پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید در سال 2023
پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید در سال 2023

با گسترش محبوبیت گوشی‌های هوشمند در بین مردم، انواع برنامه‌ها نیز برای جلب رضایت کاربران شروع به رقابت با یکدیگر کردند. گوشی‌های هوشمند امکانات کامپیوترهای بزرگ را در ابعادی به اندازه جیب ما ارائه می‌دهند و با دوربین‌هایی که روز به روز در حال پیشرفت هستند روند ثبت لحظات به یاد ماندنی را برای همیشه برایمان زیباتر کرده‌اند. حتی می توان اغلب برنامه های کامپیوتری یا بازی کامپیوتر را در گوشی های اندرویدی یافت.

اما این تمام ماجرا نیست. برنامه‌های گوشی‌های هوشمند برای همیشه زندگی انسان‌ها را تغییر داده‌اند و به ابزارهایی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند.

اپلیکیشن‌های تلفن همراه توانسته‌اند در زمان نسبتا کوتاهی نقش ویژه‌ای در زندگی افراد بازی کنند و معادلات زندگی روزمره را برای همیشه تغییر دهند. در این مقاله، عجیب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین بهترین برنامه‌های اندرویدی برای سرگرمی را مرور می‌کنیم. با سایت دانلود همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید:

برنامه‌های هوشمند اندروید

کاربران گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل‌پلی به بیش از 2.5 میلیون اپلیکیشن دسترسی دارند. اما انتخاب از میان آن‌ها کار راحتی نیست و نیاز به زمان زیادی دارد. در این مقاله سعی کرده‌ایم برنامه‌های هوشمند اندروید برتر را در دسته‌بندی‌های پرکاربرد که استفاده از آن را برای شما ساده‌تر کند برایتان در یک جا جمع کنیم.

عجیب‌ترین برنامه‌های اندروید

می‌توان گفت عجیب‌ترین برنامه‌های اندروید، آن‌هایی هستند که برای پاسخ به نیازهای خاص کاربران طراحی و عرضه شده‌اند. ممکن است حتی اکثر کاربران اندروید از وجود آن‌ها بی‌خبر باشند اما وجود آن‌ها قطعا برای کاربرانی که از گوشی موبایل خود استفاده‌های خاص می‌کنند ضروری به نظر برسد.

شما تقریبا می‌توانید برای هر چیزی که فکرش را بکنید اپلیکیشنی پیدا کنید که شگفت‌زده‌تان کند. این مساله نشان‌دهنده گستره تنوع اپلیکیشن‌های اندرویدی است. شناخت تعدادی از عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌تواند جالب و کاربردی باشد. ما در این مقاله عجیب‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید را به شما معرفی می‌کنیم تا شما هم بتوانید در صورت تمایل آن‌ها را روی گوشی خود داشته باشید.

برنامه اندرویدی Voice Changer With Effects

یکی از جالب‌ترین برنامه‌های اندروید که در دسته برنامه‌های عجیب جا دارد اپلیکیشن Voice Changer with Effects است. این برنامه بسیار جذاب به کاربر این قابلیت را می‌‌دهد که صدای خود را از طریق افکت‌های خاص تغییر دهد. مزیت این برنامه رایگان بودن آن است و با حجم کم به راحتی روی انواع گوشی‌های هوشمند قابل نصب است.

برنامه اندرویدی Ugly Camera

به جرأت می‌توان گفت Ugly Camera می‌تواند کاربرانش را ساعت‌ها در این اپلیکیشن نگه دارد بدون این که خودشان متوجه گذر زمان شوند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که بدون صرف هزینه، تصاویر خنده‌دار ثبت کنید و آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برنامه اندرویدی Reface

این اپلیکیشن به کاربرانش این قابلیت را می‌دهد که تصاویر مورد نظرشان را به دلخواه خود ویرایش کنند و چهره داخل عکس را روی صورت فرد دیگری قرار دهند. دانلود این اپلیکیشن نیز رایگان است.

برنامه اندرویدی Win 98 Simulator

اپلیکیشن Win 98 Simulator سیستم عامل قدیمی و پرطرفدار ویندوز 98 را شبیه‌سازی کرده است. کاربران اندروید می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنند و فضا و بازی‌های قدیمی را دوباره تجربه کنند.

برنامه اندرویدی Baby Funny Face Camera

اپلیکیشن Baby Funny Face Camera به کاربر این اجازه را می‌دهد که تصویر خود را با چهره کودک یا نوزاد جابجا کند و تجربه خاصی نسبت به سایر اپلیکیشن‌های عکاسی فانتزی به دست آورد.

اپلیکیشن Fake Chat Conversations

کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Fake Chat Conversations متنی را به صورت پیش‌فرض بنویسند و مکالمه‌ای غیرواقعی ایجاد کنند. البته استفاده از این اپلیکیشن برای انجام فعالیت‌هایی غیر از سرگرمی توصیه نمی‌شود.

بهترین برنامه‌های اندروید 2023

پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید

معیارهای تعیین بهترین برنامه‌های اندروید طبیعتا برای هر کاربر متفاوت است. اما بر اساس تعداد دانلود و نظرات رضایت مندی کاربران از اپلیکیشن‌ها می‌توان با تقریب خوبی بهترین اپلیکیشن‌های اندروید را شناسایی کرد. در ادامه قصد داریم بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید 2023 را به شما معرفی کنیم.

– برنامه اندرویدی کیبورد Grammarly

– اپلیکیشن مدیریت رمز عبور Zoho Vault

– برنامه اندرویدی جامع Microsoft Office

– دستیار صوتی Google Assistant

– اپلیکیشن ایمیل  Spark Email

– اپلیکیشن ذخیره‌سازی در فضای ابری  Microsoft OneDrive

– اپلیکیشن تهیه و اشتراک‌گذاری اسناد  Google Docs

– اپلیکیشن مدیریت ایمیل Blue Mail

– اپلیکیشن مدیریت زمان و برنامه‌ریز پومودورو  Focus To-Do

– اپلیکیشن مدیریت رمز عبور Enpass

برنامه‌های ضروری اندروید

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی خود را ریست کرده باشید یا بخواهید برنامه‌های بهتری روی تلفن همراه خود داشته باشید اما فرصت آزمون و خطا کردن بین میلیون‌ها اپلیکیشن را ندارید. ما تلاش کرده‌ایم برای شما ضروری‌ترین برنامه‌های اندروید را معرفی کنیم.

اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا به طور رایگان و به راحتی به آموزش زبان‌های متعددی دسترسی داشته باشید و به سادگی و با کیفیت بالایی زبان بیاموزید. شما می‌توانید به طور همزمان 10 زبان زنده دنیا را از طریق Dualingo آموزش ببینید.

اپلیکیشن پخش ویدئو MX Player

 یکی از باکیفیت‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید اپلیکیشن‌های پخش ویدیو MX Player است. این برنامه شما را از سایر برنامه‌های پخش ویدیو بی‌نیاز خواهد کرد. شما به سادگی می‌توانید با استفاده از این برنامه، تمامی کیفیت‌های پخش ویدیو از جمله فول اچ دی را نمایش دهید و زیرنویس مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی با فیلم هماهنگ کنید.

اپلیکیشن کیبورد Swiftkey

برنامه Swiftkey که از لحاظ کاربرد و ظاهر بسیار منحصر به فرد است، یکی از بهترین کیبوردهای حال حاضر است. این صفحه کلید از تمامی زبان‌های زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و به صورت رایگان برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب است.

اپلیکیشن ادیت عکس Perfect365: One-Tap Makeover

برنامه Perfect365: One-Tap Makeover  یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه ادیت عکس است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید عکس‌هایتان را با کیفیت و جزئیات بالایی ویرایش کنید. به علاوه، می‌توانید از الگوهای آماده ویرایش که در اپلیکیشن موجود است برای بهبود عکس خود استفاده کنید.

برنامه ویرایش تصویر PicsArt – Photo Studio

برنامه ویرایش عکس در اندروید

برنامه دیگری که برای ادیت عکس بسیار مناسب است اپلیکیشن PicsArt – Photo Studio می‌باشد. با استفاده از این برنامه که به عنوان محبوب‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن ویرایش عکس شناخته می‌شود، می‌توانید با گوشی همراه خود به سادگی و با صرف کم‌ترین زمان، بهترین عکس‌ها را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

اپلیکیشن ضبط مکالمه تلفنی Call Recorder – ACR Pro

برنامه Call Recorder – ACR Pro یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید برای ضبط مکالمات تلفنی است. ممکن است گوشی شما قابلیت ضبط مکالمات را به طور پیش‌فرض نداشته باشد اما می‌توانید به سادگی با نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی تبلت یا تلفن همراه خود تمامی تماس‌های تلفنی را ضبط و ذخیره کنید.

برنامه GO Keyboard

اپلیکیشن GO Keyboard یکی دیگر از بهترین صفحه کلیدهای موجود برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه نیز از تمامی زبان‌های زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و به شما لذت تایپی سریع و روان را می‌‌دهد. به علاوه، می‌توانید تم این کیبورد را به سلیقه خود تغییر داده و آن را شخصی‌سازی کنید.

برنامه پیام‌رسان WhatsApp Messenger

امروزه پیام‌رسان WhatsApp در دنیا یکی از محبوب‌ترین راه‌های برقراری ارتباط به شمار می‌رود. شما می‌توانید این پیام‌رسان را به طور رایگان دانلود و نصب کنید و از امکاناتی مانند ارسال پیام صوتی، تماس صوتی و تصویری، امکان ارسال انواع استیکرهای متنوع و غیره بهره‌مند شوید.

 بهترین برنامه‌ها برای سرگرمی

همان‌طور که می‌دانید، برنامه‌های اندروید به ویژه آن‌هایی که در دسته سرگرمی قرار می‌گیرند از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. ما در این بخش از مقاله تلاش کردیم برترین و جدیدترین برنامه‌های سرگرمی اندروید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برنامه رنگ‌آمیزی بزرگسالان Colorfy – Coloring Book Plus

برنامه Colorfy – Coloring Book Plus صدها نوع طرح، منظره، تصویر از طبیعت، حیوانات و غیره را در خود جای داده است. شما با انتخاب هر یک از تصاویر رنگ نشده‌ای که این اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید به سلیقه خود و با استفاده از پالت‌های رنگ و انواع متفاوت قلم‌هایی که در این برنامه موجود است تصاویر را رنگ کنید. پس از تکمیل اثر هنری خود در این برنامه، می‌توانید آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید، برای دوستانتان ارسال کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برنامه 9GAG pro

 برنامه 9GAG pro به عنوان بهترین اپلیکیشن در زمینه تصویر و ویدیوهای طنز موجود در اینترنت شناخته می‌شود. شما می‌توانید ساعت‌ها در این برنامه از بهترین فیلم‌ها و عکس‌های طنز لذت ببرید، آن‌ها را ذخیره کنید و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و حتی متوجه گذر زمان نشوید. کاربران با نصب رایگان این برنامه به دنیایی بی‌پایان از فیلم، عکس، و گیف دسترسی پیدا می‌کنند. با یک جستجوی ساده در این اپلیکیشن به آن‌چه نیاز دارید دسترسی پیدا خواهید کرد و دیگر لازم نیست در سایت‌های مختلف به دنبال عکس، فیلم و گیف مورد نظرتان بگردید.

اپلیکیشن MadLipz 

برنامه MadLipz  به کاربر این امکان را می‌دهد تا 15 ثانیه دیالوگ ضبط کند و به سلیقه خود آن را روی ویدیوی دلخواهش قرار دهد. حتی ممکن است با بهره‌گیری از خلاقیتتان بتوانید ویدیویی وایرال با استفاده از این اپلیکیشن تولید کنید که در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی به دست آورد. شما می‌توانید پس از پایان ساخت ویویوی خود در این برنامه، آن را به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این برنامه در گوگل پلی توانسته جزو بهترین برنامه های اندرویدی 2023 قرار بگیرد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

برنامه طراحی 3بعدی بدن انسان Pose Tool 3D

برنامه Pose Tool 3D با اختلاف زیادی یکی از بهترین برنامه‌های طراحی 3بعدی چهره و اندام انسان است که مخصوصا برای هنرمندانی که نیاز بالایی به دسترسی به ابزاری این چنینی دارند بسیار توصیه می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن که جزو پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید است، شما مدل مرجع طراحیتان را همیشه همراه خود خواهید داشت. به علاوه، سرعت نمایش بسیار بالای این اپلیکیشن و رابط کاربری خوب آن لذت استفاده از برنامه طراحی 3بعدی بدن انسان را برایتان دو چندان خواهد کرد.

ارتیستو برنامه تبدیل فیلم به انیمیشن اندروید Artisto

برنامه Artisto که توسط توسعه‌دهندگان روسی طراحی و عرضه شده است، به کاربر این قابلیت را می‌دهد که فیلم‌ها را به سادگی به انیمیشن تبدیل کند.این اپلیکیشن که جزو پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید قرار دارد، مورد توجه و استقبال کاربران حرفه‌ای و مبتدی زیادی قرار گرفته است.

تنها کافی است عکس یا فیلم خود را به این اپلیکیشن بدهید و در مدت زمان کوتاهی انیمیشنی فوق‌العاده تحویل بگیرید. کار با این برنامه بسیار ساده است و تنها با انتخاب فیلتر مورد نظرتان و زدن گزینه ثبت به انیمیشنی جذاب دست پیدا خواهید کرد. محدودیت آرتیستو از این جهت است که تاکنون تنها قابلیت تبدیل فیلم‌های زیر 10 ثانیه را ارائه کرده است.

برنامه دفترچه خاطرات نویسی اندروید My Creative Diary

در لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید به اپلیکیشن My creative diary دفترچه خاطراتی اندرویدی می رسیم که به شما اجازه می‌دهد خاطرات، احساسات و تجربیات خاص خود را درست مانند یک دفترچه خاطرات واقعی در آن ثبت و نگهداری کنید. در این برنامه علاوه بر متن، کاربران می‌توانند از انواع عکس‌ها و تصاویر نیز برای ثبت خاطرات خود استفاده کنند.

ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن، امکان قرار دادن رمز عبور است که به شما تضمین می‌دهد که اطلاعات شخصی شما به دست شخص دیگری نرسد و مورد سوء استفاده واقع نشود. به علاوه، این برنامه مجموعه‌ای از فونت‌های جذاب و زیبا را برای بهتر کردن تجربه نوشتن شما در نظر گرفته است.

بهترین برنامه های اندروید 2023

پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید در سال 2023 کدام هستند؟

۱. برنامه‌های تجاری مانند نرم‌افزارهای بانکی، خرید آنلاین، پرداخت اینترنتی، کارت‌های عضویت، نرم‌افزارهای پرداخت همراه و… به دلیل راحتی کاربری و امنیت بالا، به طور معمول محبوب هستند.

۲. برنامه‌هایی که در زمینه سلامت و ورزش فعالیت می‌کنند، به دلیل رشد روزافزون فضای سلامت و ورزش الکترونیکی در جامعه، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند. این برنامه‌ها شامل تمرین ورزشی، غذای سالم، تناسب اندام، تکنیک‌های تنفس، مدیریت تغذیه، پوشیدنی‌های هوشمند و غیره هستند.

۳. برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان که جزء برنامه‌های محبوب کاربران هستند. با توجه به تحولات فناوری ارتباطی و نیاز افراد به ارتباط و ارتباطات بیشتر در جامعه، برنامه‌هایی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک محبوبیت بالایی در بین کاربران دارند.

کدام برنامه‌های اندرویدی را لازم نیست دانلود کنم؟

برنامه‌های صرفه جویی در باتری: بسیاری از برنامه‌های صرفه جویی در باتری در واقع می‌توانند بیش از صرفه‌جویی در باتری، آن را مصرف کنند، بنابراین بهتر است از آنها اجتناب کنید.

برنامه‌های آنتی ویروس: در حالی که برنامه‌های آنتی ویروس ممکن است ایده خوبی به نظر برسند، اما اغلب می‌توانند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشند. سیستم عامل اندروید دارای ویژگی‌های امنیتی داخلی است و در صورتی که اپلیکیشن‌های ناامن از منابع غیر معتبر روی گوشی خود نصب نکنید، نیازی به نصب آنتی ویروس ندارید.

برنامه‌هایی که به شما وعده کسب درآمد می‌دهند: بسیاری از اپلیکیشن‌ها قول می‌دهند به شما کمک کنند تا درآمد کسب کنید، اما بیشتر آنها کلاهبرداری هستند و وقت شما را تلف می‌کنند.

برنامه‌هایی که ادعا می‌کنند دستگاه شما را پاکسازی می‌کنند: برخی از برنامه‌ها ادعا می‌کنند که دستگاه شما را پاکسازی می‌کنند و عملکرد آن را بهبود می‌بخشند، اما بسیاری از آنها بی‌اثر هستند و حتی می‌توانند باعث آسیب شوند.

برنامه هایی که به مجوزهای بیش از حد نیاز دارند: برخی از برنامه‌ها ممکن است مجوزهای بیش از حدی را درخواست کنند که برای عملکرد آنها ضروری نیست. بهتر است از دانلود چنین برنامه‌هایی خودداری کنید، زیرا می‌توانند حریم خصوصی و امنیت شما را به خطر بیندازند.

بهترین اپلیکیشن اندروید برای ویرایش عکس کدام است؟

ادوبی لایت روم، اسنپ‌سید و پیکس آرت از بهترین ویرایشگرهای عکس برای اندروید هستند و در لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید که از پردازش دیجیتال پیشرفته برای بهینه‌سازی عکس‌ها استفاده می‌کنند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید عکس‌های خود را با ابزارهای متنوعی مانند تنظیمات رنگ، کنتراست و برازش، حذف نویز، اعمال فیلتر و افکت‌های مختلف و… بهبود دهید.

سوالات متداول

کدام برنامه‌های اندرویدی را لازم نیست دانلود کنم؟

برنامه‌های صرفه جویی در باتری: بسیاری از برنامه‌های صرفه جویی در باتری در واقع می‌توانند بیش از صرفه‌جویی در باتری، آن را مصرف کنند، بنابراین بهتر است از آنها اجتناب کنید.

پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید در سال 2023 کدام هستند؟

1- برنامه‌های تجاری 2-برنامه‌هایی که در زمینه سلامت و ورزش فعالیت می‌کنند 3- برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان بصورت خلاصه جزو پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید

20 تا از پرطرفدارترین برنامه‌های اندروید در سال 2023

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *