معرفی بازی موبایل Underground Blossom
معرفی بازی موبایل Underground Blossom

معرفی بازی موبایل Underground Blossom به‌عنوان یک اثر بی‌نظیر توسط استودیو Rusty Lake صورت گرفت. روایت عجیب و غافلگیر کننده‌ای است که تجربه متفاوتی را برای گیمرها رقم می‌زند. طرفداران بازی‌های فکری قطعاً با آثار استودیو راستی لیک آشنا هستند. داستان بازی Underground Blossom  نیز در مورد شخصیتی به اسم Rose Vanderboom است که گیمرها نقش وی را بر عهده دارند و هویت او در آخر داستان مشخص می‌شود.

این بازی در کنار خط داستانی عمیق، پازل‌های درگیر کننده‌ای را ارائه می‌کند. نقطه قوت این بازی نیز عجیب و غریب بودن فضای داستان و گاهی ترسناک بودن المان‌هایی است که در بازی‌های ویدیویی کمتر آن را مشاهده خواهید کرد.

سازندگان این اثر با دنبال کردن نقاط قوت آثار پیشین خود سعی کرده‌اند با ارائه بازی Underground Blossom موفقیت دیگری در کارنامه خود ثبت کنند. این بازی به صورت دمو منتشر شده و تنها دو فصل آن در دسترس قرار دارد. تجربه کلی نسخه دمو هم حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد که کاهش یا افزایش مدت آن بستگی به بازیکنان دارد.

داستان و گیم‌پلی بازی Underground Blossom

در معرفی بازی موبایل Underground Blossom ابتدا باید به خط داستان و روایت آن اشاره کنیم. داستان و گیم‌پلی بازی از یک ایستگاه مترو شروع می‌شود. در همان ابتدا کاراکتر اصلی داستان به نام Rose Vanderboom و کودکش را می‌بینیم که در ایستگاه قطار منتظرند. در این نسخه هویت Rose Vanderboom مشخص نیست و بازیکنان نقش وی را بر عهده دارند و احتمالاً در روند داستان شخصیت وی ظاهر می‌شود.

اگر دنبال‌کننده بازی‌های استودیو راستی لیک هستید، خانواده وندروم را از نسخه‌های پیشین می‌شناسید. شخصیت لورا که در بازی Cube Escape: Seasons حضور داشته را به یاد می‌آورید، Rose هم برای اولین بار در بازی Rusty Lake: Roots حضور داشته، از کاراکترهای اصلی به حساب می‌آید.

گیم‌پلی این بازی دقیقاً مانند نسخه‌های قبل، به صورت کلیک و اشاره‌ای است. بازیکن‌ها باید با جستجو در محیط‌های مختلف یک سری معما را حل کنند و اتفاقات داستان را پیش ببرند.

معرفی بازی موبایل Underground Blossom

بازی Underground Blossom به واسطه سوال‌هایی که در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و پاسخ‌های شوکه کننده‌ای که در اختیار آن‌ها می‌گذارد، وی را نسبت به پایان احتمالی که قرار است در آینده رخ بدهد کنجکاو نگه می‌دارد.

پازل‌هایی که در جریان داستان وجود دارند، باعث شده که بازیکنان بتوانند درک بهتری از اتفاقات داشته باشند. این پازل‌ها به واسطه پیوستگی که به صورت لحظه‌ای با روایت دارند، یکی دیگر از مهمترین نقاط قوت این اثر شناخته می‌شوند. معماهای بازی نیز بسیار خلاقانه‌ طراحی شده‌اند و به بهترین شکل ذهن گیمرها را به چالش می‌کشند.

با توجه به اتفاقاتی که برای شخصیت‌های Laura و Rose در نسخه‌های قبل اتفاق افتاده، بعید نیست که در بازی Underground Blossom هم قصد سازنده اثر، پرده برداشتن از رازهای مخفی خانواده وندربوم باشد. این اثر ماجراجویانه، در زمینه موسیقی بسیار درخشان عمل کرده و فضاهای سنگین بازی باعث شده که بازیکنان مؤثر عمل کنند.

در هر حال، اگر تجربه سایر بازی‌های ساخته شده توسط استودیو راستی لیک را دارید، بازی Underground Blossom در کنار تجربه منحصر به فرد و جذاب، ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی به صورت دمو عرضه شده و برای دریافت نسخه کامل آن می‌توانید به گوگل‌پلی و اپ استور مراجعه کنید.

گرافیک بازی Underground Blossom

در راستای معرفی بازی موبایل Underground Blossom، لازم است گرافیک بازی را نیز بررسی کنیم. گرافیک بازی Underground Blossom بسیار معمولی است. در ساختار گیم‌پلی بازی نیز جلوه‌های بصری خاصی وجود ندارد. فقدان المان‌های جذاب و متنوع، ممکن است بازی را برای گیمرها خسته‌کننده کند.

در واقع استودیو راستی لیک بیشتر بازی‌های ویدیویی خود را در همین سبک ارائه می‌کند و محیط بازی و گرافیک آن چندان هیجان انگیز نیست و تنها خط داستان است که گیمرها با خود همراه می‌سازد. این استدیو در معرفی بازی موبایل Underground Blossom نیز به همین شکل عمل کرده است. اما یکی از بارزترین ویژگی‌های گرافیک بازی، استفاده از طراحی دستی است. تمامی عناصر بازی با دقت و جزئیات زیاد به صورت دستی طراحی شده‌اند که به بازی حس و حالی منحصر به فرد و هنری می‌بخشد.

همچنین سبک هنری بازی یادآور بازی‌های کلاسیک و ماجراجویی‌های قدیمی است که با تلفیق المان‌های مدرن، تجربه‌ای تازه و نوستالژیک را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. با وجود گرافیک ساده، استفاده از پالت رنگی گسترده و متنوع، به بازی حس و حالی متفاوت و جذاب می‌دهد. رنگ‌ها به خوبی با هم ترکیب شده‌اند تا حس و حال هر محیط و صحنه را به بازیکنان منتقل کنند.

نورپردازی در بازی به گونه‌ای است که به ایجاد عمق و واقع‌گرایی در محیط‌ها کمک می‌کند. استفاده از نور و سایه‌ها برای تاکید بر جزئیات و ایجاد اتمسفر مناسب هر صحنه، یکی از نکات برجسته گرافیکی بازی است.

ویژگی‌های بازی Underground Blossom

ویژگی‌های بازی Underground Blossom

گام بعدی در معرفی بازی موبایل Underground Blossom، بررسی نقاط قوت و ویژگی‌های بازی است. بازی Underground Blossom جزو آثار کم‌نظیر استودیو راستی لیک است که هویت شخصیت مرموز آن در طول داستان مشخص می‌شود. همین موضوع ذهن بازیکنان را به چالش می‌کشد و باید در طول بازی یک سری معما را حل کنند. از مهمترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عجیب و غریب و ترسناک بودن فضای داستان
  • ارائه پازل‌های متعدد و امکان حل معماهای مختلف
  • موسیقی بی‌نظیر و نقش آن در ایجاد فضاهای سنگین بازی
  • به چالش کشیدن ذهن گیمرها

نقد و بررسی بازی Underground Blossom

در معرفی بازی موبایل Underground Blossom اشاره کردیم که این گیم‌پلی با ارائه خط داستانی جذاب و ماجراجویانه توانسته گیمرها را به شکل موثری با خود همرا کند.

  • از نقاط قوت بازی Underground Blossom این است که شما می‌توانید در محیط‌های مختلف و تعامل با اجسام، یک سری معما را حل کنید. در واقع اتفاقات داستان از طریق همین معماها پیش می‌رود. از سوی دیگر شما با قرار گرفتن در فضای عجیب و غریب داستان حساب کنجکاو خواهید شد که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در حال حاضر دو فصل از Underground Blossom منتشر شده، اما با توجه به نوع پایان‌بندی متفاوت فصل دو درصد بالایی از بازیکنان را برای پیش خرید نسخه کامل آن ترغیب کرده است.

سبک فکری این بازی باعث شده که گیمرها بسیار به ادامه مراحل علاقه داشته باشند. از نقاط قوت ضعف این بازی هم عدم داشتن گرافیک جذاب است و هیچ جلوه‌های بصری خاصی در گیم‌پلی بازی وجود ندارد.

کلام آخر

در معرفی بازی موبایل Underground Blossom، اشاره کردیم که این بازی یکی از ساخته‌های عجیب و غریب استودیو راستی لیک است که بازیکنان را وارد یک فضای ترسناک و معمایی می‌کند. گیمرها باید در هر مرحله یک سری پازل‌های فکری را  حل کنند تا در هر مرحله شخصیت و هویت کاراکتر اصلی نمایان‌تر ‌شود.

در مجموع این بازی که یکی از ساخته‌های متفاوت استودیو Underground Blossom است نسبت به نسخه پیشین آن روایت جذاب‌تری را ارائه کرده و می‌تواند به خوبی گیمرها را ساعت‌ها سرگرم کند. در حال حاضر نیز نسخه آیفون و اندروید این بازی بر روی پلی استور و گوگل پلی در دسترس است و شما می‌توانید آن را دریافت کنید.

سؤالات متداول

  • بازی Underground Blossom روایتگر چه داستانی است؟

این بازی روایتگر داستان شخصی به نام   Rose Vanderboom است که هویت نامشخصی دارد و در آخر شخصیت اصلی وی نمایان خواهد شد.

  • بازی Underground Blossom در چه سبکی ارائه شده است؟

این بازی در سبک بازی‌های فکری و پازلی ارائه شده و تجربه متفاوتی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

  • بازی Underground Blossom در چه نسخه‌هایی ارائه شده است؟

این بازی در حال حاضر در نسخه اندروید و آیفون ارائه شده و شما می‌توانید این بازی هیجان‌انگیز را از گوگل‌پلی و اپ‌ استور دریافت کنید.

 

معرفی بازی موبایل Underground Blossom

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *