بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر از منظر گیمرها
بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر از منظر گیمرها

دانلود بازی شوتر اول شخص کامپیوتر به دلیل تنوع بالای بازی‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. در طول تاریخ بازی‌های بسیار زیادی در این سبک به بازار عرضه شدند که هرکدام داستان و گیم‌پلی خاص خود را دارند. برای اینکه گیمرها بتوانند بهترین و مناسب‌ترین بازی را انتخاب کنند؛ باید به‌خوبی با آنها آشنایی داشته باشند. بازی‌های FPS از آن دسته بازی‌های خاصی هستند که در میان گیمرها موردبحث قرار می‌گیرند. به همین دلیل انتخاب بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های این سبک با استفاده از نظرات گیمرها مقداری آسان‌تر است.

بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر و جذابیت‌هایی که تمامی ندارند!

در این مقاله قصد داریم به طور کامل بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر از منظر گیمرها را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شده و در نهایت بر اساس سلیقه خود مناسب‌ترین بازی را دانلود کنید.

بازی Call of Duty

بازی Call of Duty یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر است که گیمرها او هیجان را با آن تجربه کرده‌اند. محبوبیت بسیار بالای این بازی در میان گیمرها باعث شده که در صدر فهرست دانلود بازی شوتر برای کامپیوتر قرار بگیرد.

بازی Call of Duty از آن دسته بازی‌های شوتر اول شخص است که در نسخه‌های مختلفی وارد بازار شده است. این بازی به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاصی مانند گرافیک بالا، محیط بازی جذاب، اسلحه‌های متفاوت، صداگذاری عالی، داستان و گیم‌پلی جذاب توانست محبوبیت زیادی میان گیمرها به دست بیاورد.

البته لازم به ذکر است که هرکدام نسخه‌های مختلف Call of Duty ویژگی‌‌های خاص خود را دارند. برای مثال؛ بازی Call of Duty نسخه وارزون بیشتر مناسب افرادی است که در بازی‌های شوتر تجربه بالایی دارند. این نسخه از بازی کال آو دیوتی دارای بازیکن‌های حرفه‌ای و بسیار سریعی است که افراد تازه‌کار به‌سختی می‌توانند با آنها مبارزه کنند.

بازی Call of Duty

بازی پابجی PlayerUnknown’s Battlegrounds

بازی پابجی که مخفف PlayerUnknown’s Battlegrounds است؛ یکی از جدیدترین و بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر است. با اینکه بازی پابجی یکی از بازی‌های نوظهور به شمار می‌آید، اما در این فاصله کم توانست محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرها به دست بیاورد.

داستان بازی پابجی به این شکل است که گیمرها در داخل نقشه خاصی با یک‌سری بازیکن دیگر رها می‌شوند. این افراد باید با استفاده از استراتژی‌های خاص، اسلحه‌های متفاوت و ایده‌های جدید برای زنده‌ماندن تلاش کنید. نکته بسیار مهمی که گیمرها باید درباره بازی پابجی بدانند این است که قبل از این بازی، عنوان‌های دیگری در این سبک وارد بازار شدند، اما بازی موفقی که توانست این سبک را به همگان تفهیم کند؛ بازی پابجی بود.

بازی پابجی هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت تیمی قابل‌اجرا است. در این بازی گیمرها هرکدام از بازیکن‌های طرف مقابل را بکشند؛ قادر به برداشتن تجهیزات آن خواهند بود. از جمله ویژگی‌های بسیار عالی پابجی می‌توان به تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات، به‌روزرسانی نقشه‌ها و وسایل نقلیه، گیم‌پلی واقع‌گرایانه، قابلیت تکرارپذیری بالا، تنوع بالای آیتم‌ها و وجود Airdropهای تصادفی در نقشه اشاره کرد.

تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده که گیمرها از بازی پابجی به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر نام ببرند. پس اگر به دنبال دانلود بازی شوتر اول شخص برای کامپیوتر هستید تا هیجان و آدرنالین زیادی را منتقل کند؛ پابجی یک گزینه بسیار عالی است.

بازی پابجی PlayerUnknown’s Battlegrounds

بازی Borderlands 3

بازی Borderlands از آن دسته بازی‌های شوتر اول شخص است که در نسخه‌های مختلفی به بازار گیم عرضه شده است، اما اگر گیمرها تمام نسخه‌های این بازی را انجام داده باشند؛ شاید نسخه Borderlands 3 بهترین نسخه این بازی به‌حساب نیاورند. بیشتر گیمرها معمولاً از لحاظ هیجان و جذابیت بسیار بالا، نسخه Borderlands 2 را انتخاب کنند.

با اینکه نسخه دوم بازی بردرلند هیجان بیشتری را به گیمر منتقل می‌کند، اما بدون شک نسخه سوم آن کامل‌ترین و بزرگ‌ترین نسخه این بازی به شمار می‌آید. همین امر باعث شده که در لیست بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر  بازی Borderlands 3 را انتخاب کنیم.

بزرگی و عظمت فضای بازی، باعث می‌شود که گیمرها حسابی غرق در بازی شده و ساعت‌ها پای سیستم خود بنشینند. نکته بسیار جذابی که سازندگان این گیم درباره تعداد اسلحه‌ها بیان کرده‌اند باعث شده که گیمرها حسابی سورپرایز شوند. طبق گفته این افراد، بازی Borderlands 3 بیش از یک میلیارد اسلحه را در اختیار گیمرها قرار داده تا بدون هیچ محدودیتی به مبارزه بپردازند.

اگر بخواهیم بازی Borderlands 3 را به‌طورکلی مورد بررسی قرار دهیم؛ به این نتیجه می‌رسیم که از لحاظ تنوع اسلحه، مهارت‌ها، مسائل بصری، کیفیت گیم‌پلی و صداگذاری عملکرد بسیار خوبی دارد.

بازی Borderlands 3

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

بدون شک بازی Wolfenstein یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌هایی است که گیمرها در سبک شوتر اول شخص تجربه کرده‌اند. این بازی علاوه بر ویژگی‌های خاصی که دارد؛ از داستان جذاب و منحصربه‌فردی هم برخوردار است. داستان این بازی درباره جنگ جهانی دوم است، اما این داستان به نحوی ساخته شده که ارتش نازی‌ها برنده این جنگ شده‌اند.

به عقیده بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای، بازی ولفنشتاین پدر معنوی بازی‌های شوتر اول شخص است. این بازی به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز است که گیمرها از انجام آن اوج لذت و هیجان را تجربه خواهند کرد. در این بازی، گیمرها کنترل شخصیت بی جی بلزکویچ را در اختیار گرفته و باید با استفاده از اسلحه‌های مختلف و استراتژی‌های خاص خود، نازی‌ها را از بین ببرند.

تاکنون نسخه‌های مختلفی از بازی ولفنشتاین منتشر شده است، اما نسخه Wolfenstein 2: The New Colossus بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر آنها به شمار می‌آید. این نسخه از بازی‌های Wolfenstein از لحاظ انسجام گیم‌پلی و جذابیت فضای بازی، برتری خاصی نسبت به سایر نسخه‌ها دارد. لازم به ذکر است که این بازی در مراسم Game Awards 2017 توانست جایزه بهترین بازی اکشن را دریافت کند.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

بازی Far Cry 2

در سال 2008 بود که استودیوی UBISOFT یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر را منتشر کرد. بازی Far Cry به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشت؛ در زمان بسیار کوتاهی مهمان تمامی سیستم‌ها شد. این بازی در نسخه‌های مختلفی وارد بازار شده است، اما طبق نظرات گیمرها، Far Cry 2 بهترین و هیجان‌انگیزترین نسخه آن به شمار می‌آید.

بازی فار کرای دارای ویژگی‌های خاصی است، اما دراین‌بین فراهم‌کردن بازی تیمی با دوستان خود، یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است. گیمرها علاوه بر بازی تک‌نفره و طی‌کردن تمامی مراحل مختلف آن، می‌توانند در نقشه‌های مختلف بازی، به تیم‌های چند‌نفره تقسیم شده و با دوستان خود رقابت کنند.

فضای بسیار جذاب بازی، اسلحه‌های متنوع و کاربردی، صداگذاری حرفه‌ای و… از جمله بهترین ویژگی‌های بازی Far Cry 2 هستند. جذابیت این نسخه از بازی آن‌قدر بالا بود که گیمرها نسخه‌های بعدی را با آن مقایسه می‌کردند. اگر می‌خواهید اوج هیجان و رقابت را با دوستان خود تجربه کنید؛ بازی Far Cry 2 را در اولویت خود قرار دهید.

بازی Far Cry 2

بازی Battlefield: Bad Company 2

دانلود بازی شوتر برای کامپیوتر میان گزینه‌های متعدد بسیار سخت و زمان‌بر است، اما به‌جرات می‌توان گفت که بازی Battlefield: Bad Company 2 تمام گیمرهای علاقه‌مند به این سبک را ساعت‌ها پشت سیستم خواهد نشاند. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای که سال‌ها با این بازی الفت گرفته‌اند؛ از آن به‌عنوان بهشت عظیم بازی‌های شوتر اول شخص نام می‌برند.

در سال 2010 بود که استودیوی بازی‌سازی DICE و EA یک شاهکار فوق‌العاده در سبک شوتر اول شخص را به دنیای گیم معرفی کردند. بازی Battlefield: Bad Company 2 با ورود خود به بازار بازی‌های ویدئویی حسابی گیمرها را سورپرایز کرد. این بازی با داستان بسیار جذاب خود و رونمایی از فصل‌های مختلف آن، گیمرها را به دنیای متفاوتی برده بود.

استفاده از نقشه‌های متفاوت به همراه گیم‌پلی فوق‌العاده، جذابیت بازی Battlefield: Bad Company 2 را بیشتر از پیش کرد. این ویژگی‌های عالی باعث شد که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر شناخته شود و گیمرها با مرور زمان عاشق این بازی شده و همیشه آن را در سیستم خود داشته باشند.

بازی Battlefield: Bad Company 2

بازی Overwatch

بازی Overwatch توسط شرکت Blizzard Entertainment با الهام‌گیری از بازی Team Fortress 2 ساخته شد. این بازی بسیار عالی توانست گیمرهای بسیار زیادی را به‌طرف خود جذب کرده و حتی در مراسم Game Awards 2016 به‌عنوان بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر شناخته شد.

بازی Overwatch که نسخه دوم آن هم ساخته شده است؛ به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بسیار خاصی مانند اجرای بازی به‌صورت چندنفره و آنلاین، گرافیک بالا، صحنه‌های اکشن فوق‌العاده، صداگذاری حرفه‌ای، داستان و گیم‌پلی جذاب، توانست خود را در لیست بهترین بازی‌های شوتر شخص اول کامپیوتر معرفی کند.

بازی Overwatch

بازی Doom Eternal

بازی Doom یکی از بازی‌های شوتر محسوب می‌شود که با ارائه نسخه Eternal به تکامل رسید. در حال حاضر بازی Doom Eternal از نظر گیمرها یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر است که انجام آن اوج هیجان را به گیمرها انتقال خواهد داد.

معمولاً گیمرها از بازی‌های سبک شوتر اول شخص انتظارات خاصی دارند تا بتوانند ساعت‌های متوالی در دنیای گیم غرق شوند. بازی Doom Eternal توانسته تمامی انتظارات یک گیمر حرفه‌ای را از بازی شوتر اول شخص برآورده کند. این بازی دارای گیم‌پلی بی‌نقص و بسیار سریع است که ساعت‌ها گیمر را در دنیای بازی نگه خواهد داشت.

علاوه بر گیم‌پلی عالی، ویژگی‌های دیگری مانند صحنه‌های شلوغ و حماسی، وجود دشمن‌های ریزودرشت، صداگذاری حرفه‌ای و داستان جذاب توانسته‌اند علاقه گیمرها به بازی Doom Eternal را بیشتر کنند.

بازی Doom Eternal

بازی Halo: The Master Chief Collection

در کنار تمامی بازی‌هایی که معرفی کردیم؛ سری بازی‌های Halo هم از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این بازی‌ها به دلیل صحنه‌های اکشن فوق‌العاده و گیم‌پلی بسیار عالی، توانسته خود را در لیست بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر جای دهد. در طول سالیان اخیر، 6 نسخه مختلف شامل Halo Combat Evolved، Halo 2، Halo 3، Halo 3: ODST، Halo  و Halo 4 از این بازی به بازار گیم عرضه شده‌اند.

تعداد بالای نسخه‌های بازی Halo نشان‌دهنده محبوبیت بسیار بالای آن در میان گیمرها است. نکته بسیار مهمی که باید درباره این سری بازی‌ها بدانید این است که تمامی این نسخه‌ها برای کنسول بازی عرضه شدند تا اینکه بالاخره نسخه Halo: The Master Chief Collection برای سیستم‌های خانگی ساخته شد.

بازی Halo: The Master Chief Collection توانسته سبک شوتر اول شخص را به‌خوبی پیاده کرده و با ویژگی‌های خاصی که دارد، گیمرها را شیفته خود کند. یکی از این ویژگی‌های عالی، کمپین داستانی جذاب است که لذت انجام بازی را برای گیمرها چندبرابر می‌کند. همچنین امکان انجام بازی در حالت‌های چندنفره و آنلاین می‌تواند هیجان بیشتری به دنبال داشته باشد.

بازی Halo: The Master Chief Collection

جمع‌بندی

دانلود بازی‌ شوتر به دلیل تنوع بالای بازی‌ها و سطح بالای آنها، بسیار سخت و زمان‌بر است. این دسته از بازی‌ها به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در بین گیمرها دارند؛ با داستان‌ و گیم‌پلی متفاوتی به بازار گیم عرضه شده‌اند. معمولاً گیمرهایی که قصد دانلود بازی شوتر برای کامپیوتر را دارند؛ با این سؤال مواجه می‌شوند که بهترین بازی شوتر شخص اول کامپیوتر کدام است؟

در طول تاریخ گیم، انواع بازی‌های شوتر توسط شرکت‌های معتبر بازی‌سازی ساخته شده‌اند. بهترین و مناسب‌ترین روشی که می‌توان با استفاده از آن بهترین‌ بازی‌ها را انتخاب کرد؛ بررسی بازی‌های شوتر از منظر گیمرها است.

در این مقاله به طور کامل بهترین بازی‌های شوتر اول ‌شخص کامپیوتر از منظر گیمرها را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شده و در نهایت بر اساس سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر بعد از خواندن این مطلب همچنان درباره دانلود بازی شوتر اول شخص برای کامپیوتر سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

جدیدترین بازی شوتر اول شخص کدام است؟

بازی پابجی یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر است که توانست خیلی زود خود را در میان بهترین‌ها جای دهد.

آیا برای نصب بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز داریم؟

بدون شک بازی‌های شوتر به دلیل گیم‌پلی درگیرکننده و گرافیک بالایی که دارند؛ برای اجرای بهتر و سریع‌تر، به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز دارند.

مهم‌ترین دلیل محبوبیت بازی‌های شوتر کدام است؟

صحنه‌های اکشن بسیار جذاب، گیم‌پلی سریع، داستان هیجان‌انگیز، مبارزه با دشمنان مختلف، انجام بازی به‌صورت آنلاین و تیمی از جمله ویژگی‌های بسیار مهمی هستند که بازی‌های شوتر اول شخص را به دنیای گیمرها پیوند زده‌اند.

کدام‌یک از بازی‌های شوتر جاه‌طلبی بیشتری دارند؟

تقریباً تمام گیمرها روی این موضوع اتفاق‌نظر دارند که فرنچایز Doom یکی از بهترین و دیوانه‌وارترین فرنچایزهای شوتر در طول تاریخ است. البته لازم به ذکر است که بازی Doom Eternal به دلیل نقطه عطفی که در صنعت بازی‌سازی ایجاد کرد؛ به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین بازی شوتر اول شخص شناخته می‌شود.

 

 

9 مورد از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص کامپیوتر از منظر گیمرها

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *