بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ
بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ

آن دسته از گیم‌پلی‌هایی که به عنوان بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ بشمار می‌آیند، به دلیل طراحی جذاب و بی‌نظیر، محبوبیت فراوانی بین گیمرها به دست آورده‌اند. نینتندو سوییچ کنسول بازی منحصربه‌فردی است؛ که بازی‌های بسیار با کیفیتی را ارائه می‌کند و شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از این بازی‌ها لذت ببرید.

بازی‌های نینتندو سوییچ موضوعات و سبک‌های متنوعی از ماجراجویی فانتزی تا ژانرهای مبارزه‌ای را دربردارد و هرکدام از این بازی‌ها با داستان جذاب و طراحی بی‌نظیر خود توانسته‌اند طرفداران بسیاری را بین گیمرها داشته باشند.

 معرفی بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ

بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ ، گیم‌پلی‌هایی هستند که در طول 6 سال عرضه این کنسول، بیشترین طرفدار را دارند. در حال حاضر بیش از ۱۳۰ میلیون از کنسول نینتندو سوییچ در سراسر جهان به فروش رسیده و به سومین کنسول پرفروش تاریخ بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است.

بی‌شک قسمت بزرگی از محبوبیت این کنسول به لطف بازی‌های فوق‌العاده‌ای است که ارائه می‌کند. بسیاری از گیمرها مایلند بدانند بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ کدامند؛ از این رو در ادامه به بخشی از جذاب‌ترین بازی‌های این کنسول اشاره خواهیم کرد.

 گیم‌پلی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

قطعاً یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ که در جایگاه اول این کنسول بازی قرار می‌گیرد و توانسته میلیون‌ها گیمر را به خود جذب کند، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. این بازی یک شروع قدرتمند برای کنسول هیبریدی نینتندو بود و توانست به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرد.

  • بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک اثر اکشن ماجراجویی است که در آن شما می‌توانید کنترل شخصیت‌های داستان را بر عهده بگیرید. به‌علاوه امکان گشت‌وگذار در سرزمین هایبر برای گیمرها فراهم است. ماجراجویی در این سرزمین حس اکتشاف را برای بازیکنان به دنبال داشته و باعث تجربه تکرار نشدنی برای آن‌ها می‌شود.

 

یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی این است که در همان ابتدا اصول بازی آموزش داده می‌شود و از آن پس می‌توانید کنترل بازی را بر عهده بگیرید. برای تکمیل بازی باید زمان زیادی صرف کنید و حداقل ۵۰ ساعت را به آن اختصاص دهید.

این بازی یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های چند سال اخیر است که جوایز زیادی از جمله بهترین بازی سال در مراسم  Game Awards  را به خود اختصاص داده است. برای دانلود این بازی محبوب و پرطرفدار به سایت دانلود فارسی مراجعه کنید.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 بازی Super Mario Odyssey

گیم‌پلی Super Mario Odyssey از آثار جذاب و شاهکاری است که در چند ماه ابتدایی این کنسول عرضه شد.

  • داستان این بازی از زمان دزدیده شدن پرنسس پیچ توسط باوزر کلید می‌خورد. در این داستان باوزر با انتقال پرنسس به سفینه خود قصد دارد وی را مجبور به ازدواج با خود کند که ماریو به قصد برهم زدن عروسی وارد داستان می‌شود.

Super Mario Odyssey قابلیت زیادی برای کنترل دشمنان بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و می‌توانند در جابجایی بین سکوهای مختلف از آن استفاده کرده و لحظات خلاقآن‌های را ایجاد کنند.

این کنسول بازی در حالت داک و یا دستی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده و دارای میانگین نمره ۹۷ در وب سایت متا کریتک است. گیم‌پلی Super Mario Odyssey در حال حاضر با عرضه ۹ میلیون نسخه، تبدیل پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ شده است.

 بازی Super Mario Odyssey

بازی Xenoblade Chronicles 2

گیم‌پلی Xenoblade Chronicles 2 از سری بازی‌های چندان شناخته شده در ایران نیست؛ اما یکی از موفق‌ترین آثار استودیو مونولیت سافت است. این بازی یک اثر اکشن و نقش‌آفرینی است که تمرکز بیشتری بر بخش داستان دارد.

در نسخه جدید شخصیت‌های داستان تغییرات زیادی داشته و امکان کنترل یکی از سه شخصیت‌های گروه برای گیمرها وجود دارد. برخلاف نسخه قبلی، خط داستان، چرخه روز و شب را نشان می‌دهد و بر روی نحوه بازی گیم‌پلیرها بسیار تأثیر دارد. به طور مثال دشمنان قدرت بیشتری در شب دارند و برخی از آیتم‌های موجود در بازی تنها در شب در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

این بازی در حال حاضر با کسب نمره ۸۳ به عنوان یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ است.

بازی Xenoblade Chronicles 2

بازی Mario Kart 8

این بازی ابتدا در کنسول  Wii Uعرضه شد؛ اما نینتندو سوییچ تصمیم گرفت تا این بازی را با محتوای قابل دانلود آن را تحت عنوان پک بازی Mario Kart 8 Deluxe به کنسول خود عرضه کند.

  • این بازی یک اثر در ژانر ریسینگ  است که کنترل شخصیت‌های محبوب سری بازی‌های ماریو را در مسابقات رانندگی در دست گیمرها قرار می‌دهد.

در حال حاضر امکان تجربه این بازی در به صورت ۴ نفره آفلاین نیز برای بازیکنان وجود دارد. بازی MarioKart 8 نه تنها از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ بشمار می‌آید، بلکه در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی نیز قرار گرفته است.

بازی Mario Kart 8

بازی  Splatoon 2

بازی  Splatoon 2یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده کنسول نینتندو است؛ که در ژانر اکشن با دوربین سوم شخص داستان را روایت می‌کند. این بازی تغییرات اساسی نسبت به نسخه قبل نداشته و هسته اصلی آن بسیار ساده طراحی شده است. همین سادگی باعث شده که هر بازیکن بتواند کنترل شخصیت‌ها را بر عهده داشته باشد.

بخش چند نفره بازی حالت‌های متعددی دارد که هر کدام از آن‌ها ساعت‌ها بازیکنان را مشغول می‌کند و یک فضای هیجان‌انگیز را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این بازی با فروش بیش از ۱۳ میلیون نسخه و با اکتساب نمره ۸۳ به عنوان یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ شناخته می‌شود.

بازی  Splatoon 2

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

گیم‌پلی The Elder Scrolls V: Skyrim که در لیست بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ قرار گرفته، از مهم‌ترین آثار نقش‌آفرینی است که شما می‌توانید تجربه بازی به عنوان اول و سوم شخص را داشته باشید.

این گیم‌پلی توسط استودیو بتسدا ساخته شده و جدیدترین نسخه آن نیز برای کنسول نسل نهم ایکس باکس نیز عرضه شده است.

  • داستان بازی The Elder Scrolls V: Skyrim به این صورت است که شما می‌توانید کنترل شخصیتی به نام Dragonborn را در دست داشته باشید و امکان انتخاب نژاد و جنسیت مانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی برای گیمرها وجود دارد.

در داستان این بازی، شخصیت اصلی توسط سربازان امپریال در معرض اعدام است؛ اما ناگهان ۲ اژدها وارد داستان شده و با کمک آن‌ها می‌توانید نجات یابید. اگر به دنبال ماجراجویی و انجام ماموریت‌های جذاب هستید، این بازی هیجان‌انگیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی ‏ Okami HD

اگر می‌خواهید یکی از آثار خاص کنسول نینتندو را تجربه کنید، این بازی یکی از بهترین گیم‌پلی‌ها با الهام از افسانه‌های کهن ژاپن است. در طول داستان الهه ماه یا شینتو به شکل گرگ سفید درآمده و گیمرها می‌توانند کنترل آن را بر عهده بگیرند.

گرافیک خاص و سبک گرافیک بازی بسیار خاص این بازی باعث شده که این بازی محبوبیت بسیاری بین کاربران داشته باشد. این بازی ابتدا در پلی استیشن ۲ در سال ۲۰۰۶ عرضه شد؛ اما نتوانست نظر گیمرها را جلب کند. پس از آن چندین بار برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم ارائه شد و در حال حاضر نیز نمره ۸۹ را در متای نسخه سویچ کسب کرده است.

بازی ‏ Okami HD

بازی  Hollow Knight

از محبوب‌ترین بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۷ تولید و یک سال بعد در کنسول نینتندو سوییچ ارائه شد، بازی  Hollow Knightاست. این بازی در ژانر مترویدوانیا ارائه شده و کنترل یک شوالیه را در سرزمینHallownest  به گیمرها می‌دهد.

اگر به بازی‌های چالش‌برانگیز علاقه دارید، این بازی می‌تواند به مدت ۳۰ ساعت شما را در یک فضای هیجان‌انگیز قرار دهد.  Hollow Knightبا کسب نمره 90 و فروش بی‌نظیر، توانسته نظر منتقدین زیادی را جلب کند.

بازی  Hollow Knight

گیم‌پلی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age

یکی دیگر از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ که کمتر شناخته شده است، بازیDragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age  است که از آثار نقش‌آفرینی مجبوب بشمار می‌آید. این بازی ساختار مشابه با سری‌های قبل آن داشته و بازیکنان در سفر ماجراجویانه خود، باید با هیولاهای مختلف مبارزه کنند.

  • شخصیت اصلی بازی پس از حمله، توسط یک خانواده روستایی بزرگ شده و در حال حاضر به دنبال کشف هویت واقعی خود در یک ماجراجویی جذاب است. برای تکمیل این بازی نیاز به ۶۰ ساعت زمان دارید.

در حال حاضر یازدهمین نسخه از سری بازیDragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age  ارائه شده و توانسته نمره ۹۱ را کسب کند.

گیم‌پلی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age

Divinity: Original Sin II

بازی Divinity: Original Sin II یکی از بهترین بازی های نقش‌آفرینی است؛ که توسط استودیو لارین تولید شده است. با عرضه این بازی در سال جاری، نام این استودیو در صدر جدول تولیدکننده بهترین آثار نقش‌آفرینی قرار گرفته است. این بازی به عنوان کاندیدای بهترین بازی سال نیز شناخته شده است.

  • داستان این بازی یک فانتزی قرون وسطایی است؛ که چند قرن پس از وقایع قسمت اول بازی جریان دارد. شما می‌توانید کنترل تمام شخصیت‌ها را در اختیار گرفته و به صورت تک نفره و چند نفره این بازی را تجربه کنید. این بازی در حال حاضر در نظر منتقدین بسیار موفق عمل کرده است و میانگین نمره ۹۳ را کسب کرده است.

Divinity: Original Sin II

بازی  The Legend of Zelda: Link’s Awakening

The Legend of Zelda: Link’s Awakening نسخه بازسازی شده سری زلدا است؛ که در سال 1993 عرضه شد. در بازسازی این بازی سعی شده که تا جای ممکن نسخه اثر اولیه حفظ شود؛ اما فضای مدرن‌تری در آن شکل گرفته است. زاویه دوربین این بازی نیز از بالا به پایین است.

  • این گیم‌پلی روایت جزیره کوهولینت است که کشتی لینک در طوفان نابود شده و شخصیت اصلی داستان باید چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. برای تکمیل بازی شما حدود ۱۵ سال زمان نیاز دارید که پر از چالش‌های جذاب است.

بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در سال ۲۰۱۹ نامزد بهترین بازی های اکشن در مراسم گیم اواردز شناخته شد؛ از این رو می‌توانیم آن را در فهرست بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ قرار دهیم.

بازی  The Legend of Zelda: Link’s Awakening

بازی  The Witcher 3: Wild Hunt

بدون شک یکی از بهترین بازی های نقش‌آفرینی نسل هشتم بازی  The Witcher 3: Wild Hunt است. اثر شاهکار استودیو لهستانی CPRED  داستان یک شکارچی افسآن‌های به نام گرالت را روایت می‌کند.

  • دختر خوانده گرالت در خطر است و پادشاه سرزمین نیلفگارد، به شما مأموریت می‌دهد که سیری را پیدا کرده و نزد او ببرید. این مأموریت چالش‌برانگیز حدود ۴۰ ساعت زمان می‌برد.

بازی ویچر ۳ در کنار مراحل اصلی، مراحل فرعی سرگرم‌کننده داشته و شما می‌توانید در یک سرزمین جادویی فوق‌العاده تجربه مهیج بازی پر از چالش را داشته باشید.

نسخه نینتندو سوییچ این بازی تمام محتویات اثر قبلی را بردارد. این اثر با داشتن۲۶۰ عنوان بازی، یکی از پرافتخارترین بازی‌های تاریخ ویدیو گیم بشمار می‌آید.

بازی  The Witcher 3: Wild Hunt

بازی  Luigi’s Mansion 3

در بازی  Luigi’s Mansion 3 شما کنترل برادر ماریو یعنی لوئیجی را بر عهده می‌گیرید. داستان بازی از این قرار است که دوستان در جریان مسافرت در یک هتل گیر می‌افتند و باید کنترل لوئیجی را در دست بگیرید و دوستان را از هتل نجات دهید.

بخش اعظم این بازی در هتل اتفاق می‌افتد و تم آن حس و حال متفاوتی دارد. سازندگان در طراحی گیم‌پلی سعی کرده‌اند هسته سری را حفظ کرده و حالت‌های چند نفره به بازی نیز اضافه شده است.

در حالت اول شما باید برای گرفتن روح‌ها مبارزه کرده و در حالت دوم با یکدیگر رقابت کنید. این نسخه از آثار محبوب و پرفروش نینتندو سوییچ  است و تاکنون ۱۲ میلیون نسخه آن به فروش رسیده است.

بازی  Luigi’s Mansion 3

بازی  Astral Chain

استودیو پلاتینیوم گیمز یکی از بهترین آثار خود را در کنار آثاری مانند بایونتا و Vanquish  عرضه کرده است. در سال ۲۰۰۹ بازی  Astral Chainبه صورت انحصاری بر روی کنسول نینیتو سوئیچ تولید شد و شما نقش کاراگاه پلیس را بر عهده دارید. این اثر قطعا یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ است.

  • در طول داستان باید یک پرونده واقعی با سرنخ‌های موجود را بررسی کنید و از شخصیت‌های مرتبط پرونده بازجویی نمایید. یکی از قابلیت‌های مهم این بازی چالش متعدد شخصیت‌ها برای هدف قرار دادن دشمنان است.

Astral Chainدر حال حاضر میانگین نمره ۸۷ را از منتقدین دریافت کرده و نامزد مراسم گیم اواردز در سال ۲۰۱۹ بوده است.

بازی  Astral Chain

بازی Cuphead

این بازی یکی از آثار با سبک و سیا قدیمی است. اگر دنبال بازی‌های سری متال و اسلاگ هستید، Cuphead  همان چیزی است که دنبال آن می‌گردید. این بازی اولین ساخت استودیو MDHR  محسوب می‌شود. اثری که در آن مبارزات زیادی وجود دارد.

شما در این گیم‌پلی کنترل یک فنجان به نام کاپ هد را بر عهده می‌گیرید. امکان بازی به صورت دونفره نیز وجود دارد و اگر قصد به چالش کشیدن خود و دوستانتان را دارید، بیش از ۱۰ ساعت می‌توانید در فضای سرگرم‌کننده داستان باشید.

بازی Cuphead

بازی Super Mario Maker 2

از بازی‌های مورد علاقه گیمرها در سبک کارتونی بازیSuper Mario Maker 2  است که به جرأت می‌توانیم آن را از بهترین بازی های نینتندو سوییچ به شمار آوریم. این بازی امکانات مختلفی داشته و مانند سری قبل می‌توانید نسخه‌های متعددی از این بازی را در دسترس داشته باشید.

البته برای رفتن به مراحل بعدی نیاز به اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ دارید و شما می‌توانید آن را به صورت تک نفره نیز بازی کنید.

بازیSuper Mario Maker 2

بازی Hades

استودیو سوپرجاینت قبل از بازیHades ، آثار  Pyre و  Transistorرا نیز منتشر کرده است. شما در این بازی نقش شاهزاده جهان زیرین را بر عهده دارید و به کمک دیگر خدایان المپ می‌توانید به جهان فانیان سفر کنید.

  • بازی Hades  در مجموع ۴ دانجن مختلف از جمله تاتاروس را دارد که باید به سراغ هر کدام برید و آن‌ها را نابود کنید. سیستم مبارزه این بازی، هک‌اند اسلش است و پر از زد و خورد مهیج است.

این بازی یکی از موفق‌ترین بازی‌های ساخته شده توسط استودیو سوپرجاینت است و در مراسم گیم اواردز، نامزد جایزه بازی سال و چند جایزه بازی دیگر بود که نمره ۹۳ متا را به خود اختصاص داد.

بازی Hades

 بازی  Animal Crossing: New Horizons

از دیگر بازی‌های انحصاری و جذاب بازی  Animal Crossing: New Horizonsاست. این بازی در ژانر شبیه‌سازی اتفاق می‌افتد. گیمرها باید کنترل یک جزیره را بر عهده بگیرند. با انجام ماموریت‌های مختلف شما می‌توانید مطابق میل خود، محیط و فضای داستان و همچنین مهارت کاراکترها را برای خود شخصی‌سازی کنید.

اگر به دنبال تجربه بازی‌های شبیه‌ساز هستید، این بازی که به عنوان یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ شناخته می‌شود، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و تجربه لذت‌بخشی را داشته باشید.

 بازی  Animal Crossing: New Horizons

بازی Ori and the Will of the Wisps

نسخه دوم از سری اوری که بسیار زبانزد گیمرها شده است. گیم‌پلی این بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه اصلی آن دارد. این بازی با داشتن گرافیک بی نظیر و جلوه‌های بصری ویژه توانسته توجه بسیاری از منتقدین و گیمرها را به خود جلب کند. از جمله افتخارات بازی Ori and the Will of the Wisps نامزدی گیم اواردز در سال ۲۰۲۰ است.

  • داستانی که با متولد شدن فرزند کورو، اوری یک همراه تازه خواهد داشت. چندی بعد یک جغد به داستان اضافه می‌شود که اوری را بر پشت خود سوار می‌کند؛ اما طوفان آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند.

بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی DOOM

DOOM  یک از بازی‌های اکشن و اول شخص به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این بازی گیمرها می‌توانند سلاح‌های جذابی را خریداری کرده و هر کدام را ارتقاء دهند. تمام المآن‌ها از گیم‌پلی تا موسیقی در راستای قرار دادن بازیکنان در مسیر پیروزی بر رقبا طراحی شده‌اند.

بازیDOOM  در کنار موسیقی متن جذاب، یکی از بهترین بازی های اکشن نسل هشتم نینتندو سوییچ  به شمار می‌آید.

بازیDOOM

بازی  Streets of Rage 4

این بازی یکی از باشکوه‌ترین بازی‌های نزدیک به سه دهه اخیر است. نسخه جدید آن فضای ناستالوژیک و بسیار خاصی دارد. بازی  Streets of Rage 4 هسته گیم‌پلی اصلی آن بوده و شما را در مقابل دشمنان در مراحل مختلف قرار می‌دهد.

این بازی حالت‌های چهار نفره را پشتیبانی می‌کند و امکان تجربه چند نفره آن به صورت آفلاین و آنلاین نیز وجود دارد. تاکنون میلیون‌ها گیمر از این بازی استقبال کرده و در وب‌سایت متاکریتیک نمره ۸۷ را کسب کرده است.

بازی  Streets of Rage 4

بازی  Death’s Door

از بازی‌های خلاقانه نینتندو سوییچ بازی  Death’s Door است که توسط یک تیم دونفره مستقل منتشر شده است.

  • این بازی در ژانر اکشن ماجراجویی است که شما می‌توانید نقش یک کلاغ را بر عهده داشته و وظیفه گرفتن روح موجودات بر عهده شما است. این بازی دارای مراحل متنوع است که شما در وارد به مقابله با هیولاها می‌کند. پس از شکست هیولاها نیز سر و کله کلاغ دیگری پیدا می‌شود و روح این هیولا را از چنگ شما بیرون می‌آورد.

دوربین بازی  Death’s Door زاویه ایزومتریک دارد. شخصیت اصلی بازی نیز سلاح‌های مختلفی از جمله شمشیر و کمان را در اختیار دارد و می‌توانید به صورت چند نفره این بازی را انجام دهید.

بازی  Death’s Door

بازی  Metroid Dread

از سری گیم‌پلی‌های جذاب و تاثیرگذار که در ژانر مترویدوانیا ساخته شده است، بازی  Metroid Dread است.

  • در این بازی شما کنترل شخصیت‌های مختلف از جمله سموس آران را بر عهده دارید و باید در سیاره ZDR  به ماجراجویی بپردازید. در طول بازی نیز می‌توانید به آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

از نکات جذاب این بازی این است که هر چقدر المآن‌های مختلف بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، هیجان طی کردن مراحل بعد دوچندان می‌شود. این بازی با کسب نمره ۸۸ یکی از بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ بشمار می‌آید.

بازی  Metroid Dread

 بازی Disco Elysium: The Final Cut

از بازی‌های نسل هشتم مستقل بازی Disco Elysium: The Final Cut است که توسط استودیو استونیایی  ZA/UMساخته شده است. این بازی در جهان دیستوپیایی جریان دارد و هر کدام از شخصیت‌های اصلی در یک سری اتفاقاتی قرار می‌گیرند که از قبل آن را نمی‌دانند و در یک هتل بیدار می‌شوند.

  • شخصیت اصلی بازی در واقع کارآگاه پلیس است و وظیفه تحقیق بر روی قتل یکی از همکاران خود را بر عهده دارد. در طول بازی با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوید. بخش اعظم این بازی بدون مبارزه است، با این حال دیالوگ‌های شاهکار و بی‌نظیر، این گیم‌پلی را برای بازیکنان بسیار جذاب کرده است.

تاکنون بازی Disco Elysium: The Final Cut افتخارات زیادی در کارنامه خود داشته و در مسابقات گیم اواردز در ۴ بخش بازی‌های مستقل، بهترین بازی نقش‌آفرینی، بهترین بازی اول استودیو و بهترین روایت نامزد شده است.

 بازی Disco Elysium: The Final Cut

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ ،  Super Mario 3D World + Bowser’s Fury  است که ترکیبی از بازی سوپر ماریو ادیسه با بازی Super Mario 3D World بشمار می‌آید.

  • این بازی دارای ۱۰۰ مرحله است که هر کدام آیتم مخصوص به خود را دارند. با جمع‌آوری این آیتم‌ها شما می‌توانید شخصیت داستان را نجات دهید. در کنار جلب نظر گیمرها، این بازی توانسته توجه منتقدین را به خود جلب کند و اکنون نمره میانگین ۸۹ را در وب سایت متاکریتیک  به دست آورده است.

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

بازی Persona 5 Royal

از دیگر بازی‌هایی که در لیست بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ جای دارد، بازی Persona 5 Royal  روایتگر پسر دبیرستانی به نام جوکر است. این نوجوان و دوستانش در جریان بازی باید به یک جهان فراطبیعی که زاده ذهن ناخودآگاه شخصیت اصلی داستان است، سفر کنند.

  • Persona 5 Royal در توکیو و جهان فراطبیعی متاورس جریان دارد؛ از این رو می‌توانید ساعت‌ها تجربه بازی مهیج را در دو فضای متفاوت را داشته باشید.

بازی Persona 5 Royal

بازی Monster Hunter Rise

Monster Hunter Rise  یکی از بهترین آثار نقش‌آفرینی است که توسط کمپانی کپکام ساخته شده است.

  • در این بازی شما شاهد نقش‌آفرینی باید نقش یک شکارچی را بر عهده داشته باشید و با گیر انداختن هیولاهای کوچک، به سراغ هیولاهای قدرتمندتر ببرید. این بازی به صورت تک نفره و چند نفره عرضه شده است و به صورت آنلاین می‌توانید ماموریت‌های مختلف را انجام دهید.

گفتنی است برای شکار هیولاهای مختلف و تکمیل بازی به ده‌ها ساعت نیاز زمان نیاز دارید. به‌علاوه چرخه زمان بازی خسته‌کننده نیست و حسابی سرگرم خواهید شد.

بازی Monster Hunter Rise

بازی Xenoblade Chronicles 3

یکی دیگر از نسخه‌های بازی سری زنوبلید،Xenoblade Chronicles 3  است که توسط استودیو مونولیت سافت منحصراً برای کنسول نینتندو سوییچ تولید شده است. سازندگان این بازی با اضافه کردن مواردی مانند پشتیبانی از ۷ بازیکن در یک گروه، جذابیت گیم‌پلی را دوچندان کنند.

  • در این بازی امکان انتخاب از بین ۱۹ شخصیت وجود دارد. نقشه بازی نیز بدون نسخه قبل قابل افزایش بوده و استانداردهای بازی مانند فست تراول را در بر می‌گیرد. این بازی را می‌توانیم در لیست بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ قرار دهیم.

بازی Xenoblade Chronicles 3

بازی Nier: Automata

استودیو پلاتینیوم گیمز توانایی خاصی در تولید بازی‌های اکشن دارد. Nier: Automata  یکی از آثار قدرتمندی است که نام این اثر را به عنوان بی‌نظیرترین آثار نقش‌آفرینی برجسته کرده است. داستان بازی روایتگر جهان آخرالزمانی بوده که جنگ تقریباً نسل پیش را از بین برده است.

  • در مراحل ابتدایی کنترل 2B را بر عهده دارید و در جبهه انسان‌ها هستید. در این بازی به مفاهیمی مانند زندگی، جنگ و امید پرداخته می‌شود و در کنار داستان فوق‌العاده جذاب، ساعت‌ها سرگرم خواهید بود.

بازی Nier: Automata

بازی 3 Splatoon

یکی از بازی‌های چند نفره و خانوادگی نینتندو سوییچ که آوازه زیادی دارد، بازی 3Splatoon  است. این گیم‌پلی تغییرات زیادی نداشته و کنترل‌های بازی فقط بهبود یافته‌اند. تعداد استیج‌های موجود در بازی نیز کمتر از قبل شده است.

علاوه‌بر این یک بخش تک نفره در بازی طراحی شده که پیشرفت مخصوصی نسبت به نسخه دوم را تجربه کرده است. ساختار جذاب و فوق‌العاده این بازی ارزش تکرار آن را دارد.Splatoon  در مراسم گیم اواردز، نامزد بهترین بازی های نقش‌آفرینی نیز بوده است.

بازی 3 Splatoon

بازی  Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revengeیکی دیگر از بازی‌های نقش‌آفرینی است که مانند بازیStreet of Rage 4  یکی از بازی‌های گروهی میهج است. این بازی سبک پیکسل آرت، برای حرکات مخصوص شخصیت‌ها طراحی شده است.

  • در مجموع ۷ شخصیت مختلف از جمله ۴ لاک پشت نینجا، استاد اسپلینتر، اپریل و کیسی جونز در این بازی قابل انتخاب هستند. شما در هر مرحله مقابل موج دشمنان قرار گرفته و باید در مقابل آن‌ها پیروز شوید.

این بازی، در حال حاضر جزو بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ است.

بازی  Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

 بازی Bayonetta 3

بازی Bayonetta 3 از آثار برجسته استودیو پلاتینیوم  گیمز است. خط گیم‌پلی Bayonetta 3 بر روی مبارزات اکشن متمرکز بوده و المآن‌های هک اسلش پایه اصلی داستان است. در این بازی شما کنترل بایونتا را بر عهده دارید و می‌توانید از سلاح‌های اصلی وی را از تفنگ و سلاح سرد استفاده کنید.

قابلیت ویژه این بازی مانند  Witch Timeجذابیت و هیجان زیادی به هر مرحله از مبارزات می‌بخشد و برای تکمیل آن نیاز به ۱۵ ساعت زمان دارید. Bayonetta 3 جایزه بهترین بازی اکشن را به خود اختصاص داده است و هم اکنون نمره ۸۶ را در میان آثار کنسول نینتندو سوییچ دارد.

 بازی Bayonetta 3

بازی Inscryption

یکی از بازی‌های که نباید آن را از دست دهید،Inscryption  است. در این بازی شما در یک کابین گیم مستر قرار گرفته و باید یک بازی رومیزی را انجام دهید. گیم‌پلی Inscryption در ژانر روگ لایک پیاده سازی شده است و لحظات لذت بخشی را برای گیمرها رقم زده است.

این بازی سبک‌های استراتژی نوبتی و پازلی را در بر می‌گیرد و در تمام بخش‌های آن، از پیکسل آرت، انیمیشن‌ها و جلوه‌های بصری ویژه استفاده می‌شود. ناگفته نماند که Inscryption  تاکنون جوایز زیادی را به خود اختصاص داده است و هم اکنون جزو پرفروش‌ترین بازی‌های این کنسول است.

بازی Inscryption

بازی  Persona 4 Golden

گیم‌پلی  Persona 4 Goldenیکی از بهترین گیم‌پلی‌های حال حاضر دنیا در سبک نقش‌آفرینی است. سازندگان بازی سعی داشته‌اند با پورت کردن آن برای پلتفرم‌های متعدد، افراد مختلفی را وارد دنیای هیجان انگیز و ماجراجویانه داستان این بازی کنند.

  • در این بازی شما نقش یک نوجوان دبیرستانی دارید که باید بر روی پرونده‌های قتل مرموز کار کنید. کل بازی بسیار طولانی است و ده‌ها ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.

کنسول نینتندو سوییچ در سال جاری آن را عرضه کرد و در حال حاضر نمره ۹۰ را به خود اختصاص داده است.

بازی  Persona 4 Golden

بازی  Red Dead Redemption

بازی  Red Dead Redemptionیکی از شاهکارهای استودیو راک استار و بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ است. شما در این گیم‌پلی، نقش جان مارسون یکی از ماندگارترین شخصیت‌های ویدیو گیم‌ها را بر عهده دارید. داستان این بازی در ۱۹۱۱ و پس از وقایع نسخه بازی دوم بازی در جریان است.

  • شما باید سه تن از اعضای قدیمی خود را برای آزاد کردن خانواده شخصیت اصلی به قتل برسانید.

این بازی از جذاب‌ترین روایت‌های داستانی برخوردار است و با پورت بسیار عالی و بسیار روان بر روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید تجربه بازی‌های نسل هفتم را داشته باشید قطعاً  Red Dead Redemptionبهترین گزینه است.

بازی  Red Dead Redemption

بازی A Short Hike

یکی از بازی‌های انحصاری سبک ماجراجویی که توسط سازنده adamgryu تولید شده است، بازیA Short Hike است. این بازی مخاطب را به بهترین شکل درگیر ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده می‌کند.

  • در این گیم‌پلی، شما نقش پرنده‌ای به نام کلیر را دارید که برای رفتن به خانه خود به پارک ایالتی هاوپارک می‌رود. کلیر در طول داستان متوجه می‌شود که موبایل وی در خانه خاله‌ خود آنتن نمی‌دهد و باید به نزدیک کوه صعود کند.

این کوهنوردی گرچه اوایل داستان به نظر جذاب نیست، اما شخصیت اصلی با افراد مختلفی آشنا می‌شود و سرنوشت هر کدام به نحوی با وی گره می‌خورد. در این بازی ماموریت‌های متعدد پیش روی گیمرها قرار داشته و شما می‌توانید پرواز کردن، شنا و ماهیگیری را تجربه کنید. این بازی در سال ۲۰۱۹ برایpc  منتشر شد و اکنو دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند از تجربه آن لذت ببرید.

بازی A Short Hike

کلام آخر

بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ در سال‌های اخیر آن دسته از گیم‌پلی‌هایی هستند که با کسب نمره میانگین ۸۰ تا ۱۰۰ توانسته‌اند بیشترین میزان محبوبیت را بین بازی‌های ویدئویی بدست آورند. تفاوت این بازی‌ها با دیگر کنسول‌های بازی این است که گیمرها را در یک فضای خلاقانه و هیجان‌انگیز قرار داده و می‌توانند با قرار گرفتن در یک سفر ماجراجویانه کنترل شخصیت‌های بازی را بر عهده بگیرند.

بازی‌های  The Legend of Zelda: Breath of the WildوSuper Mario Odyssey با کسب بالاترین امتیاز، در جایگاه نخست کنسول بازی نینتندو قرار داشته و بعد از آن بازی‌های Xenoblade Chronicles 2 و Mario Kart 8 را می‌توانیم به عنوان برجسته‌ترین آثار این کنسول بازی معرفی کنیم.

 

سؤالات متداول

  • بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ کدامند؟

در کنسول بازی‌های نینتندو سوییچ بازی‌هایThe Legend of Zelda: Breath of the Wild وSuper Mario Odyssey در رده‌های اول قرار می‌گیرند.

  • بازی Super Mario Odyssey چه نمره‌ای را در کنسول بازی نینتندو سوییچ دارد؟

این بازی با کسب میانگین نمره ۹۷ و فروش ۹ میلیون نسخه، توانسته به پرفروش‌ترین بازی این کنسول تبدیل شود.

  • برای دانلود بهترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ به چه سایت می‌توانیم مراجعه کنیم؟

برای دانلود و دریافت کامل بازی‌های این کنسول پرطرفدار می‌توانید به سایت دانلود فارسی مراجعه کنید.

بهترین بازی ‌های نینتندو سوییچ

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *