دانلود نرم افزار Internet Download Manager (IDM) v6.42.3 اینترنت دانلود منیجر


نرم‌افزار دانلود منیجر یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و افزایش سرعت دانلود فایل‌ها از اینترنت است. این نرم‌افزارها قابلیت از دست دادن اتصال اینترنتی در حین دانلود و همچنین ادامه دادن دانلودها از جایی که متوقف شده بودند را دارند. علاوه بر این، آن‌ها معمولاً امکاناتی مانند زمانبندی دانلود، دسته‌بندی فایل‌ها، و امکان استکان‌گذاری لینک‌های دانلود را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آنها قابلیت ادامه دانلود فایل‌ها با فرمت‌های مختلف، ارتقا کیفیت دانلود با تقسیم فایل‌ها به چند بخش (تکنولوژی Multi-threading) و پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف مانند HTTP، HTTPS، FTP و … است. در مجموع، استفاده از نرم‌افزارهای دانلود منیجر باعث بهبود تجربه کاربری در دانلود فایل‌ها از اینترنت می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد که بهترین کارایی و سرعت ممکن را در دانلود فایل‌های خود داشته باشند.

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

یک نرم افزار هوشمند بسیار حرفه ای می باشد که ویژگی های تقسیم بندی فایل ها را به عهده می گیرد و اگر فایلی دارای ویروس باشد به طور خودکار خطای لینک ویروسی را به شما اطلاع می دهد، این نرم افزار از سرورهای Proxy, FTP, HTTP, Koki, MP3, MPEG و غیره پشتیبانی می کند و شما می توانید فایل هایی را که نمی توانید با اینترنت دانلود منیجر دانلود کنید را به این نرم افزار ادغام کرده و به راحتی دانلود نمایید، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر از تمامی مرورگرها از جمله موزیلا، موزیلا فایرفاکس، آوانت، کروم و دیگر مرورگرهای محبوب پشتیبانی می کند و قدرت دانلود خودکار از این مرورگرها را دارد .

امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار تمامی شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر لذت ببرید . شما می توانید با این نرم افزار تمامی لینک های مورد نظر را در لیست دانلود اضافه کنید و مشخص کنید چند پارت به صورت هم زمان دانلود شود ، نرم افزار به صورت خودکار نمامی پارت ها را به نوبت دانلود می کند ، همچنین در این نرم افزار می توانید برای هر پارت محدودیت سرعت دانلود قرار دهید ، حتی دانلود منیجر را می توان تنظیم کرد که پس از اتمام دانلود فایل ها چه عملی را انجام دهد ، برای مثال کامپیوتر خاموش شود و یا در ساعتی خاص دانلود شروع و سپس متوقف شود .

Internet Download Manager دارای پوسته های متعددی نیر می باشد که به صورت جدا برای دانلود قرار کرفته است تا بتوانید محیط ساده نرم افزار را تغییر دهید . از دیگر امکانات این نرم افزار که باعث بالا رفتن سرعت دانلود می شود این است که نرم افزار فایل را به چند قسمت تقسیم کرده و سپس فایل های با حجم کمتر را دانلود می کند ، از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به مدیریت تعداد تقسیم فایل اشاره کرد برای مثال می توانید تنطیم کنید 1 پارت 2 گیگی یک پارچه دانلود شود و یا تقسیم به 8 پارت شود و دانلود شود . همچنین در صورتی که در ساینی از بوزر و پسورد برای دانلود استفاده می کنید می توانید آدرس سایت را به همراه یورز و پسورد به این نرم افزار اضافه کنید و به راحنی به دانلود بپردازید .

  • ویژگی های نرم افزار Internet Download Manager

  • افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر
  • قابلیت زمانبندی فایل های دانلودی برای ساعت های مختلف
  • پشتیبانی از سرور های پروکسی ، پروتکل های ftp و http ، فایروال ها ، ریدایرکت ، کوکی ها و …
  • پشتیبانی از مرورگر های Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و بسیاری دیگر
  • سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و جدیدترین نسخه ی ویندوز 10
  • پشتیبانی از پروتکل MMS
  • یکپارچه سازی برای اینترنت اکسپلورر 11
  • پشتیبانی از انواع بسیاری از سرور های پروکسی
  • پشتیبانی از پروتکل احراز هویت اصلی Microsoft ISA, and FTP proxy servers
  • پشتیبانی از زبان های فارسی
  • آموزش غیر فعال کردن Microsoft Security برای کرک کردن دانلود منیجر
  • برای اینکه فایل patch را از حالت فشرده بدون مشکل خارج کنید نیاز دارید که آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید .
  • برای اینکار می توانید مطابق آموزش غیر فعال کردن Microsoft Security پیش برید تا فایل patch را بدون مشکل از حالت فشرده خارج کنید.

آموزش نصب دانلود منیجر ( 0 تا 100 )

نام: Internet Download Manager
حجم فایل: 11 و 22 مگابایت
شرکت سازنده: Tonec FZE
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v6.42.3
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 27 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/27 نسخه Internet Download Manager v6.42.3 اضافه شد.
  • 555 replies
      • میلاد سعیدی says:

        yes. its because there is patch and crack files in rar file and antivirus will remove it. you must turn of firewall and antivirus

        پاسخ دادن
    1. beny bbz says:

      داداش این اصلا سریال نامبر نداره توش که فقط ایمل با پسورده که. !!!!!؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
    2. shaghayegh says:

      من نصب میکنم ولی کار نمیکنه چون همش از من نام .نام خانوادگی و….میخواد چیکار باید بکنم؟چندبار حذف کردم بازم نصب کردم نشده

      پاسخ دادن
      • Hamid says:

        سلام ، نرم افزار رو Uninstall کنید ، سیستم عامل رو ری استارت کنید ، به آدرس C:\Program Files (x86) رفته و پوشه Internet Download Manager رو پاک کنید ، مجددا نرم افزار رو نصب کنید .

        ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *