ارورهای بازی Destiny 2
ارورهای بازی Destiny 2

هرچقدر هم که در انجام بازی‌های مختلف قوی باشید، اگر نسبت به ارورها بی‌توجهی کنید، حتما به دردسر می‌افتید و هیچ‌چیز هم نمی‌تواند نجاتتان بدهد. به همین دلیل است که ما در این مطلب ارورهای بازی Destiny 2 را معرفی کرده‌ایم و روش‌های رفع آن‌ها را توضیح داده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر خطاهایی که هنگام انجام بازی Destiny 2 با آن مواجه می‌شوید، مربوط به زمانی است که می‌خواهید Log in کنید. سازندگان بازی به این خطاها اسم‌های جالبی داده‌اند؛ اسم‌هایی مثل گربه، جوجه یا (Everpresent Cabbage). در ادامه این ارورها را معرفی می‌کنیم:

در این مقاله می‌خوانید:

ارور مورچه‌ خوار یا خطای قطعی اینترنت

زمانی که چنین خطایی بروز می‌کند، یعنی یا اینترنت به‌طور کامل قطع است یا کانکشن آن‌طور که باید کار نمی‌کند. در این مواقع، سیستم پیشنهاد می‌کند که بازی را ری‌استارت و بعد دوباره تلاش کنید.

خطای بابون (Baboon) از ارورهای بازی Destiny 2

این کد ارور مخصوص مشکلات برقراری ارتباط است و زمانی اتفاق می‌افتد که بازی شما نتواند به هر دلیل به سرور دسترسی پیدا کند. برای رفع این مشکل، زمان موردنیاز برای سرورهای بازی را بررسی و فایل‌های آن را تایید کنید.

ارور لوبیا (Bean) برای جمعیت بیش از حد!

خطای لوبیا یا (Bean) زمانی نمایان می‌شود که تعداد افرادی که در فضای بازی فعال شده‌اند، بیشتر از 6 نفر باشد. برای حل این مسئله، کافی است تا بازی را دوباره و با تعداد مناسب اعضا راه‌اندازی کنید.

ارور سگ آبی (Beaver) درمورد ارتباط با دیگر گیمرها

این ارور زمانی بروز می‌کند که به دلیل ارتباط اینترنتی ضعیف، نتوانید به اینترنت یا یکی دیگر از گیمرها (به‌واسطه کامپیوتر یا کنسول) وصل شوید. زمانی‌که با این خطا مواجه می‌شوید، ابتدا چک کنید که اینترنت هیچ مشکلی نداشته باشد. اگر برای رفع این ارور بازی Destiny 2، این روش‌ها را تست نمایید:

  • چک تنظیمات DNS
  • استفاده از یک کانال دیگر برای ارتباط به اینترنت
  • نصب نسخه بتای استیم
  • ارتباط کابلی با اینترنت (اگر از WiFi به اینترنت وصل می‌شوید)
  • فعال کردن تنظیمات UPnP روی روتر
  • ری‌ست کردن تنظیمات اینترنت

خطای کلم (Cabbage) و مشکلات روتر

خطاهای بازی Destiny 2

خطای کلم یا (Cabbage) یکی از ارورهای بازی Destiny 2 دستینی است که به مشکلی مربوط به روتر اشاره می‌کند و برای رفع آن لازم است سرور DNS را تغییر بدهید و پورت فوروارد را فعال کنید. همین‌طور خاموش و روشن کردن سیستم هم می‌تواند موثر باشد.

کد ارور قناری (Canary) از مجموعه ارورهای بازی Destiny 2

این ارور هم از جمله خطاهای مربوط به کانکشن محسوب می‌شود و زمانی اتفاق می‌افتد که در حین بازی اینترنت قطع شود. برای اینکه این مشکل را حل کنید هم روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله:

  • خاموش و روشن کردن سیستم
  • به‌روزرسانی درایور کارت شبکه
  • بستن پنجره‌های اضافی مربوط به بازی
  • چک کردن اینترنت با troubleshooter
  • قطع کردن ارتباط دیگر دستگاه‌های اطراف با WiFi

ارور گراز (Boar) و و مشکل برقراری اینترنت

این ارور هم به دسترسی به اینترنت اختصاص دارد و می‌گوید که مشکلاتی در ارتباط با اینترنت خانگی شما وجود دارد. برای رفع این ارورمی‌توانید درایور کارت شبکه کارت شبکه کارت شبکه خود را آپدیت کنید، فایل‌های اضافی و کش را پاک نمایید یا تنظیمات مربوط به اینترنت را ری‌ست کنید.

بیگل (Beagle)، کد مربوط به ارور فایل‌ها

این ارور معمولا زمانی به شما نشان داده می‌شود که مشکلی در فایل‌های بازی وجود دارد. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید، لازم است تا فایل‌ها را Verify کرده باشید و قسمت “Modifications” بازی را هم غیرفعال نمایید.

کد سیل (Seal) برای ارتباط با سرور

ارور کد سیل (Seal) زمانی بروز می‌کند که کلاینت بازی شما نتواند با سرور ارتباط برقرار کند. در این حالت بهتر است کامپیوتر خود را ری‌استارت کنید یا درایو مربوطه را آپدیت نمایید. البته این‌ها در شرایطی است که از وصل بودن اینترنت مطمئن باشید!

کد ارور میمون (Monkey) و همان مشکل رایج

اگر در مجموعه ارورهای بازی Destiny 2 این ارور را هم مشاهده کردید، بدانید که مشکل مربوط به اینترنت است و ارتباط بازی Destiny 2 روی سیستم شما با سرور قطع شده. برای اینکه بتوانید این میمون را از صفحه پاک کنید، می‌توانید از DNS گوگل استفاده نمایید، درایور کارت شبکه کارت شبکه را آپدیت کنید یا تنظیمات مربوط به اینترنت را ری‌ست کنید.

خطایی با کد زیتون (Olive)!

این ارور بازی Destiny 2 تذکر می‌دهد که شما از بازی بیرون افتاده‌اید. البته ممکن است که مشکل فنی دیگری هم در میان باشد؛ پس از این نظر هم بررسی‌های لازم را انجام بدهید.

کد ارور ویسل (Weasel) و بازی‌های منقضی شده

محیط بازی Destiny 2

این خطا معمولا در ارتباط با فیچر کلن دیده می‌شود اما ممکن است آن را به دلیل مشکل در اینترنت یا سرور هم ببینید. علاوه‌براین، بازی‌هایی که منقضی شده‌اند یا از نوع NAT  هستند هم ارور را نشان بدهند. برای حل این مشکل، از ادمین کلن بخواهید تا اکانت شما را Remove کند. تایید فایل‌های بازی و آپدیت کارت شبکه هم می‌تواند این مسئله را حل کند.

کد خطای بروکلی (Broccoli) و دردسرهای کارت گرافیک!

این خطا بیشتر به مسائل گرافیکی مربوط می‌شود و در زمانی که بازی شما در حال اجرا باشد، ظاهر می‌شود. دلیل این خطا می‌تواند از قدیمی بودن پردازنده گرافیک شما باشد یا اینکه تنظیمات کارت گرافیک دچار ایراد باشد. با تغییر نرخ نمایشگر، روشن کردن Vsync و به‌روزرسانی پردازنده گرافیک می‌توانید این خطا را رفع کنید.

ارور کد کالابرس (Calabrese) از ارورهای رایج

از دیگر ارورهای بازی Destiny 2، خطای کالابرس (Calabrese) است که معمولا در ارتباط با عدم دسترسی کلاینت بازی به سرور رخ می‌دهد. برای اینکه بتوانید این مسئله را حل کنید، سرورهای بازی و اینترنت خود را چک نمایید و تنظیمات DNS خود را تغییر بدهید.

خطای خفاش (Bat) مشکل اینترنت یا سیستم

این نوع خطا در ارورهای بازی Destiny 2 هم زمان‌هایی بروز پیدا می‌کند که سیستم یا اینترنت مشکل داشته باشد. فلش کردن DNS و آپدیت کردن کارت شبکه از روش‌هایی است که این مسئه را حل می‌کند اما اگر باز هم با انجام این روش‌ها به مشکل برخورد کردید، می‌توانید از VPN استفاده کنید.

جوجه، از ارورهای بازی Destiniy 2 در پیکربندی شبکه

ارور “Chicken” زمانی نشان داده می‌شود که شما به ایرادی در پیکربندی شبکه، ارتباطتان را با سرور بازی از دست بدهید. برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارد؛ مثلا می‌توانید Cashe سیستم را پاک کنید، بازی را در فایروال ویندوز فعال کنید یا دسترسی اینترنت خود را Reset نمایید.

خطای چغندر (Beet)، یک ارور پرکاربرد!

در موارد مختلفی ممکن است این اخطار را با اسم عجیبش مشاهده کنید. برای مثال مواردی از جمله ناسازگاری با کامپیوتر یا درایور باعث بروز این خطا می‌شوند. اگر می‌خواهید این ارور را رفع کنید، لازم است تا به نیازهای نرم‌افزاری بازی Destiniy 2 را چک کنید و در صورت نیاز درایوهای کامپیوتر خود را ارتقا بدهید.

ارور نارگیل (Coconut) و مشکلات مربوط به اینترنت

نمونه ای از ارورهای بازی destiny 2

مورد از ارورهای بازی Destiniy 2 هم به مشکلات مربوط به کانکشن و اینترنت مربوط می‌شود. حالا که می‌دانید مشکل کجاست، می‌توانید برای حل آن سرعت اینترنت را چک کنید، اینترنت خود را بررسی کنید یا روتر را ریست نمایید.

ارور کد بوفالو (Buffalo)، یک ارور دردسرساز

این ارور به معنای وجود مشکلی در سرور بازی یا اکانت شماست. کاری که می‌توانید انجام بدهید این است که یک بار از اکانت بازی خارج شوید و دوباره Sign in کنید. راه حل دیگر این است که فایل‌های موقت یا Temporary Files را پاک نمایید و فایل‌های بازی را تعمیر (Repair ) کنید.

از ارورهای بازی Destiniy 2، ارور آلو (Plum)!

زمانی‌که چنین اروری را دریافت می‌کنید، به این معناست که سرور بازی مشکلی را در کامپیوتر شما تشخیص داده. این ارور معمولا در PCها دیده می‌شود و اگر با کنسول مشغول انجام این بازی هستید، بعید است که چنین خطایی را مشاهده کنید. برای حل این مشکل در حین بازی، Valorant Guard را غیرفعال کنید و Clean Boot انجام بدهید.

خطای هزارپا (Centipede) در بازی دستینی 2

این مورد، نشان‌دهنده‌ی یک خطای عمومی است به معنای ارور قطع اینترنت و دلیل آن هم طبعا از دست رفتن ارتباط شما با شبکه است. برای اینکه به جهان آنلاین برگردید هم لازم است تا همان کارهای همیشگی را انجام بدهید؛ یعنی اینترنت خود را چک کنید و در صورت لزوم نرم‌افزار‌های VPN را به کار بگیرید.

ارور توت (Currant) و قطع ارتباط با سرور

وقتی ارور توت (Currant) را دریافت می‌کنید، یعنی ارتباط شما با گیم سرور قطع شده است. برای رفع این ارور، آدرس سرور DNS را تغییر دهید، درایو شبکه را به‌روزرسانی نمایید و فایل‌های بازی را تایید کنید تا همه‌چیز به حال عادی برگردد.

حساسیت‌های خطای زنبور (Bee) در بازی Destiniy 2

زنبور یکی دیگر از ارورهای بازی Destiniy 2 است که به شبکه مربوط می‌شود و به این معناست که کلاینت بازی نمی‌تواند با سرورهای بازی ارتباط برقرار کند. دلیل این قطع ارتباط هم در خطای زنبور (Bee)، یعنی بسته (Packet) از دست رفته است. برای اینکه چنین مشکلی را حل کنید، لازم است تا فرآیند پهنای باند فشرده (Bandwidth-Intensive) را غیرفعال کرده و تنظیمات مربوط به اینترنت را ری استارت کنید. در گام بعد هم باید درایو شبکه را به‌روزرسانی نمایید.

کد مورچه‌خوار (Anteater)، آخرین ارور بازی Destiniy 2

این ارور می‌گوید که شما مشکلی در اینترنت دارید و ارتباطتان آن‌طور که باید برقرار باشد، نیست. برای اینکه بتوانید این ارور را رفع کنید و به بازی برگردید، لازم است تا دستنی 2 را در لیست سفید فایروال قرار بدهید. بعد مودم را ری‌استارت کنید و فایل‌های (Cache) را پاک نمایید.

تصویری از محیط داخلی بازی Destiny 2

در ضمن، برای دانلود بازی Destiny 2 می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید. در این مطلب انواع ارورهای بازی دستینی 2 را معرفی کردیم و روش‌های رفع آن‌ها را توضیح دادیم. حتما تعجب می‌کنید اگر بگوییم این بازی بیشتر از 100 کد خطا دارد! در اصل، به دلیل همین تعداد بالای ارورها، ایراداتی به این بازی وارد شده است اما می‌گویند یکی از علت‌های این مشکل، مولتی پلیر بودن آن است که بسته به ارتباط کلاینت‌ها به بازی، می‌تواند شرایط مختلفی را به وجود بیاورد. یکی دیگر از مشکلات رایج هم از رده خارج شدن بازی‌هاست، چون این روزها لازم دارید تا برای انجام بازی‌ها به‌صورت از نسخه‌های به‌روز استفاده کنید. فایل‌های کش هم که یک مشکل همیشگی هستند. شما بیشتر به چه اروری در این بازی برخورد می‌کنید؟

ارورهای بازی Destiny 2 و روش‌های رفع آن

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *