مراحل مخفی بازی GTA V
مراحل مخفی بازی GTA V

دنیای Grand Theft Auto V بسیار بزرگ است؛ بنابراین طبیعی است که بیشتر طرفداران این بازی، از مراحل مخفی بازی GTA V اطلاعی نداشته باشند! GTA V دارای مأموریت‌های پنهان و اختیاری زیادی است که بسیاری از بازیکنان ممکن است در طول بازی به آن‌ها برخورد نکرده باشند. برخی از این مأموریت‌ها مانند “Parenting 101” و “Cut You In”  تجربیات جذاب و منحصربه‌فردی را خارج از داستان اصلی ارائه می‌دهند. این مأموریت‌های پنهان، تجربه گسترده‌ای از هیجان، داستان‌های فرعی جذاب، و اتفاقات جالبی را به همراه دارند که اغلب به دلیل پنهان بودن یا وابستگی کمتر به داستان اصلی، از چشم اکثر بازیکنان دور می‌مانند.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی و معرفی برخی از مأموریت‌های پنهان و مخفی GTA V بپردازیم. از مأموریت‌های هیجان‌انگیز و دست‌نخورده تا داستان‌های جانبی بازی که بسیاری از طرفداران، حتی در طول سال‌های عرضه بازی، هنوز به آن‌ها برخورد نکرده‌اند. پس به ما بپیوندید تا در این سفر پنهان به دنیای GTA V، اسرار مخفی این بازی را کشف و اتفاقات جدیدی را تجربه کنید.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی بازی gta 6

مراحل مخفی بازی GTA V چیست؟

کشف مراحل مخفی بازی GTA V یک مسیر پر از جزئیات و نکات مخفی در دنیای بازی فراهم می‌کند که برای دستیابی به آن‌ها نیاز به‌دقت فراوان و توجه به سرنخ‌های بازی است. بسیاری از این مراحل، فعالیت‌های جانبی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را به تصویر می‌کشند که نه‌تنها توانایی تحقیق و کشف بازیکن را به چالش می‌کشند، بلکه اشتیاق و خلاقیت سازندگان بازی را نیز به‌خوبی نشان می‌دهند.

با گذشت زمان، بخش داستانی بازی ممکن است پس از چندین بار تکمیل، حس تکرار و یکنواختی را در بازیکنان به وجود آورده باشد؛ اما مراحل پنهان، می‌توانند تازگی و هیجان جدیدی به تجربه بازی افزوده و شما را به دنیای جذاب و متنوع بازی دعوت کنند. این مأموریت‌ها، یک فرصت دیگر برای لذت‌بردن از جزئیات زیبا و طراحی دقیق دنیای بازی GTA V فراهم می‌کنند.

شرکت در جلسات درمانگر در بازی GTA V

شرکت در جلسات درمانگر در بازی GTA V

اغلب طرفداران GTA V از تمام جوانب بازی لذت می‌برند؛ اما به نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها نتوانسته‌اند به جلسات درمانی وارد شوند که مایکل باید آن‌ها را طی کند. به همین دلیل، کمتر کسی این تعامل کوچک با درمانگر را کشف کرده است.

برای انجام این مرحله، باید به داروساز مراجعه کنید. سپس، باید یک صحنه را فعال کنید که درمانگر اعلام می‌کند که او قصد دارد از شهر خارج شود و در یک برنامه تلویزیونی واقعی بازیگری کند. پس از آن، بازی شما را به دنبال‌کردن او و از بین بردنش تشویق می‌کند.

تماس با Patrick McCreary

تماس با Patrick McCreary

Patrick McCreary در بازی  GTA V یکی از جوانب جالب این بازی این است که ارتباطات جالبی با سایر قسمت‌های سری GTA دارد. این ارتباطات در مراحل مخفی بازی GTA V شامل اشاره‌ها و حضور شخصیت‌ها می‌شود. پاتریک، یکی از شخصیت‌های برجسته در Grand Theft Auto IV است. در آن بازی، او دوست نزدیک شخصیت اصلی نیکو بوده و در جریان جرم و جنایت با او پول می‌ساخته است. در اینجا، شما به او در حین یک سرقت برمی‌خورید و اگر انتخاب کنید که راننده فرار او باشید، می‌توانید بعداً با او تماس بگیرید تا به همکاری بیشتری بپردازید.

تبدیل‌شدن به عکاس حیات‌وحش

بازی شکار در GTA V یکی از مراحل مخفی بازی GTA V است که تقریباً همه بازیکنان درباره‌اش می‌دانند. وقتی شما یک حیوان را شکار می‌کنید، ملزم به ارسال عکس جسم مرده به‌عنوان تأیید انجام کار می‌شوید. همچنین در حین همکاری با شخصی به نام بورلی، شما می‌توانید در مسابقات عکاسی حیات‌وحش شرکت کنید. وظیفه شما این است که عکس‌های خاصی از حیوانات در مکان‌های خاص بگیرید. پس از انجام همه‌ آن‌ها، نشان Kraken را به دست می‌آورید.

برای مطالعه: حل ارورهای GTA V

دزدیدن کامیون های زره‌ای

دزدیدن ماشین حمل پول در GTA V

بیشتر اوقات، این یک مأموریت خیلی خاص نیست که توسط کسی به بازیکن داده شود. اما اگر جرئت داشته باشید، گزینه‌ای است که همیشه برای شما در دسترس است. برای این کار، باید مواد منفجره داشته باشید؛ زیرا برای منفجرکردن درهای زره‌ای موردنیاز است. بعد از انجام این کار، باید با نگهبانان مبارزه کنید که البته کشتن آن‌ها کار ساده‌ای نیست. در حقیقت، این کار یک چالش است و شما در حین انجام آن، چند دلار اضافی کسب می‌کنید.

عضویت در یک فرقه عجیب و غریب

در یکی دیگر از مراحل مخفی بازی GTA V به‌عنوان یکی از مأموریت‌های جانبی جالب بازی، به نام برنامه Epsilon، مایکل در Grand Theft Auto V  به یک فرقه عجیب‌وغریب ملحق می‌شود. برای شروع این ماجرا، بازیکنان باید به وب‌سایت Epsilon مراجعه کرده و یک نظرسنجی کوتاه را پر کنند. پس از این مرحله، یک نشان سؤالی بر روی نقشه ظاهر می‌شود که نشانگر آغاز کارهای جدید می‌شود. مایکل، پیش از اینکه مبلغ قابل‌توجهی را پرداخت کند تا به این فرقه پیوند بخورد، باید زحمات فراوانی را به‌عنوان نماینده این فرقه انجام دهد.

در مأموریت نهایی، مایکل مأموریت دارد، یک خودرو حاوی بیش از 2 میلیون دلار نقد را به یکی از اعضای دیگر فرقه تحویل دهد. بازیکنان حتی می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا این میزان پول را به فرد مورد نظر تحویل دهند یا آن را برای خودشان نگه دارند.

ربودن افراد برای گروه‌های انسان‌خوار

ترور در Grand Theft Auto V به‌عنوان یکی از شخصیت‌ها، در یک مأموریت پنهانی شرکت می‌کند که در آن، تعدادی از افراد را به سمت گروهی انسان‌خوار در نواحی دورافتاده نقشه، هدایت می‌کند. برای دستیابی به این مأموریت، باید مأموریت “نرولس ران” را به‌عنوان ترور کامل کنید که پس از آن یک پیام متنی به شما اطلاع می‌دهد که در شهرستان بلین درباره یک گروه عجیب خبر دارید. مرحله بعدی سفر به اردوگاه آلتروئیست است. پس از چهار قربانی موفق، اعضای گروه به ترور خیانت کرده و سعی می‌کنند تا او را بکشند. برای فرار از اردوگاه، بازیکنان باید از طریق افراد گروه، مبارزه کرده و درعین‌حال، پنج کیف پول را که هر کدام حاوی 25،000 دلار هستند جمع‌آوری کنند. این یک مأموریت پنهان بسیار سودآور است که با کشف آن، می‌توانید مبلغ خوبی را به جیب بزنید!

جمع‌آوری زباله‌های هسته‌ای با یک زیردریایی

پس از اتمام سرقت Merryweather، گزینه خرید لندا Dock برای هر سه شخصیت اصلی در دسترس قرار می‌گیرد. همراه با این ملک، یک زیردریایی قرار دارد که می‌توان از آن برای شروع جمع‌آوری 30 بشکه زباله هسته‌ای که در سواحل نقشه پخش شده‌اند، استفاده کرد. هر بشکه جمع‌آوری شده، $23,000 برای شخصیت، درآمد به همراه دارد و پس از جمع‌آوری همه آن‌ها، می‌توان یک پاداش $250,000 کسب کرد. از اپلیکیشن Trackify در تلفن همراه برای پیدا کردن آن‌ها می‌توان استفاده کرد. در حقیقت، استفاده از زیر دریایی، یک بهانه است که بتوانید حقوق مناسبی دریافت کنید!

حل معمای قتل لئونورا جانسون

پس از انجام مأموریت “Reemployment” در ابتدای بازی، هر سه شخصیت می‌توانند شروع به جمع‌آوری 50 تکه نامه کنند که در نقاط مختلف نقشه قرار دارند. اگر حساب کاربری در کلاب اجتماعی داشته باشید، Rockstar تمام 50 مکان را در تب چک لیست قرار داده است. پس از جمع‌آوری تمام 50 تکه نامه و خواندن نامه توسط فرانکلین، بازیکنان به قاتل، پیتر درایفوس که در خانه‌اش در وینوود است، هدایت می‌شوند. در طول صحنه برش، فرانکلین به پیتر می‌گوید که او را به عنوان قاتل می‌شناسد که باعث فرار او می‌شود. بازیکنان می‌توانند به او اجازه دهند که فرار کند یا او را بکشند. برای این مأموریت به جز یک دستاورد، پاداش خاصی وجود ندارد، اما برای بسیاری از علاقه‌مندان به تکمیل بازی، این مرحله کافی است.

باز کردن وسیله نقلیه فضایی

GTA V دارای مجموعه بزرگی از وسایل نقلیه منحصربه‌فرد و جذاب است و Space Docker نیز، یکی مراحل مخفی بازی GTA V است. تنها راه برای به‌دست‌آوردن این وسیله نقلیه، جمع‌آوری تمامی 50 قطعه فضاپیما در سرتاسر نقشه است. بازیکنان می‌توانند هنگامی که مأموریت “Far Out” توسط فرانکلین آغاز می‌شود، جستجوی این اشیاء را شروع کنند. او ادعا می‌کند که توسط بیگانگان ربوده شده است و یک قطعه فضاپیما را به فرانکلین نشان می‌دهد. پس از جمع‌آوری تمام 50 قطعه، فرانکلین به طور خودکار مأموریت “The Final Frontier” را شروع می‌کند؛ جایی که اومگا را داخل آزمایشگاه خود ملاقات می‌کند و وسیله نقلیه Space Docker را به او نشان می‌دهد. مأموریت پایان می‌یابد و به عنوان پاداش، فرانکلین می‌تواند این وسیله نقلیه فوق‌العاده و جذاب را در بازی به دست آورد.

شکار یک ساسکواچ و نگه‌داشتن او از پشت در Grand Theft Auto V

یکی دیگر از مراحل مخفی بازی GTA V شکار یک موجود بزرگ به نام ساسکواچ است. برای شروع این مأموریت، بازیکنان باید به نشان 100٪ تکمیل بازی دست پیدا کنند. بعد از انجام این وظیفه عظیم، یک نقطه سوالی در نقشه در کنیون راتون ظاهر می‌شود؛ جایی که یک شکارچی ساسکواچ منتظر است. در طول صحنه مأموریت، او فرانکلین را برای کمک در شکار این موجود بزرگ همراهی می‌کند. آنچه این مأموریت را بسیار منحصر به فرد می‌کند، این است که این ماموریت به واقعیت یک افسانه قدیمی اشاره دارد که در GTA: San Andreas وجود داشت و بازیکنان اعتقاد داشتند که یک موجود مشابه در جایی در نقشه زندگی می‌کند. البته برای حفظ تجربه جذاب این مأموریت، اطلاعات بیشتری در خصوص آن در اختیارتان قرار نمی‌دهیم که این مأموریت، برای طرفداران GTA  V همچنان جذاب باقی بماند.

ترور با تفنگ در جنگل

ترور با تفنگ شکاری در جنگل

هرچند که Red Dead Redemption 2 ممکن است یک بازی باشد که شکار را جذاب کرده است، اما ریشه‌های اصلی آن در GTA V قرار دارد. هنگام بازی به‌عنوان ترور، بازیکنان یک تماس تلفنی از سلیتوس دریافت می‌کنند که می‌گوید باید با او در کلبه‌اش ملاقات کنند. پس از رسیدن به کلبه در جنگل، سلیتوس یک فراخوان گوزن به ترور می‌دهد و به او می‌گوید که باید به شکار آن‌ها برود. این مأموریت به عنوان یک آموزش برای هر کسی که می‌خواهد شکار را به‌عنوان یک فعالیت جانبی در بازی ادامه دهد، مناسب است. در طی این مراحل مخفی بازی GTA V بازیکنان یاد می‌گیرند که چگونه برای کسب امتیازات بیشتر به حیوان شلیک کنند، چگونه با استفاده از اسلحه به باد سازگار شوند و همچنین، تفاوت بین گونه‌های نر و ماده گوزن را تشخیص دهند. پس از هر شکار، بازیکنان عکس‌های حیوان کشته شده را به سلیتوس ارسال می‌کنند تا رتبه بگیرند.

درآمد میلیون دلاری از طریق ترور

درآمد میلیون دلاری از طریق ترور

پس از تکمیل مأموریت ” Fame یا Shame” به‌عنوان فرانکلین، بازیکنان یک تماس تلفنی از لستر دریافت می‌کنند که شروع‌کننده اولین مأموریت‌های ترور یعنی “ترور هتل” است. تکمیل این اولین مأموریت برای پیشروی در داستان اصلی ضروری است. بااین‌حال، به‌منظور به‌دست‌آوردن این ثروت، باید چهار ترور باقی‌مانده را برای پس از “The Big Score” نگه دارید.

پس از تکمیل و بسته به سرنوشت‌های انتخابی برای سه شخصیت، بازیکنان چند میلیون دلار از آخرین سرقت خواهند داشت تا صرف کنند. سرمایه‌گذاری این پول، بازده عظیمی به دنبال دارد که می‌تواند در خرید ویژگی‌ها و دستیابی به اهداف گران‌قیمت به بازیکنان کمک کند.

جمع‌آوری پنهانی کیسه‌های پول با شنا در زیر آب

در سراسر نقشه لس آنجلس و شهرستان بلین، دوازده کیسه پر از پول پنهان شده‌اند که منتظر کشف‌شدن هستند. برای شروع جستجوی این کیسه‌ها هیچ پیشرفت مأموریت یا شرایط ویژه‌ای لازم نیست؛ تنها نیاز به شانس و چشم دقیق دارید. بزرگ‌ترین مقداری که می‌توان یک‌بار پیدا کرد، 25,000 دلار است که نیاز به آمار آهسته تنفس بالا یا دست‌بند غواصی دارد. این مخزن را می‌توانید در شمال ساحل غربی نزدیک ساحل وسپوچی پیدا کنید که بر روی یک زیردریایی غرق‌شده در کف دریاست. پیشنهاد می‌شود ابزار حفاظتی همراه داشته باشید.

نجات تلما و لوئیس

در یکی از صخره‌های شمال نقشه نزدیک کانیون راتون، میان ساعت 7 شب و 8 شب، بازیکنان می‌توانند پلیس محلی را در حال تیراندازی به یک اتومبیل که به نظر آشنا می‌آید، ببینند. اتفاقاً دو زن در آن حاضر هستند که یک اشاره بسیار آشکار به کلاسیک «تلما و لوئیس» از ریدلی اسکات در سال 1991 است. وقتی پلیس شروع به پیشروی به سمت تپه می‌کنند، صحنه به‌عنوان آخرین فعل فیلم به نمایش در می‌آید که با اتومبیل به سمت پایین صخره می‌رود. بااین‌حال، امکان دارد مسیر اتومبیل را مسدود کرده و دو زن را از سقوط بر روی لبه نجات دهید که به طور موقت، سرنوشت سینمایی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

حل یک مرگ مرموز در دریا

برای شروع این مأموریت به سبک دتکتیو، بازیکنان باید به نشانگرهای غریبه و عجیب در دک سونار بروند؛ جایی که آبیگیل منتظر است. او به مایکل درباره مرگ اخیر همسرش می‌گوید و از او می‌خواهد تا همهٔ 30 قطعه زیردریایی را جمع‌آوری کرده و بررسی کند که این یک حادثه بوده یا خیر. این قطعات ممکن است توسط هر سه شخصیت پیدا شوند؛ اما تنها مایکل می‌تواند آن‌ها را به آبیگیل برساند. هنگامی که همگی آن‌ها پیدا شوند، مایکل به این نتیجه می‌رسد که زیردریایی همسر او قصد خراب‌کاری داشته است. سپس او با جایزه پایین 10 دلار و یک عکس از آبیگیل پاداش می‌دهد. سپس، بازیکن می‌تواند انتخاب کند که به زن مشکوک اجازه خروج بدهد یا او را بکشد.

کمک به اداره یک شرکت تأمین‌کننده اسلحه

در مراحل مخفی بازی GTA V روش‌های منحصربه‌فرد زیادی برای کسب درآمد در GTA 5 وجود دارد. یکی دیگر از آن‌ها شرکت در معاملات فروش سلاح غیرقانونی است که باید یک‌بار پس از خرید انبار هواپیمایی مکنزی انجام شود. یکی دیگر از مراحل مخفی GTA V شرکت در این معاملات است که هر مأموریت موفقیت‌آمیز باعث کسب حداکثر 7,000 دلار در هر زمان ممکن می‌شود که می‌تواند پول مناسبی برای ادامه بازی باشد.

دفاع مایکل در برابر تهاجم بیگانگان

مایکل، یکی از شخصیت‌های بازی GTA V، کارگردان فیلم است و یک استودیو سینمایی بزرگ را در اختیار دارد. در یکی از پروژه‌های ساخت فیلم، مایکل با شخصیتی به نام بری، تاجر مواد مخدر، ملاقات می‌کند. پس از مصرف مقداری از مخدرهای بری، دنیای آن‌ها دچار تغییرات ناگهانی می‌شود و توهمات ترسناکی در ذهن مایکل ظاهر می‌شوند. موجودات بیگانه عجیب‌وغریب در سراسر شهر ظاهر می‌شوند و هرج‌ومرجی را به وجود می‌آورند. مایکل با دسترسی به اسلحه Mini Gun با گلوله‌های بی‌نهایت، باید مقابله با این موجودات را به عهده بگیرد و در صورت شکست آن‌ها، به وضعیت عادی بازمی‌گردد و تصمیم به مراجعه به یک روان‌پزشک می‌گیرد.

در این مقاله، تعداد زیادی از مراحل مخفی بازی GTA V را کاوش کردیم که بسیاری از بازیکنان احتمالاً از آن‌ها غافل مانده‌اند. از ماجراجویی‌های خنده‌دار و کمیاب تا مأموریت‌های مخفی و جذاب، این بازی هر بار که آن را بازی می‌کنید، یک تازگی جدید ارائه می‌دهد.

برای دریافت این بازی هیجان‌انگیز و ده‌ها بازی دیگر، می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه کنید و لذت بازی‌کردن امن را به‌سادگی تجربه کنید.

مراحل مخفی بازی GTA V

مطهره زارعیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *