معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow
معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow

معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow برای گیمرهای حرفه‌ای! این دستگاه یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین سرویس‌های گیمینگ و بازی‌های ویدیویی شناخته شده است. به‌طوری که به شما امکان داشتن تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی‌های ویدیویی در موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر را می‌دهد. پس اگر به بازی‌های کنسولی علاقه دارید، با سرویس shadow می‌توانید به یک کامپیوتر مجازی رده بالا متصل شوید و از به‌راحتی در کمترین زمان ممکن بازی‌های خود را به اجرا دربیاورید.

به این ترتیب اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، این سرویس گیمینگ ابری را امتحان کنید تا بعد با اجرای بازی‌های مختلف آن، به همراه دوستان خود اوقات خوشی را بگذرانید. البته بهتر است قبل از استفاده از این سیستم، ویژگی‌های سرویس گیمینگ ابری shadow را به‌طور کامل بشناسید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره نحوه استفاده از آن و امکاناتی که ارائه می‌دهد، به دست بیاورید.

سرویس گیمینگ ابری shadow چیست؟

به احتمال زیاد اگر جز گیمرهای حرفه‌ای باشید، مطالب زیادی درباره کنسول‌های گیمینگ و بازی‌های ویدیویی شنیده‌اید. در این بخش با معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow می‌توانید بیشتر با سرویس استریمینگ آشنا شوید. سرویس shadow که با نام کلاود گیمینگ نیز شناخته شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید اشتراک ماهانه بتوانید از بازی‌ها و خدماتی که در آن ارائه می‌شود، به‌صورت آنلاین استفاده کنید.

به عبارت دیگر، این سرویس گیمینگ ابری مانند اشتراک نتفلیکس در خارج از کشور، فیلیمو یا فیلم‌نت در داخل ایران عمل می‌کند. با این تفاوت که در کلاود گیمینگ، فقط بازی‌های ویدیویی ارائه می‌شوند. در حالی که در مثال‌هایی که پیش از این گفتیم، فیلم و سریال‌ها در شبکه‌های خانگی به‌صورت اشتراکی و آنلاین قابل پخش هستند.

پس اگر اهل بازی‌های ویدیویی و جدید باشید، مطمئنا با شناخت این سرویس گیمینگ ابری هیجان‌زده خواهید شد؛ چرا که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به جدیدترین و بهترین بازی‌های کنسولی دسترسی داشته باشید و به همراه دوستان خود شروع به بازی‌های متنوع کنید. با استفاده از این سرویس گیمینگ ابری، نیازی به خرید بازی‌های ویدیویی ندارید؛ زیرا می‌توانید به‌صورت آنلاین و بدون اشغال کردن فضای حافظه سیستم خود، به بازی‌های باکیفیت بپردازید.

سرویس گیمینگ ابری shadow چیست؟

ویژگی‌های سرویس گیمینگ shadow

ویژگی‌های سرویس گیمینگ shadow به قدری زیاد است که مطمئنا شما را تا چندین ساعت پای سیستم میخکوب می‌کند؛ به عنوان مثال، در این سرویس از کارت گرافیک حرفه‌ای مربوط به شرکت انویدیا با نام Quadro P5000 استفاده می‌شود. این کارت‌های گرافیک سرعت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل باعث بهبود عملکرد شما در بازی‌های ویدیویی مختلف می‌شوند.

همچنین در معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow می‌توان متوجه شد که این سرویس دارای 12 گیگابایت رم است و حافظه بسیار بالایی برای انواع بازی‌های ویدیویی دارد. در این سرویس ابری از یک هارد 256 گیگابایتی استفاده شده است که ظرفیت نسبتا محدودی دارد؛ اما با این وجود شما می‌توانید از عملکرد مطلوب این سرویس نهایت لذت را ببرید. بدون اینکه فضای ذخیره محدود آن شما را اذیت کند.

این شرکت اعلام کرده است که در آینده سرویس‌های جدیدی ارائه دهد تا در آن‌ها گیمرها با پرداخت اشتراک ماهانه بیشتر، فضای ذخیره بالاتری دریافت کنند؛ در این صورت شما می‌توانید با پرداخت هزینه بالاتر، از فضای ذخیره بیشتر این سرویس ابری گیمینگ نهایت لذت را ببرید. 

مطلب پیشنهادی: بهترین مانیتورهای گیمینگ

نحوه استفاده از سرویس گیمینگ ابری shadow

برای استفاده از سرویس گیمینگ shadow و داشتن تجربه‌ای به یاد ماندنی از بازی‌های ویدیویی، باید پهنای باند اینترنت شما حداقل بیشتر از 15 مگابیت بر ثانیه باشد. به این ترتیب قبل از شروع بازی و استفاده از سرویس گیمینگ shadow به این موارد مهم توجه کنید. در سرویس گیمینگ فضای ابری میزان پهنای باند اینترنت شما باید حداقل 3 برابر بیشتر از زمانی باشد که قصد دارید از طریق نتفلیکس ویدیوهای HD تماشا کنید. همچنین برای داشتن تجربه بهتر موقع استفاده از سرویس گیمینگ ابری shadow، بهتر است که از اینترنت کابلی استفاده نمایید.

به‌کارگیری از این سیستم، مانند این است که شما یک رایانه مخصوص برای بازی کردن برای خود خریداری کرده‌اید و می‌توانید از تمام سیستم برای انواع بازی‌های مختلف استفاده کنید. به این منظور برای اتصال به سرویس گمینگ ابری، باید pc ابری shadow را روی ویندوز خود نصب کنید. با انجام این کار می‌توانید از تمام خدمات و برنامه‌هایی که در ویندوز 10 به آن‌ها دسترسی دارید، استفاده نمایید. به این صورت که میزان وضوح بازی‌های مختلف را تا سطح 4K تغییر دهید یا از مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از سرویس گیمینگ ابری shadow

مزایای استفاده از Shadow برای گیمرها چیست؟

سرویس گیمینگ ابری shadow مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد. این مزایا باعث می‌شوند که شما تجربه فوق‌العاده بهتر و باکیفیت‌تری از بازی‌های رایانه‌ای داشته باشید و بتوانید با بالاترین سرعت ممکن و بهترین ویژگی‌ها، این بازی‌های کنسولی را انجام دهید. از این رو برای آشنایی بیشتر استفاده از گیمینگ ابری shadow برای گیمرها، در ادامه به مهم‌ترین مزایای آن خواهیم پرداخت.

عملکرد سریع

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای سرویس گیمینگ ابری shadow که باعث جلب توجه بسیاری از گیمرها شده است، سرعت فوق‌العاده بالای آن می‌تواند باشد. به این صورت که شرکت سازنده این سرویس ادعا کرده است که سرعت بازی‌ها در این کلاود گیمینگ به قدری قدرت دارند که تمام گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند با رضایت کامل، تجربه فوق‌العاده‌ای از این بازی داشته باشند. اگرچه ممکن است در بخش‌هایی از این سرویس شاهد افت کیفیت باشیم؛ اما به‌طور کلی نسبت به خیلی از سیستم‌های گیمینگ ابری همچنان راضی کننده است.

اینترنت قدرتمند

شرکت سازنده سرویس گیمینگ ابری شادو اعلام کرده است که سرورهای این شرکت دارای اینترنت 1 گیگابایت بر ثانیه هستند و به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از اشتراک ماهیانه این سرویس، با سرعت فوق‌العاده بالایی مراحل مختلف بازی‌های ویدیویی را به اتمام برسانید. این در حالی است که سرعت خیلی از سرویس‌های دیگر در بازی‌های ویدیویی همچنان پایین است. اگر هم بخواهید از اینترنت بی‌سیم استفاده کنید، سرعت این اینترنت تا حد خیلی زیادی به موقعیت مکانی و تنظیمات روتر بستگی دارد.

پشتیبانی از اغلب بازی‌های pc

سرویس گیمینگ ابری پرطرفدار shadow، تقریبا از همه بازی‌های موجود در pc پشتیبانی می‌کند. از این‌ رو، تفاوتی نمی‌کند که سلیقه شما به چه نوع بازی‌هایی رایانه‌ای نزدیک‌تر است. در هر شرایطی می‌توانید بازی موردعلاقه خود یا حتی بازی‌های مشابه آن را در این سرویس گیمینگ ابری پیدا کنیدو با استفاده از آن‌ها، لذت بسیار زیادی در اوقات فراغت خود ببرید.

مزایای استفاده از shadow برای گیمرها

راحتی در استفاده از دستگاه

برخلاف خیلی از سیستم‌های ابری گیمینگ دیگر، کار کردن با سرویس گیمینگ ابری shadow بسیار راحت است و هر کسی با هر میزان اطلاعاتی که از گیمینگ داشته باشد، به‌راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. تنها کافی است که اطلاعات اولیه و پایه‌ای درباره نحوه استفاده از این سیستم را یاد بگیرید و سپس خیلی راحت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از مزایا و ویژگی‌های سرویس گیمینگ shadow بهره‌مند شوید.

دانلود سریع بازی‌ها

سرعت بالای اینترنت در دانلود بازی‌های shadow، باعث شده است که لگ و اختلالی که در سرویس‌های دیگر شاهد آن هستیم، به هیچ عنوان وجود نداشته باشد. به‌علاوه شما می‌توانید با برای اطلاع از نحوه نصب این سرویس و استفاده از خدمات موجود در آن، به دانلود فارسی مراجعه کنید تا از مزایای سرویس گیمینگ shadow بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی: بهترین هدست‌های گیمینگ

کلام آخر

در این مقاله به معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow پرداختیم. شناخت سرویس shadow به گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای کمک می‌کند تا بتوانند با اطلاع بیشتر از این برنامه و خدمات آن، به تمام ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در این سرویس‌ها وجود دارند، دسترسی داشته باشند. به‌علاوه، این خدمات باعث می‌شود که گیمرها بتوانند تجربه بی‌نقص و بی‌نظیری از انواع بازی‌های ویدیویی به‌دست بیاورند. پس تنها کافی است که این سرویس ابری را نصب کنید و هزینه ماهیانه آن را بپردازند تا با دنیای جدیدی از انواع بازی‌های ویدیویی با کیفیت بالا و عملکرد عالی آشنا شوید.

سوالات متداول

  • کارایی سرویس گیمینگ ابری shadow چیست؟

در واقع shadow یک کامپیوتر مجازی قدرتمند است که کاربرد آن در اجرای انواع بازی کنسولی، انتقال تصویر، صدا و غیره است.

  • سرویس گیمینگ ابری shadow چه مزیتی نسبت به کامپیوتر گیمینگ دارد؟

از مهم‌ترین مزایای سرویس گیمینگ ابری shadow قابلیت حمل و نقل و هزینه کمتر نسبت به کامپیوتر گیمینگ است.

  • از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس گیمینگ shadow چیست؟

از جمله ویژگی‌های سرویس گیمینگ shadow، انعطاف‌پذیری بالا، قدرتمند بودن سخت افزار و دسترسی به لپ‌تاپ، موبایل و کامپیوتر است.

معرفی سرویس گیمینگ ابری shadow

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *