دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی آنلاین Overwatch v1.44.0.1.65513

Overwatch شما در قالب یک گروه 6 نفری قرار می دهد. گروهی که می توان شخصیت های آن را از میان 25 شخصیت از پیش ساخته شده انتخاب کرد که با نام Hero شناخته می شوند و هر کدام نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و با استایل خاص به مبارزه می پردازند. در این بازی بازیکنان باید از نقاط خاصی رو نقشه محافظت کنند یا برای تسخیر آن نقاط اقدام کنند. این در حالی است که تیم مقابل سعی دارد تا به آنها حمله کند. در ازای پیروزی در مراحل مختلف، بازیکنان امتیاز های خاصی نظیر لباس های جدید، تجربه برای بازیکن و … را دریافت می کنند. روحیه تیمی شما در این بازی بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود چرا که دستیابی به پیروزی و نیل به اهداف تعیین شده در گرو پیروی از قوانین کار گروهی است.

سایر توضیحات: بازی Overwatch یکی از بهترین بازی های سبک آنلاین و گروهی است که توسط شرکت Blizzard Entertainment در سال 2014 برای پلتفرم های مختلفی نظیر ویندوز، PS4 و XBOX One تولید و عرضه شده است. در این سال ها، این شرکت تمام توان خود را به کار بسته تا با اضافه کردن نقشه های جدید، کاراکتر های جذاب تر و نیز ماموریت های خطیر جذابیت آن را همیشه حفظ کند. همچنین این بازی در این سال ها برنده جوایز متعددی در زمینه بازی های کامپیوتری از جشنواره های مختلف شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

نام: Overwatch
شرکت سازنده: Blizzard Entertainment
ورژن: v1.44.0.1.65513
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: Backup Battle.net
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - اول شخص
امکان استفاده بصورت آنلاین: فقط آنلاین
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/11/14 نسخه v1.44.0.1.65513 اضافه شد .
  • 31 replies
    1. Gamer says:

      سلام بزرگواران
      این بازی تو راهنمای نصب زدسن از اتصال به اینترنت جلوگیری شود بعد نوشتین آنلاینه
      الان میشه این کرکی رو آنلاین بازی کرد؟

      پاسخ دادن
    2. mohammadreza says:

      سلام و عرض خسته نباشید
      یه سوال فنی داشتم، این بازی نیاز به نرم افزار تغییر ای پی داره؟

      پاسخ دادن
    3. نیما says:

      سلام من اکانت ساختم ولس وقتی تو خود owerwach میخوام بزنم دکمه log in فعال نیست یعنی باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
    4. 110 says:

      سلام مجدد، خب دوست محترم، شما که نوشتی آنلاین هست، یکدفعه بنویس باید اکانت خریداری بشه دیگه! من فکر کردم بخش آفلاین هم داره، این همه حجم هدردادم باز دیدم داره هی دانلود داخلی انجام میده؟! اصلا معلوم نیست چه خبره حتی فایل کرکش هم مشخص نیست! یدفه این بیلیزارد رو باز کرد و …

      پاسخ دادن
      • MR.PIGANO says:

        دوست عزیز باید بازی رئ از طریق برنامه بتل نت که کلاینت مخضوض بازی های بلیزارد هست اجرا کنی و قبل از اجرا کردن هم باید بازیرو بخری که تو سایتا میفروشن کدشو. بعد از خرید تو بتل نت کد رو ئارد میکنی و هنگام نصب بازی مسیر فایل دانلودیو بهش میدی.

        پاسخ دادن
    5. alireza says:

      خسته نباشید در مرود این بازی نگفتید که این بازی free نیس و باید دوستان حتما cd key خرید کنن وگرنه نمیتونن این بازی رو بازی کنن که cd key هم حدود قیمتایه 170 تا 200 هزار تومان هس با تشکر از سایت خوبتون موفق و پیروز باشید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *