بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون
بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون بپردازیم که توانسته‌اند نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کنند. بازی‌هایی که هیجان ثبت رکورد و شکست دادن رکورد دوستان، موجب تکرار چندباره آن‌ها می‌شود.

در این میان، آثار تحسین شده‌ای مانند Subway Surfers نیز وجود دارند که با موفقیت‌های بزرگ، الگویی برای ساخت دیگر بازی‌های بی‌پایان شده‌اند. بازی‌های بی‌پایان یا Endless Games یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های موبایل هستند که هر دو پلتفرم اندروید و آیفون را پوشش می‌دهند. این بازی‌ها به دلیل ساختار ساده و جذابیت بالایی که دارند، توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند.

بازی Smash Hit

بازی Smash Hit  جز بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون است که استودیو Mediocre AB برای ساخت آن علاوه‌بر خلق یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده، اتمسفر جذابی را هم به واسطه فضاسازی عالی خود به وجود آورده است.

  • در این بازی بازیکن باید سعی کند توپ‌ها را به سمت شیشه‌ها پرتاب کند و در عین حال عبور کردن از موانع کار دشواری است. بااین‌حال، گیم‌پلی اعتیادآور و طراحی زیبای محیط‌ها، گیمر را دوباره به سوی خود باز می‌گرداند تا شاید این‌بار رکورد بالاتری را ثبت کند.

بازی Smash Hit به واسطه تجربه باکیفیتی که ارائه می‌کند، یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های بدون پایان شمرده می‌شود که می‌توانید در پلتفرم‌های اندروید و آیفون به تجربه آن بپردازید. بنابراین اگر به‌دنبال یک بازی ویژه در موبایل می‌گردید، Smash Hit  یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. می‌توانید این بازی را در لینک زیر از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

دانلود بازی بازی Smash Hit  برای اندروید

 

بازی Smash Hit

بازی  Dunk Shot

بازی Dunk Shot یکی از آثاری است که علاقه‌مندان بسیاری دارد و از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون محسوب می‌شود. اگر از بازی‌های چالش برانگیز لذت می‌برید، Dunk Shot را از دست ندهید.

  • این بازی تنها از بازیکن می‌خواهد که توپ‌هایش را به حلقه‌های بسکتبال بیندازد و امتیاز بیشتری ثبت می‌شود. همچنین توپ‌ها و اجسام متنوعی در بازی وجود دارند که حس جذابی را به بازی اضافه کرده‌اند.

این بازی از حالت‌های متنوعی بهره می‌برد که چالش‌های جدیدی را برای گیمرها ایجاد می‌کند. اگر به بازی‌های تفننی و بدون پایان علاقه دارید،  Dunk Shot را امتحان کنید.

بازی  Dunk Shot

بازی Jetpack Joyride

یکی از پرفروش‌ترین استودیوها در زمینه ساخت بازی‌های اعتیادآور و بی‌پایان، Half Brick  است که با انتشار بازی موفق Fruit Ninja شهرت زیادی به دست آورده است. نماینده این استودیو در فهرست بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون است. این بازی که پس از گذشت سال‌ها همچنان با آپدیت‌های متعدد، محتوای جدیدی را ارائه می‌دهد و در میان محبوب‌ترین بازی‌های موبایل حضور دارد.

  • در این بازی، شخصیت اصلی بازی به نام Barry سعی دارد تا از آزمایشگاهی که در آن گرفتار‌ شده‌ است فرار کند. Barry برای عبور از موانع مختلف مانند موشک‌های گرماسنج از جت‌پک‌های متنوع و جالبی استفاده می‌کند.

با جمع‌‌آوری سکه در هر نوبت و خرید آیتم‌های مختلف، می‌توان قدرت‌ها و جت‌پک‌های جدیدی را در اختیار Barry قرار داد. تنوع خوب محیط‌ها، قابلیت شخصیت‌سازی بالا، گیم‌پلی غیرقابل پیش‌بینی و سراسر هیجان بازی و عرضه آپدیت‌های مستمر پس از گذشت سال‌ها از انتشار، باعث‌ شده‌ است تا  Jetpack Joyride  یکی از قدیمی‌ترین آثار فهرست بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون ما شماره‌گذاری شود و جز بهترین بازی‌های نفش آفرینی اندروید نیز محسوب می‌شود که می‌توانید آن را به راحتی دانلود کنید و بازی کنید.

دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید
دانلود بازی Jetpack Joyride برای آیفون

 

بازی Jetpack Joyride

بازی Temple Run 2

با محبوبیت بی‌نظیر خود، Temple Run جایی برای تعریف و تمجید باقی نمی‌گذارد. Temple Run ۲ نیز به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل شناخته می‌شود که سبک بی‌انتها را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

  • داستان بازی از زمانی آغاز می‌شود که یک شی قدیمی نفرین‌ شده‌ دزدیده می‌شود و میمون‌های سیاه و شیطانی برای بازگشت آن به دنبال شخصیت اصلی بازی هستند.

. Temple Run ۲ و Subway Surfers از موفق‌ترین و بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون تلقی می‌شوند که تجربه جذاب و مشابهی را ارائه می‌دهند.

دانلود بازی Temple Run  برای اندروید و آیفون

 

بازی Temple Run 2

بازی Super Mario Run

Super Mario Run یکی از معروف‌ترین بازی‌های دنیای گیم است که به‌صورت رسمی برای پلتفرم موبایل منتشر‌ شده‌ است. این بازی با گیم‌پلی اعتیادآور و هیجان انگیز، انیمیشن‌ها و گرافیک چشم‌نواز و خوش ساخت، حضور ماریو را در گوشی هوشمند شما به‌صورت اجباری می‌کند.

این بازی به‌صورت رایگان در دسترس است؛ اما فقط سه مرحله ابتدایی به‌صورت رایگان قابل بازی است و برای ادامه بازی، باید هزینه‌ای پرداخت کرد. علاوه‌بر این، برای بازی Super Mario Run نیاز به اتصال دائم به اینترنت وجود دارد. این بازی با ارائه گیم‌پلی عالی و موسیقی‌های جذاب می‌تواند حسابی گیمر را تحت تاثیر قرار دهد و جز بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون محسوب شود.

دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید
دانلود بازی Super Mario Run برای آیفون

 

 

بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom

سونیک (Sonic The Hedgehog) یکی از بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون و معروف‌ترین شخصیت‌های دنیای گیم است که تاکنون در بازی‌‌های زیادی حضور داشته است. Sonic Dash ۲: Sonic Boom در دنیای سریال تلویزیونی Sonic Boom جریان دارد و از شخصیت‌های این اثر استفاده می‌کند. Sonic Dash ۲ یکی از هیجان انگیز‌ترین و سریع‌ترین بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های بی‌انتها است که موانع و شخصیت‌های بسیار متنوعی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد.

در این بازی شاهد حضور شخصیت‌‌های اصیل دنیای سونیک مانند  Tails، Amy  درکنار شخصیت‌های جدید مانند Sticks هستیم که برای بازیکنان قدیمی و جدید راضی‌کننده است.

هر کدام از این شخصیت‌ها دارای قدر‌ت خاص خود هستند که برای عبور از موانع می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. حضور کاراکتر سونیک، ریتم تند و محیط‌های متنوع از نقاط قوت این بازی به شمار می‌روند که باعث دستیابی این بازی به میلیون‌ها دانلود شده‌ است.

دانلود بازی Sonic برای اندروید و آیفون

 

بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom

بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari Rodeo Stampede

بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari یکی از محبوب‌ترین و دلپذیرترین عناوین در فهرست بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون است.

  • در Rodeo Stampedeکابوی بازی‌باز باید با سواری حیوانات مختلف و انتخاب مسیر مناسب، برای ثبت رکورد برتر تلاش کند. تنوع حیوانات در این بازی بسیار بالا بوده و شامل حیواناتی مانند گراز، شتر، بوفالو و زرافه است که تجربه‌ی متفاوت و شادی‌بخشی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

کنترل کابوی تنها با استفاده از یک انگشت انجام می‌شود و با لمس و رها کردن صفحه نمایش، می‌توان از یک حیوان به حیوان دیگر پرید. طراحی و گرافیک زیبای مکعبی بازی، بازیکنان را با تنوع محیط و حیوانات آن جذب خواهد کرد.

همچنین Rodeo Stampede از موسیقی‌های الهام‌بخش و گوش‌نوازی در طول مراحل بازی استفاده می‌کند که بر روی تجربه‌ی بازی تاثیر مثبتی دارد. این بازی از نظر پیشنهادات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران بازی‌های بی‌پایان محسوب می‌شود و حداقل یک‌بار تجربه آن را پیشنهاد می‌کنم.

دانلود بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari برای اندروید
دانلود بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari برای آیفون

 

بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari Rodeo Stampede

بازی Rise Up

در روند بازی Rise UP، بازیکنان باید با کنترل یک دایره کوچک، موانع سر راه بادکنکی رها‌ شده‌ را کنار بزنند. در هر بار تجربه Rise UP ترتیب موانع و نوع آن‌ها به‌طور تصادفی تغییر می‌کند و این مسئله باعث افزایش جذابیت بازی‌ شده‌ است. طراحی‌های متفاوت هر مرحله، بازیکنان را به تجربه مجدد بازی ترغیب می‌کند تا هربار رکوردی بالاتر را به ثبت برساند. در بازی Rise Up حالت متفاوت Challenges  نیز وجود دارد که به‌نوعی بخش مرحله‌ای بازی است.

در این حالت، بازیکن باید در طول هر مرحله از سه بادکنک موجود محافظت کند تا بتواند در پایان امتیاز معینی را بر اساس سیستم سه ستاره‌ای (سه بادکنکی) کسب کند. همچنین، طراحی‌های مختلفی برای بادکنک‌ها و پس‌زمینه بازی وجود دارند که انگیزه بیشتری برای تجربه بازی Rise UP ایجاد می‌کنند. در صورتی که به دنبال یک بازی منحصربه‌فرد در سری بازی‌های بدون پایان هستید، اکیداً توصیه می‌شود بازی Rise UP را در دستگاه همراه خود امتحان کنید.

بازی Rise Up

بازی Minion Rush: Running game

مینیون‌ها از پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای انیمیشن‌ها شمرده می‌شوند و توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در این عرصه کسب کنند. این شخصیت‌ها که در انیمیشن من نفرت انگیز به شهرت رسیده‌اند، به‌عنوان دستیاران گرو شناخته می‌شوند و او را در انجام رساندن نقشه‌های شرورانه خود کمک می‌کنند.

این موجودات زرد و کوچک در بازی Minions Rush به گشت‌و‌گذار در عمارت و کارگاه گرو می‌پردازند و این گشت‌و‌گذار در هر اتاق و بخش آن به بازگشایی رمز و رازی جدید می‌انجامد. گرافیک فانتزی و صداگذاری خوب و تنوع محیط‌ها و طراحی جذاب مینیون‌ها از جمله عوامل موفقیت این بازی هستند که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون کرده است.

Minion Rush: Running game  توانسته است به عدد بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل‌پلی دست پیدا کند و مانند دیگر اثرهای استودیوی Gameloft به یکی از بازی‌های پرچم‌دار پلتفرم موبایل تبدیل شود.

دانلود بازی Minion Rush: Running game  برای اندروید

 

 

بازی Into The Dead 2

حضور یک بازی اول شخص اکشن و زامبی محور در میان بازی‌های فانتزی و معمایی این فهرست، بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، اما استودیوی PikPok با ساخت Into The Dead ۲ توانسته است تا با ارائه یک تجربه درجه یک و خوش ساخت، این امر را محقق کند.

  • در نسخه اول بازی بازیکنان پس از سقوط هلیکوپتر شخصیت اصلی بازی، در میان سرزمینی پر از زامبی قرار می‌گیرند که برخورد با یکی از آن‌ها کافی است تا گروهی از آن‌ها، شخصیت اصلی بازی را میل کنند و رکورد بازیکنان در تابلو امتیازات بازی به ثبت برسانند.

همچنین وجود کمک‌هایی مانند اسلحه‌های مختلف و پاور آپ‌ها در بازی نیز به بالاتر بردن این رکورد کمک چشم‌گیری می‌کند. اما در نسخه دوم بازی با وجود حفظ هسته اصلی گیم‌پلی، با داستانی منسجم‌تر و حالت‌های جدیدتری مواجه هستیم که باعث شده‌اند تا Into The Dead ۲ به جانشین بسیار خوبی برای نسخه اول تبدیل شود.

دالنود بازی Into The Dead ۲  برای اندروید و آیفون

 

بازی Into The Dead 2

بازی Crossy Road

گریز یک پرنده از آشفتگی‌های یک شهر و عبور آن از رودخانه، اتوبان و ریل قطار، یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها در فهرست بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون محسوب می‌شود. ایده‌ای که در استودیوی Hipster Whale به زیباترین، ساده‌ترین و در عین حال بهترین حالت ممکن به مرحله اجرا و انتشار رسیده است.

گرافیک زیبا و جذاب با قالب رنگارنگ و چشم نواز در تمامی جوانب بازی، حتی در منوها، از ویژگی‌های بارز و قوت Crossy Road محسوب می‌شود. گیم‌پلی تصادفی و پرهیجان این بازی، با تنوع موانع، مراحل متنوع، حضور شخصیت‌های معروف و صداگذاری دلپذیر، آن را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بی‌پایان موبایل تبدیل کرده است.

Crossy Road  با زاویه دوربین منحصر به فرد، گرافیک منحصر به فرد و انیمیشن‌های جذاب، الهام‌بخش بسیاری از بازی‌های معروف امروزی شده است. کنترل آسان بازی و جذابیت انیمیشن‌ها، بازیکنان را به‌ خود جذب نموده است و آن‌ها را سرگرم می‌کند. Crossy Road به‌عنوان بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون شناخته می‌شود و پس از سال‌ها، هنوز هم یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های بی‌پایان موبایل است.

دانلود بازی Crossy Road برای اندروید و آیفون

 

بازی Crossy Road

بازی Ballz

عملکرد موفق استودیو کچاپ در ساخت بازی‌های بی‌پایان انکارناپذیر است و بازی Ballz یکی دیگر از آثار ساده اما جذاب این استودیو محبوب محسوب می‌شود که در فهرست ما حضور دارد؛ اثری با ایده جالب، گیم‌پلی و گرافیک ساده که ممکن است ساعت‌ها و روزها بازیکنان را به خود مشغول سازد.

  • در بازی Ballz، بازیکنان باید با ضربه توپ به بلوک‌های مربعی که در بالای صفحه قرار دارند و هربار به سمت پایین حرکت می‌کنند، آن‌ها را از بین ببرند و به‌نوعی فضا را خالی نگه‌دارند. همچنین به جای هر دور، یک ردیف بلوک جدید به صفحه اضافه می‌شود و بلوک‌های دیگر یک ردیف پایین‌تر می‌روند. در طول بازی، دایره‌های سفید ظاهر می‌شوند که اگر گیمر آن‌ها را جمع‌آوری کند، تعداد توپ‌های بیشتری در نوبت بعدی خواهد داشت.

بازیکن باید بلوک‌ها را قبل از رسیدن به پایین صفحه از بین ببرد، در حالی که تعداد بلوک‌ها به تدریج افزایش می‌یابد و شرایط بازی دشوار‌تر می‌شود. اگر به دنبال یک بازی معتاد‌کننده و بی‌پایان هستید، بازی Ballz گزینه‌ی عالی‌ است.

بازی Ballz

بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto «s Adventure و دنباله موفق آن یعنی Alto» s Odyssey بدون شک یکی از زیباترین و چشم نوازترین بازی‌های این فهرست هستند. طراحی‌های بی‌نظیر در هر دو نسخه می‌توانند چشمان هر بازیکنی را برای مدت‌ها به خود خیره کند و برای تکرار تجربه‌‌ای خاص، بارها در دنیای بازی به انجام اسکی با Alto بپردازد.

  • آلتو یک چوپان جوان اهل آمریکای جنوبی است که در نسخه اول به اسکی روی کوهستان‌های پوشیده از برف می‌پردازد. در نسخه دوم همزمان با تغییر محل بازی به بیابان و دشت‌های داغ می‌توان از دوست‌های آلتو که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند نیز بهره برد. وجود حالت Zen در نسخه دوم بازی نیز اتفاقی بسیار خاص است؛ زیرا در این حالت هیچ قانون، ماموریت یا جمع‌‌آوری سکه و… برای انجام وجود ندارد.

موسیقی‌های سری بازی Alto نیز با کیفیت فوق‌العاده‌ای طراحی شده‌اند و این دو بازی را به یک تجربه صوتی و تصویری و تعاملی درجه یک تبدیل کرده‌اند.

بازی Alto's Odyssey

بازی 2048

حل جداول سودوکو و اعداد، به همراه تجربه لذت‌بخشی که ارائه می‌دهند، می‌توانند بهبود عملکرد ذهن و حافظه را تسهیل کنند. از این رو، باید ذکر شود که ۲۰۴۸ یک بازی پازل مرتبط با اعداد است که به سادگی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها مشغول کند.

  • در بازی ۲۰۴۸، باید با ترکیب اعدادی که توان عدد دو دارند، به ثبت رکورد جدید بپردازید تا زمانی که فضایی برای ادغام اعداد جدید باقی نماند. چالش اصلی بازی این است که هر عدد تنها با عدد مشابه خودش قابل ترکیب است و با ترکیب دو عدد، نتیجه توان بعدی در یک خانه جدید ظاهر می‌شود. این بازی نیز جز بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون است.
دانلود بازی 2048 برای اندروید

 

بازی 2048

بازی Subway Surfers

احتمالا Subway Surfers از جمله بازی‌هایی است که به صنعت گیم در پلتفرم موبایل معنای جدیدی بخشیده‌اند. بدون شک یکی از موفق‌ترین و بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون است که الهام‌بخش بسیاری از بازی‌های بعد از خود بوده است. طراحی و گرافیک روشن و پررنگ بازی، حضور شخصیت‌های متنوع و محیط‌های جدید در هر آپدیت از عوامل موفقیت این بازی نام آشنا هستند. بازی Subway Surfers جز 10 بازی برتر گوگل پلی است.

گیم‌پلی و کنترل ساده از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی‌های بی‌انتها است؛ اما در Subway Surfers سادگی به معنای تکراری بودن و خسته‌کننده بودن نیست و این بازی با ارائه یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز، توانسته است بازیکنان بی‌شماری را ساعت‌ها و روزها به خود مشغول کند.

  • فرار از دست نگهبانی که مخالف سرسخت گرافیتی زدن شخصیت‌های بازی روی قطارها است، تا آخرین لحظه به‌دنبال شخصیت‌ها می‌دود تا مانع ثبت رکورد بالاتری شود. تنوع حالت‌های بازی مانند دویدن، استفاده از جت پک و اسکیت برد به هیجان گیم‌پلی بازی افزوده است و مانع تکراری شدن بازی می‌شود.
دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید
دانلود بازی Subway Surfers برای آیفون

 

بازی Subway Surfers

بازی  Bendy In Nightmare’s Run

ایده فرار از یک شخصی یا دشمنی که به دنبال شخصیت اصلی بازی در حال دویدن است و او سه مسیر برای گذر از موانع دارد، ایده‌ای تکراری به نظر می‌رسد. Bendy In Nightmare’s Run ممکن است متفاوت‌ترین بازی‌ باشد که از این ایده استفاده می‌کند و همین امر موجب شده است تا در لیست بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون قرار بگیرد. تغییرات کوچک در این ایده تکراری و استفاده از گرافیک سیاه و سفید و شخصیت‌های اورجینال و نوستالژیک قدیمی از دلایل موفقیت این بازی است.

دویدن شخصیت اصلی به سمت دوربین، امکان ضربه زدن به هیولای تلویزیونی‌ که به دنبال‌بندی (Bendy)  است و محیط‌ها و مراحل متفاوت بازی، باعث شده‌اند تا ساخته استودیو Joey Drew بتواند از بازی‌های موفق این سبک باشد. انیمیشن‌ها و طراحی نوستالژیک و زیبای این بازی هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

بازی  Bendy In Nightmare's Run

 MARVEL Spider Man: Unlimitedبازی

شخصیت اسپایدر من یکی از مشهورترین ابرقهرمانان دنیای مارول است که در فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی حضور داشته است. این شخصیت با داشتن قدرت پرتاب تار عنکبوت، توانسته در بسیاری از نبردهای سخت، پیروز شود. بازی Spider Man: Unlimited که توسط استودیوی Gameloft ساخته‌ شده‌ است، دارای یک خط داستان قوی و معتبر است.

این بازی با حضور شخصیت‌های محبوب دنیای کمیک‌های مارول، محبوبیت بی‌نظیری بین بازیکنان پیدا کرده است. این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود‌ شده‌ است که نشان از موفقیت بی‌بدیل آن دارد و جز بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون قرار بگیرد.

  • در این بازی، اسپایدرمن با گروه Sinister Six مبارزه می‌کند تا از آن‌ها پیروز شود. در طول بازی، شخصیت‌هایی از تیم اونجرز و ونوم نیز حضور دارند که برای طرفداران کمیک بسیار دلچسب خواهد بود. این بازی بیش از ۳۰۰ مرحله دارد که بازیکنان را برای مدت طولانی به خود مشغول خواهد کرد.

 MARVEL Spider Man: Unlimitedبازی

بازی Angry Gran Run

در این بازی، کنترل یک مادربزرگ عصبانی به نام «Angry Gran» را بر عهده دارید که از یک بیمارستان فرار کرده است و در خیابان‌های شهر به دویدن می‌پردازد. هدف شما در Angry Gran Run، رد کردن موانع و موشک‌های پلیس، جمع‌آوری سکه‌ها و طی کردن مسافت‌های طولانی با استفاده از مهارت‌ها و انعطاف‌پذیری مادربزرگ عصبانی است. Angry Gran Run دارای گیم‌پلی سرگرم‌کننده و اعتیادآور و مهیج است. این بازی انرژی و تمرکز زیادی از بازیکن می‌طلبد و با اضافه شدن چالش‌ها و مراحل جدید، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز خواهید داشت.

دانلود بازی Angry Gran Run برای اندروید و آیفون

 

بازی Angry Gran Run

بازی Vector

Vector  یک بازی موبایل آرکید و پلتفرمر است که توسط استودیوهای Nekki توسعه داده و منتشر‌ شده‌ است. این بازی در سبک پارکور قرار دارد و شما کنترل یک شخصیت آزاد به نام “Runner” را بر عهده دارید که از یک محیط شهری فرار می‌کند. در Vector، شما باید Runner را از طریق مراحل پر از موانع، پل‌ها، دیوارها و سایر موانع هدایت کنید. با اجرای حرکات پارکور، پرش‌ها، دویدن و انجام حرکات انعطاف‌پذیر، می‌توانید به مراحل بعدی پیشروی کنید و امتیازات بیشتری را کسب کنید. Vector دارای گرافیک ساده و زیبا، موسیقی مناسب و گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های پلتفرمر و پارکور هستید، Vector  یک گزینه مناسب برای شما به‌شمار می‌آید.

بازی Vector

کلام آخر

بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون دارای شگفتی‌های جذابی هستند که باعث جذب توجه بیشتر بازیکنان می‌شوند. این بازی‌ها با ارائه موضوعات دوست‌داشتنی و متنوع، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان فراهم می‌کنند و این امر باعث محبوبیت آن‌ها در بین گیمرها می‌شود. گاهی جذابیت یک بازی بی پایان به قدری است که بازیکنان خواهان تکرار تجربه آن برای چندین بار متوالی می‌شوند. ما در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون پرداختیم که هر یک از آن‌ها، شما را به یک دنیای بزرگ‌تر و عمیق‌تر دعوت می‌کنند و این شما هستید که می‌بایست تصمیم بگیرید که تا چه زمانی از آن‌ها بهره ببرید.

سوالات متداول

  • چه ویژگی‌هایی بازی‌های بی‌پایان را جذاب می‌کند؟

ویژگی‌هایی مانند گرافیک زیبا، کنترل ساده، و امکان رقابت با دوستان و بازیکنان دیگر از جمله عواملی هستند که بازی‌های بی‌پایان را جذاب می‌کنند.

  • آیا بازی‌های بی‌پایان برای آیفون نیز وجود دارند؟

بله، بسیاری از بازی‌های بی‌پایان برای آیفون نیز موجود هستند مانند Jetpack Joyride، Crossy Road، و Flappy Bird.

  • بهترین بازی‌های بی‌پایان برای اندروید کدام‌ها هستند؟

برخی از بهترین بازی‌های بی‌پایان برای اندروید شامل Subway Surfers، Temple Run، و Altos Adventure می‌شوند.

 

بهترین بازی‌های بی‌پایان اندروید و آیفون

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *