازی Plant Tycoon PC Game

Plant Tycoon PC Game

یکی از بازی‌های جذاب دخترانه که در کامپیوتر نصب و راه اندازی می‌شود. در این بازی شما از مراحل ابتدایی کار باغبانی شروع کرده و به باغبانی حرفه‌ای تبدیل می‌شوید. در اتبدا تنها 4 گلدان برای کاشت کیاه دارید که پس از کاشت و پرورش، آن‌ها را به فروش می‌رسانید. با فروش آن‌ها می توانید ابزار و وسایل لازم برای کاشت گیاهان ارزشمندتر خریداری کنید. هرچه در این بازی بهتر پیش بروید، به یک پرورش دهنده بزرگ در زمینه کاشت انواع مختلف گل، گیاه و … تبدیل خواهید شد.

این بازی به صورت مدیریتی فکری طراحی شده و با بازی کردن می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید. بازی جذاب که به طور مخصوص مورد توجه گیمرهای دختر قرار گرفته است.

بازی دخترانه Minecraft

بازی دخترانه Minecraft

بازی دیگری که در لیست بازی‌های کامپیوتری دخترانه قرار می‌گیرد، Minecraft است. این بازی در انواع مختلف پلتفرم‌های لینوکس، ویندوز، مک و … قابل نصب بوده و دارای سبکی ماجراجویی و جذاب است. یک بازی سندباکس با انواع مختلف ویژگی‌های جذاب است که گیمر در حین بازی با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود.

سبک بازی به صورتی است که برای مدت‌های طولانی سرگرم شده و درگیر حل چالش‌های مختلف می‌شوید. ماینکرافت را می‌توان از جذاب‌ترین و سرگرم‌ کننده‌ترین بازی‌های دخترانه در تمام دنیا به حساب آورد. گیم پلی این بازی به دلیل چالش‌های جذاب و طراحی پیکسلی آن زبان زد است. استفاده از روش‌های مختلف برای حل چالش‌ها و عبور از موقعیت‌های مختلفی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، از مهم‌ترین جذابیت‌های این بازی به شمار می‌رود.

بازی دخترانه LEGO Star: The Skywalker Saga

بازی دخترانه LEGO Star: The Skywalker Saga

این بازی در پلتفرم‌های مختلفی قابل استفاده است و می‌توان بدون نیاز به نصب کردن آن را راه اندازی و با آن بازی کرد. دارای سبکی ماجراجویی و پازلی است و در 5 آپریل 2022 توسط شرکت Traveller’s Tales طراحی و به بازار عرضه شده است. تمام شخصیت‌های بازی به شکل لگو طراحی شده‌اند و دلیل محبوبیت آن نزد گیمرهای دختر نیز همین مورد است.

بازی دخترانه LEGO Star: The Skywalker Saga با بازی‌های دخترانه‌ای که همه تصور می‌کنند تفاوت دارد. با گیم پلی طولانی مدت و استفاده از سبک‌ها و چالش‌های جذاب، شما را در طولانی مدت سرگرم می‌کند. یکی از بازی‌هایی که پس از انتشار در میان گیمرهای دختر امتیاز بالایی کسب کرده است.

بازی Kena: Bridge of spirits anniversary

بازی Kena: Bridge of spirits anniversary

بازی دخترانه بسیار جذاب و هیجان انگیز که دارای سبکی ماجراجویی و اکشن است. داستان دختری مبارز که در دنیایی بی رحم باید به فکر نجات خود باشد و مبارزه‌ای هدفمند تا رهایی انجام دهد. مراحل متعدد بازی و چالش‌های بسیار زیادی که پیش روی مبارز قرار دارند، بازی را بسیار جذاب و سرگرم کننده می‌کنند.

طراحی بسیار عالی و صداگذاری هیجان انگیز آن را به نمونه‌ای جذاب از بازی‌های دخترانه تبدیل می‌کند. این بازی در پلتفر‌م‌های مختلف ویندوز و … نصب و راه اندازی می‌شود. در 26 سپتامبر 2022 توسط شرکت سازنده Ember Lab طراحی و به بازار عرضه شده است و Kena: Bridge of spirits anniversary را هم می‌توانید از سایت ما دانلود کنید.

بازی Spirit of the Island

بازی Spirit of the Island

بازی کم حجم و دخترانه که در پلتفرم‌های مختلف نصب و راه اندازی می‌شود. سبک این بازی ماجراجویی و شبیه سازی است که توسط شرکت 1M Bits Horde طراحی و ساخته شده و در 17 آگوست 2022 به بازار عرضه شده است. بازی شبیه سازی در زمینه کشاورزی است و گیمر در پوشش‌های گیاهی مختلف در زمینه کاشت و برداشت محصولات مختلف فعالیت می‌کند.

این بازی با قوانین و اصول کشاورزی طراحی شده و گیم پلی بسیار خوبی در معرض دید قرار می‌دهد. گیمرهایی که با آن بازی می‌کنند، متوجه طراحی و جذابیت بسیار عالی آن شده، به همین دلیل در لیست بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های دخترانه قرار می‌گیرد.

سخن آخر

بازی کردن از جذاب‌ترین سرگرمی‌های دنیا برای دختران و پسران است. فرقی ندارد بازی با چه هدفی طراحی شده و مناسب دختران است یا پسران. انتخاب بازی کاملا سلیقه‌ای است و پس از انتشار ممکن است مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. در این میان برخی از بازی‌ها وجود دارند که به محض انتشار توسط گیمرهای دختر بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این مقاله لیستی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها از نظر گیمرهای دختر معرفی شده‌اند. شما جه بازی جذاب دیگری در این زمینه می‌شناسید؟

معرفی 10 بازی دخترانه جذاب برای کامپیوتر

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *