هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم
هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم

فصل پنجم بازی Fortnite یکی از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین بازی‌های بتل رویال به‌شمار می‌آید که طرفداران خیلی زیادی در میان گیمرها دارد. در ضمن، فصل پنجم فورت نایت بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم منتشر می‌شود تا در آن گیمرها شاهد تغییرات قابل‌توجه و شگفت‌انگیزی باشند.

به خاطر وجود این تغییرات، مطمئنا فصل پنجم بازی معروف Fortnite خیلی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر از فصل‌های قبل است. در واقع آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود و به گفته استودیو ایپک گیمز ، سازنده بازی معروف فورت نایت، امکان تغییر نقشه در فصل 5 وجود دارد. از این رو در ادامه به چالش‌های فصل 5 Fortnite می‌پردازیم تا اطلاعات بیشتری درباره فصل جدید این بازی به دست بیاورید.

تغییرات جذاب فصل پنجم بازی Fortnite

هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم مربوط به تغییرات متعددی است که در این بازی به وقوع خواهند پیوست. شاید به‌طور کامل، برخی از آن‌ها نشناسیم؛ اما بدون شک یکی از جذاب‌ترین چالش‌های موجود در فصل پنجم این بازی، زمین گبم متفاوت آن خواهد بود که به احتمال خیلی زیاد نسبت به فصل چهارم، تغییراتی در آن رخ بدهد.

استودیو تولیدکننده این بازی؛ یعنی استودیو اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرده است که در فصل جدید، قرار است Battle Pass جدیدی نمایان شود که بازیکنان آن می‌توانند با خرید قسمت‌های مختلف آن، چالش‌های جدیدی را پشت سر بگذارند و هیجان بیشتری در بازی داشته باشند.

با پشت سر گذاشتن هر یک از چالش‌ها در این بخش، Tierهای بازیکنان افزایش پیدا می‌کند، به‌طوری که کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها جوایز متعددی به دست بیاورند؛ مانند فصل چهارم که رویدادهای جالبی رخ داد. در فصل پنجم فورت نایت نیز باید انتظار رویدادهای جذاب و هیجان‌انگیزی باشیم که قرار است همه را میخکوب کند. اگرچه استودیو اپیک گیمز جزئیات کاملی درباره فصل پنجم بازی Fortnite اعلام نکرده است؛ اما تا حدودی می‌توانیم حدس بزنیم که نسبت به فصل چهارم، باید رشد بهتری داشته باشد.

قسمت جدید Battle Pass در فصل جدید بازی Fortnite

پیش از این گفتیم که یکی از مهمترین تغییرات موجود در فصل 5 Fortnite که باید از آن آگاه شوید، قسمت جدید بخش Battle Pass است. این بخش جدید باعث می‌شود که کاربران و گیمرها تجربه خیلی جذابتر و مهیجی از بازی پیدا کنند و چالش‌های متعددی را از سر بگذرانند.

در این قسمت جدید، آیتم‌های تزیینی متعددی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها، بازی را برای خود شخصی‌سازی کنند و گزینه‌های مختلفی را با سلیقه خود در بازی به وجود بیاورند. به عنوان مثال، گزینه پوسته (Skin) یکی از این بخش‌ها است که با استفاده از آن می‌توانید تغییراتی در شخصیت‌ها به وجود بیاورید. همچنین در هر یک از Tierهای موجود، آیتم‌های دیگری نیز ارائه می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید چالش‌های فصل 5 Fortnite را با خیال راحت‌تری بگذرانید.

با گذراندن هر چالش، تعدادی ستاره به عنوان امتیاز برای شما در نظر گرفته می‌شود که با جمع کردن این ستاره‌ها، سطح شما ارتقا پیدا می‌کند. به این صورت که هر ۱۰ ستاره، منجر به ارتقای یک لول شما در سطح بعد می‌شود. در فصل‌های ۳ و 4 این بازی، به ترتیب آیتم‌های Tier برای بازیکنان روی عدد ۷۰ و ۱۰۰ بود. از این رو، انتظار می‌رود که فصل پنجم بازی Fortnite دارای آیتم‌های بیشتری در بخش Tier داشته باشد.

قسمت جدید Battle Pass در فصل جدید بازی Fortnite

تغییر نقشه بازی در فصل پنجم Fortnite

در حال حاضر انتظار می‌رود که در فصل پنجم بازی Fortnite تغییرات محسوسی در نقشه بازی ایجاد شود. دلیل این موضوع هم این است که وقتی فصل سوم این بازی به اتمام رسید و فصل چهارم منتشر شد، زمین بازی به طور محسوسی تغییر کرده بود.

به عنوان مثال، زمانی که کاربران موشکی را به آسمان پرتاب می‌کردند، حفره بزرگی به وجود می‌آمد که به مرور زمان این حفره بزرگ و بزرگتر می‌شد. متاسفانه استودیو پیک گیمز اطلاعات دقیق‌تری درباره زمین بازی فصل پنجم این بازی منتشر نکرده است.

آیتم‌های جدید در فصل پنجم بازی فورتنایت

پیش از این گفتیم که هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم، مربوط به چالش‌ها و تغییر نقشه فصل جدید است. کاربران در فصل جدید این بازی باید چالش های فصل 5 Fortnite را پشت سر بگذارنند تا وارد مرحله آخر شوند. این چالش‌ها به همراه وجود آیتم‌های جدید بازی، باعث شده است که جذابیت و هیجان آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند. اگرچه اطلاعات دقیقی درباره تمام آیتم‌های موجود در این بازی اعلام نشده است؛ اما به خاطر وجود بتل پس جدید، انتظار می‌رود که در فصل پنجم شاهد آیتم‌های بسیار جذاب‌تری باشیم.

دلیل این موضوع هم این است که در توییت مربوط به بازی فورت نایت، تعدادی کدهای بازی منتشر شدند که با توجه به این کدها، می‌توان چندین اسم مشخص شده را مشاهده کرد. برخی از این اسم‌ها شامل مواردی مانند Vines، Golden، Glitchin، Ice و Stripes & Starts Starfish هستند که به نظر می‌رسد این آیتم‌ها بازی‌هایی باشند که در فصل پنجم با آن‌ها روبرو خواهیم شد.

آیتم‌های جدید در فصل پنجم بازی فورتنایت

تغییرات بازی فورتنایت در بخش Save The World

یکی دیگر از تغییراتی که از فصل پنجم بازی Fortnite می‌توانیم شاهد آن باشیم، تغییراتی در بخش Save The World است. به محض اینکه شما بازی فورتنایت را روی نسخه پنجم به روزرسانی کنید، متوجه شخصیت «کنی ولی» ‌خواهید شد. در ضمن می‌توانید از طریق این شخصیت، به مناطق مختلف و منحصربه‌فرد جدیدی وارد شوید و به ماجراجویی بپردازید. شرکت اپیک گیمز، تیم سازنده این بازی اعلام کرده است که این شخصیت؛ یعنی شخصیت کنی ولی می‌تواند به هر سوالی که کاربران درباره دکتر ویندررمن و سایر شخصیت‌های فصل‌های قبل دارند، پاسخ بدهد.

اضافه شدن سلاح‌ها در فورتنایت

مطمئنا این همه تغییرات و چالش‌های فصل 5 Fortnite بدون داشتن سلاح‌های جدید، می‌تواند خیلی حوصله سربر باشد. در فصل جدید بازی فورت نایت، به احتمال زیاد باید شاهد سلاح‌های منحصربه‌فردی باشیم که به‌تازگی به بازی اضافه شده‌اند و قرار است در اختیار کاربران گذاشته شوند.

مهم‌ترین دلیل وجود این تغییر، بخش جدید کروم در آن است که با استفاده از آن بازیکنان راحت‌تر می‌توانند از دیوارها عبور کنند و پویایی بیشتری در صحنه نبرد داشته باشند. البته باید گفت که یکی از مهم‌ترین تغییرات فصل پنجم فورتنایت، این است که در میدان نبرد دیگر نمی‌توان برای محافظت از خود، پشت دیوار پنهان شد؛ چراکه دیوارها دیگر توانایی محافظت از شما را ندارند و استراتژی  برای محافظت به‌شمار نمی‌آیند.

اضافه شدن سلاح‌ها در فورتنایت

مطلب پیشنهادی: اعتیادآورترین بازی‌های ویدیویی

کلام آخر

در این مطلب، هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم را در اختیار شما قرار دادیم. اطلاعات خیلی دقیقی درباره فصل جدید این بازی اعلام نشده است. با این‌ حال، انتظار می‌رود که در فصل جدید شاهد تغییرات قابل‌توجهی باشیم. چراکه بعد از به اتمام رسیدن هر فصل و رسیدن به فصل جدید، این تغییرات تا حد خیلی زیادی مشهود بوده‌اند. از این رو، به احتمال خیلی زیاد در چالش‌های فصل 5 Fortnite نیز گیمرها هیجان بسیار زیادی را تجربه خواهند کرد.

سوالات متداول 

  • چالش‌های فصل 5 Fortnite چیست؟

یکی از چالش‌های فصل 5 Fortnite شامل تعیین اهداف کوچک و بزرگ برای گیمرها است.

  • آیا هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم درست است؟

اطلاعاتی که درباره فصل پنجم بازی Fortnite منتشر شده، از سوی شرکت سازنده تایید شده است.

  • آیتم‌های جدید بازی Fortnite چیست؟

لیست برخی از آیتم‌های بازی مشخص شده است که شامل اسم‌هایی مانند Golden، Glitchin می‌شود.

هر آنچه از فصل پنجم بازی Fortnite میدانیم

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *